Dan ken je mijn muis nog nietquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
Al is een muis nog zo snel, met een stukje kaas pakken we hem wel
Dat soort dingen vergeet je niet meer...quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet ik nog goed.Een paar jaar later zat ik in de trein naar huis. Begon een gozer dreigende taal uit te slaan naar een conducteur.Die meneer tegen mij: "Wil jij even op mijn tas letten? " En in no time bij de eerste stop ging die mafkees horizontaal het peron.op.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Krijgen ze daar geen droge strot van
Hield ze het maar bij snackenquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt maar die houdt idd van snacken net als ik
Dit is dus discrimineren.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:59 schreef kree het volgende:
ik wil niet eens discrimineren, maar kan me zo niet voorstellen dat groepje gewone Hollandse jongens dat doen.???
tis typischs west Afrika. en zoniet dan stop ze maar 8 jaar cel in.
Ga eens lekker slapen kreequote:Op zaterdag 20 april 2024 18:01 schreef kree het volgende:
jonguhhhhhh respect me blabla.... opsluiten allemaal.
Nah valt nog wel mee.. probeer wel te minderenquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hield ze het maar bij snacken![]()
Of je moet met snacken al bedoelen "alles wat ook maar een beetje ongezond of junk food is in sneltrein vaart naar binnen proppen terwijl ze tussendoor zich hardop afvraagt waarom ze maar niet af valt"
ja lem dat verjaarhaal. maarja t zal wel weert typisch zijn...?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is dus discrimineren.
Wil je een voorbeeld?
De kopschoppers in Mallorca. Allemaal uit het Gooi.
We vs Them probleem wat al zo oud is het leven in het algemeen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is dus discrimineren.
Wil je een voorbeeld?
De kopschoppers in Mallorca. Allemaal uit het Gooi.
Ik gaf die man ook helemaal gelijk.Was een goede actie.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat soort dingen vergeet je niet meer...
Goed voornemen!quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah valt nog wel mee.. probeer wel te minderen
Conducteurs bewapenen...quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gaf die man ook helemaal gelijk.Was een goede actie.
Is niet de oplossing.quote:
Basis training in een gevecht sport is ook een wapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |