quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
Lekkere frieten hebt u, oma!
- Wat zeg je?
Ik zeg: LEKKERE FRIETEN HEBT U, OMA!!!!
PATS! SNOTJONG!!!!
Was dat een reclame voor hoortoestellen?
Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:47 schreef aloa het volgende:
Uit protest tegen het geweld tegen treinpersoneel worden vanavond alle treinen drie minuten stilgezet. De actie is om 22.30 uur, een week na de mishandeling. Veel andere vervoerders hebben zich aangesloten bij het protest van de NS.
ik denk dat het geen reet uit. maakt ff zo, maar vind t toch goed statement.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:47 schreef aloa het volgende:
Uit protest tegen het geweld tegen treinpersoneel worden vanavond alle treinen drie minuten stilgezet. De actie is om 22.30 uur, een week na de mishandeling. Veel andere vervoerders hebben zich aangesloten bij het protest van de NS.
Prachtig initiatief.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:47 schreef aloa het volgende:
Hihiquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die muizen zijn zo klein en snel....
Komen ze dus gemiddeld 23 minuten later aan dan normaal.quote:
Of voor een DTS meet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo geweldig voor kinderen: https://www.rommelspeeltuin.nl/
Denken? Reis jij ooit met de trein?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:51 schreef kree het volgende:
laat iemand maar eens denken ja voor dit soort dingen..... daarvoor mogen de treinen dus wel eens vertraging hebben. en hoop dat iedereen dan ook denkt dat dit niet kan.
Pindakaas werkt ookquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
Al is een muis nog zo snel, met een stukje kaas pakken we hem wel
niet meer beste, maar vroeger wel, en snap nee hel als alles vertraagd nis en aansluiting. maar voor dit. hoop dat die gozer of wie dat deden zich dik schamen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denken? Reis jij ooit met de trein?
De eerste moord op een treinmachinist gebeurde hier in Harlingen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Prachtig initiatief.
Hopelijk snijdt het hout .....
Dat weet ik nog goed.Een paar jaar later zat ik in de trein naar huis. Begon een gozer dreigende taal uit te slaan naar een conducteur.Die meneer tegen mij: "Wil jij even op mijn tas letten? " En in no time bij de eerste stop ging die mafkees horizontaal het peron.op.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
De eerste moord op een treinmachinist gebeurde hier in Harlingen.
Maar sindsdien is het er niet beter op geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |