Gaan we morgen winnen ?quote:
Dank u.quote:
Ja puz is volkomen nieuw op FOK!quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:01 schreef kree het volgende:
het mag wat hartelijker hoor voor wie nieuw zijn hier?
Doen ze dat echt met nieuwelingen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja puz is volkomen nieuw op FOK!
Is ze al door een bushokje getyft?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
ja?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doen ze dat echt met nieuwelingen?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doen ze dat echt met nieuwelingen?
Ho ho ho wat lees ik nu dan??quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Auwie.quote:
Ben benieuwd morgen 18:00 finalequote:
Fijne wedstrijd,moge de beste winnen.quote:
Ik zie ook nog dingen uit 2003 over mensen door bushokjes heen tyfen, maar dat ging niet over newbies.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:55 schreef mcDavid het volgende:
wtf wie heeft alle newbies door een bushokje getyft
Allemaal kijken toch.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fijne wedstrijd,moge de beste winnen.
yup ik tel meer van wie aardig was enzo en goeie posts enzo. ipv optel. maar ok. Ik heb winnaars alquote:
Ik weet niet of ik kan.quote:
Ja ik zie het, gaat je goed afquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh hoooiik ben me een beetje aan het inwerken
Hey Dot.quote:
Hey gij nieuwelingquote:
Ga je volgende maand voor de winst kree ?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
yup ik tel meer van wie aardig was enzo en goeie posts enzo. ipv optel. maar ok. Ik heb winnaars al
Is het leuk hier?quote:
Ja raarw toch, ik kom hier al jaaaarenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou je werd hier toch als een newbie ontvangen?
al gezegd heb is wat het is wat er uit komt, maar daar doet ik het niet voor.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga je volgende maand voor de winst kree ?
Soms wel soms niet, maar als het niet is mag je gewoon weggaanquote:
Dank u.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, beetje rustig hier....
En welkom ook jij uiteraard!
Ja kut, en ik moet weer nieuwe ruien voor dat bushokje bestellen...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja raarw toch, ik kom hier al jaaaaren
Ook een beetje overdreven...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja raarw toch, ik kom hier al jaaaaren
Noteer ik even.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms wel soms niet, maar als het niet is mag je gewoon weggaan
En. je hoeft het niet te melden
Misschien wel een goed ideequote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, en ik moet weer nieuwe ruien voor dat bushokje bestellen...
HAHA ik weet dat je niet nieuw bent. hoorquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat ik hier misschien wel het nieuwst ben? Vermoed dat veel andere nieuwe accounts al accounts hadden voor hun huidige account.
Dus als ik me niet goed gedraag heb ik een excuus
Je maakt wel goeie kans denk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
al gezegd heb is wat het is wat er uit komt, maar daar doet ik het niet voor.
Nee dat is niet echt overdreven eigenlijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook een beetje overdreven...
Maar ik weet wel dat je een oldie fokker bent
Mss deze maand nog wel.quote:
Ik mis alleen de π.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook een beetje overdreven...
Maar ik weet wel dat je een oldie fokker bent
Naai ze.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga mezelf richting stofjeskast verplaatsen
Ja dat zie ik ook, maar was nooit mijn bedoeling ofzoquote:
Ik heb geen actieve herinnering dat je hier het afgelopen half jaar bent geweest. Maar mijn geheugen is ook niet altijd de beste.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat is niet echt overdreven eigenlijk
Wel hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen actieve herinnering dat je hier het afgelopen half jaar bent geweest. Maar mijn geheugen is ook niet altijd de beste.
In het topic weet ik niet, maar ik heb haar wel hier en daar soms wat op FOK! zien rondstruinen, geloof ik.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen actieve herinnering dat je hier het afgelopen half jaar bent geweest. Maar mijn geheugen is ook niet altijd de beste.
Dat ligt dan toch echt aan jou iddquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is toch de beker finale van Nederlandquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan me niet boeien.
Ik ga ook niet kijken.
Maar mag wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan jou idd![]()
Ik kom hier niet iedere dag maar volgens mij hoeft dat ook niet
Je zat al hier toen ik jaren geleden hier kwamquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat is niet echt overdreven eigenlijk
in de nacht wordt mijn nieuw liedje, het uitwerken duurt allen lang.....quote:
Vanuit Dagbagger eigenlijk , dus al best een tijdquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zat al hier toen ik jaren geleden hier kwam
Laat je hem horen als hij af is?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
in de nacht wordt mijn nieuw liedje, het uitwerken duurt allen lang.....
Dit is de nieuwe dagbagger.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanuit Dagbagger eigenlijk , dus al best een tijd
tis deels af, trouwens met hulp van jullie hoor. ik heb al redelijk ok voorbeeld?quote:
Hoe werkt dat precies met die punten?quote:
Tof!!!quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
tis deels af, trouwens met hulp van jullie hoor. ik heb al redelijk ok voorbeeld?
Als iedereen een minuutje van het toetsenbord af blijft na jouw post, krijg je een puntje.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies met die punten?
Wat leuk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Als iedereen een minuutje van het toetsenbord af blijft na jouw post, krijg je een puntje.
had het niet alleen gekund echt waar, dus hele shit teksten en uitwerken en is muzikaal voorbeeld van gemaakt ook nog. maar bedenk dit kosten maanden dus?quote:
Waarom geen AI gebruiken?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
had het niet alleen gekund echt waar, dus hele shit teksten en uitwerken en is muzikaal voorbeeld van gemaakt ook nog. maar bedenk dit kosten maanden dus?
omdat jet wmb liedje uit gevoel moest zijn..... incl muziek hoor. en nog zijn we niet verder als wat idee. maar er is een opzet die iig niet ai is.quote:
Relatief welquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
HAHA ik weet dat je niet nieuw bent. hoor
mjah zo wel, maar niet genoeg nieuw dat ik je wel vaker heb gezien. en dan ben ik oud. ;Dquote:
Ik heb laatst een Youtube kanaal ontdekt die speakers reviewt en aan het einde van iedere video laten ze AI een liedje maken over alle plus- en minpunten van die speakers!quote:
quote:
Muziek maken is zo tof! Maar bij ons begon het vroeger eigenlijk met jammen , wat altijd leuk was.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
had het niet alleen gekund echt waar, dus hele shit teksten en uitwerken en is muzikaal voorbeeld van gemaakt ook nog. maar bedenk dit kosten maanden dus?
Moet ik weer mijn imago veranderen. Ik haat trendy zijn. Echtquote:
Even checken.quote:
owh hier ook hoor bij mij? em wat ik nog steeds leuk vind ongeacht stijl. maar ok echt liedje maken was voor mij nog lastiger als ik dacht, maar heb ff hulp gekregen hier enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Muziek maken is zo tof! Maar bij ons begon het vroeger eigenlijk met jammen , wat altijd leuk was.
5 jaar? Amateurquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga maar eens urgentie proberen regelen voor de echt mooie woningen eindig ik na 5 jaar nog steeds te hoog.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga maar eens urgentie proberen regelen voor de echt mooie woningen eindig ik na 5 jaar nog steeds te hoog.
In jee eentje lijkt me het nog lastigerquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:33 schreef kree het volgende:
[..]
owh hier ook hoor bij mij? em wat ik nog steeds leuk vind ongeacht stijl. maar ok echt liedje maken was voor mij nog lastiger als ik dacht, maar heb ff hulp gekregen hier enzo.
Zwanger worden helpt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
5 jaar? Amateur![]()
Ik denk dat je na 10 jaar pas mag klagen
Ik eindig soms als eerste op portiek flatjes etc nadat vijf voor mij het hebben afgezegd maar de echt goeie woningen eindig ik elke keer plek 30 ofzo.quote:
Ja dus? 29 mensen die dus langer wachttijd hebben gespaard.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik eindig soms als eerste op portiek flatjes etc nadat vijf voor mij het hebben afgezegd maar de echt goeie woningen eindig ik elke keer plek 30 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |