Allemaal kijken toch.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fijne wedstrijd,moge de beste winnen.
yup ik tel meer van wie aardig was enzo en goeie posts enzo. ipv optel. maar ok. Ik heb winnaars alquote:
Ik weet niet of ik kan.quote:
Ja ik zie het, gaat je goed afquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh hoooiik ben me een beetje aan het inwerken
Hey Dot.quote:
Hey gij nieuwelingquote:
Ga je volgende maand voor de winst kree ?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
yup ik tel meer van wie aardig was enzo en goeie posts enzo. ipv optel. maar ok. Ik heb winnaars al
Is het leuk hier?quote:
Ja raarw toch, ik kom hier al jaaaarenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou je werd hier toch als een newbie ontvangen?
al gezegd heb is wat het is wat er uit komt, maar daar doet ik het niet voor.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga je volgende maand voor de winst kree ?
Soms wel soms niet, maar als het niet is mag je gewoon weggaanquote:
Dank u.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, beetje rustig hier....
En welkom ook jij uiteraard!
Ja kut, en ik moet weer nieuwe ruien voor dat bushokje bestellen...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja raarw toch, ik kom hier al jaaaaren
Ook een beetje overdreven...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja raarw toch, ik kom hier al jaaaaren
Noteer ik even.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms wel soms niet, maar als het niet is mag je gewoon weggaan
En. je hoeft het niet te melden
Misschien wel een goed ideequote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, en ik moet weer nieuwe ruien voor dat bushokje bestellen...
HAHA ik weet dat je niet nieuw bent. hoorquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat ik hier misschien wel het nieuwst ben? Vermoed dat veel andere nieuwe accounts al accounts hadden voor hun huidige account.
Dus als ik me niet goed gedraag heb ik een excuus
Je maakt wel goeie kans denk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
al gezegd heb is wat het is wat er uit komt, maar daar doet ik het niet voor.
Nee dat is niet echt overdreven eigenlijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook een beetje overdreven...
Maar ik weet wel dat je een oldie fokker bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |