mjah ok, maar dan ben je er zelf ook nog bij natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Genoeg lui die een duit in het zakje doen om hun ziel terug te kopen, en hun fatsoen.
Dat is aardig van jequote:Op zaterdag 20 april 2024 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Correct!
Je bent dus minder wazig dan ik dacht!![]()
Altijd eigen verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ok, maar dan ben je er zelf ook nog bij natuurlijk
Ik zocht even naar een akkefietje van Eddie Murphy die een hoertje had opgepikt en vervolgens gearresteerd was en hij deed heel verontwaardigd dat hij gewoon heel fatsoenlijk deze dame een lift wilde geven omdat ze in een heel gevaarlijke buurt stond en hij haar ergens naar toe wilde brengen waar het veiliger voor haar zou zijn, maar ik vond dit:quote:
hmmmms ok weet ik doe wel eens dingen posten die ik dan niet meer helemaal weet na 10000 ofzo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Correct!
Je bent dus minder wazig dan ik dacht!![]()
Hey jij nieuwelingquote:
lolquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zocht even naar een akkefietje van Eddie Murphy die een hoertje had opgepikt en vervolgens gearresteerd was en hij deed heel verontwaardigd dat hij gewoon heel fatsoenlijk deze dame een lift wilde geven omdat ze in een heel gevaarlijke buurt stond en hij haar ergens naar toe wilde brengen waar het veiliger voor haar zou zijn, maar ik vond dit:
https://www.dailystar.co.(...)al-car-ride-29588135![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |