Wat leuk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Als iedereen een minuutje van het toetsenbord af blijft na jouw post, krijg je een puntje.
had het niet alleen gekund echt waar, dus hele shit teksten en uitwerken en is muzikaal voorbeeld van gemaakt ook nog. maar bedenk dit kosten maanden dus?quote:
Waarom geen AI gebruiken?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
had het niet alleen gekund echt waar, dus hele shit teksten en uitwerken en is muzikaal voorbeeld van gemaakt ook nog. maar bedenk dit kosten maanden dus?
omdat jet wmb liedje uit gevoel moest zijn..... incl muziek hoor. en nog zijn we niet verder als wat idee. maar er is een opzet die iig niet ai is.quote:
Relatief welquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
HAHA ik weet dat je niet nieuw bent. hoor
mjah zo wel, maar niet genoeg nieuw dat ik je wel vaker heb gezien. en dan ben ik oud. ;Dquote:
Ik heb laatst een Youtube kanaal ontdekt die speakers reviewt en aan het einde van iedere video laten ze AI een liedje maken over alle plus- en minpunten van die speakers!quote:
quote:
Muziek maken is zo tof! Maar bij ons begon het vroeger eigenlijk met jammen , wat altijd leuk was.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
had het niet alleen gekund echt waar, dus hele shit teksten en uitwerken en is muzikaal voorbeeld van gemaakt ook nog. maar bedenk dit kosten maanden dus?
Moet ik weer mijn imago veranderen. Ik haat trendy zijn. Echtquote:
Even checken.quote:
owh hier ook hoor bij mij? em wat ik nog steeds leuk vind ongeacht stijl. maar ok echt liedje maken was voor mij nog lastiger als ik dacht, maar heb ff hulp gekregen hier enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Muziek maken is zo tof! Maar bij ons begon het vroeger eigenlijk met jammen , wat altijd leuk was.
5 jaar? Amateurquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga maar eens urgentie proberen regelen voor de echt mooie woningen eindig ik na 5 jaar nog steeds te hoog.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga maar eens urgentie proberen regelen voor de echt mooie woningen eindig ik na 5 jaar nog steeds te hoog.
In jee eentje lijkt me het nog lastigerquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:33 schreef kree het volgende:
[..]
owh hier ook hoor bij mij? em wat ik nog steeds leuk vind ongeacht stijl. maar ok echt liedje maken was voor mij nog lastiger als ik dacht, maar heb ff hulp gekregen hier enzo.
Zwanger worden helpt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
5 jaar? Amateur![]()
Ik denk dat je na 10 jaar pas mag klagen
Ik eindig soms als eerste op portiek flatjes etc nadat vijf voor mij het hebben afgezegd maar de echt goeie woningen eindig ik elke keer plek 30 ofzo.quote:
Ja dus? 29 mensen die dus langer wachttijd hebben gespaard.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik eindig soms als eerste op portiek flatjes etc nadat vijf voor mij het hebben afgezegd maar de echt goeie woningen eindig ik elke keer plek 30 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |