SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hmmmms tis daar er hier vrouwen zijn enzo. ok. ik zal stoppen met zeikenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te kibbelen over dingen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
kook niequote:Op zaterdag 20 april 2024 11:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te kibbelen over dingen
dat doe ik wel met mijn man
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
beetje droog zonder sausje wel. hahahahaha. maar ben blij dat jullie dit etenquote:
Do what you love, love what you do!![]()
BingooooooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
als je goede kibbeldingen hebt zijn die nimmer droogThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
klopt, maar zei maar ff het gangbare enzo wat jullie krijgen. hahahaquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:48 schreef greysbones het volgende:
als je goede kibbeldingen hebt zijn die nimmer droogDo what you love, love what you do!![]()
het gangbare wat WIJ? krijgen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:49 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, maar zei maar ff het gangbare enzo wat jullie krijgen. hahahaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ligt er idd waar ze haalt enz.. sommigen hebben er een te dikke beslag laag om andere bakken ze weer te lang
ja? niet wat het oorspronkelijk was nl. goed krijgen we hier ook niet hoor meer. maar is verschil in.quote:Do what you love, love what you do!![]()
owh ik ook niet, maar doe ik wel met je mee voor eerste keer?quote:
Oh dat weleens ja ,maar dat was een speciale bingoquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
een @Benny bingoquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat weleens ja ,maar dat was een speciale bingo
quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:51 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik ook niet, maar doe ik wel met je mee voor eerste keer?Bingo is mijn ding niet echt geloof ik
![]()
Ik zie daar bejaarden bij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
met stiftenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]Bingo is mijn ding niet echt geloof ik
![]()
en rollatorsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zijn we allemaal tochquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:52 schreef Puzzie het volgende:
![]()
Ik zie daar bejaarden bijUw ADH vitamine Worst
hahaha ja..... gehehehe. maarja voor de grap is het leuk.....quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:52 schreef Puzzie het volgende:
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:53 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja..... gehehehe. maarja voor de grap is het leuk.....
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De eerste keer dat ik naar een bingo ging was ik 22quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:52 schreef Puzzie het volgende:
![]()
Ik zie daar bejaarden bij![]()
Met mijn schoonmoeder mee.
Daarna nog een paar keer met haar mee geweest, maar vind het maar een saai ietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit wel op FOK! maar niet op TikTok dan ben je anno nu wel richting bejaardquote:
Uw ADH vitamine Worst
tis toch grappig? weet jij dot kunnen we een bingo dingetje zo maken online zo?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik naar een bingo ging was ik 22![]()
Daarna nog een paar keer met haar mee geweest, maar vind het maar een saai ietsDo what you love, love what you do!![]()
ik zit op beidenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zit wel op FOK! maar niet op TikTok dan ben je anno nu wel richting bejaard
en nu?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Komt omdat je niet de grappenmaker van de bingoclub bentquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik naar een bingo ging was ik 22![]()
Daarna nog een paar keer met haar mee geweest, maar vind het maar een saai ietsUw ADH vitamine Worst
Hij zal wel veel vermaak opleveren bij een datingprogrammaquote:Uw ADH vitamine Worst
jullie denken echt te slecht over me.... maarja denk wel jah, daarom zou ik dat nooit doen ook, tenminste tenzij ze mij betalen ervoor enzo.....quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij zal wel veel vermaak opleveren bij een datingprogrammaDo what you love, love what you do!![]()
Hoiquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ze zei meneer tegen mequote:
zoveel negativiteit alweer. ehehehe. ik weet dat jullie dat leuk vinden, maar zullen we ff paar uur alleen leuk doen nu?Do what you love, love what you do!![]()
Dus we moeten lekker negatief doen want dat vinden we leuk en je wil dat we leuk gaan doenquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:05 schreef kree het volgende:
zoveel negativiteit alweer. ehehehe. ik weet dat jullie dat leuk vinden, maar zullen we ff paar uur alleen leuk doen nu?
Uw ADH vitamine Worst
ow Hemaquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus we moeten lekker negatief doen want dat vinden we leuk en je wil dat we leuk gaan doen
je bent zo'n heerlijke vent
wil gewoon alleen positiviteit horen ff....
Ik zal beginnen, en is namelijk hoe zeer iedereen altijd kicken op drama maken, ik merk zijn allemaal leuk users. en daar wil ik duimpje voor op geven..Do what you love, love what you do!![]()
vertel gewoon wat je wel leuk vind, dat is genoegquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus we moeten lekker negatief doen want dat vinden we leuk en je wil dat we leuk gaan doen
Ik zie geen negativiteitquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:05 schreef kree het volgende:
zoveel negativiteit alweer. ehehehe. ik weet dat jullie dat leuk vinden, maar zullen we ff paar uur alleen leuk doen nu?
Redelijk. En met Mevrouw Greys?quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
kook nie
maar tis tegen een muur praten
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:05 schreef kree het volgende:
zoveel negativiteit alweer. ehehehe. ik weet dat jullie dat leuk vinden, maar zullen we ff paar uur alleen leuk doen nu?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Okquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik wel eigenlijk? maargoed boeit me niet."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb mijn lunch al op, dus ik denk het wel
Even aan @:DerRabbit vragen![]()
![]()
![]()
Kaninchen zal druk zijn denk ikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is even geleden dat ik deze had gehoordquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
kook nie
maar tis tegen een muur pratenUw ADH vitamine Worst
Maak je dat er niet zelf van? Ik vind het nu eigenlijk reuze meevallenquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh die is hard aan t werk?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kaninchen zal druk zijn denk ik"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
beetje old but goldquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is even geleden dat ik deze had gehoord
potverdorie dat ziet er goed en vooral lekker uit!!!quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Precies dat
Vanavond hier uit eten
https://britannia.no/en/dine-with-us/jonathan-grillThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik overdrijf het wel jah. maar ok ben het niet met alles eens. en is best. maar ok moet niet drama over mijntaan maken omdat ik het zeg natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maak je dat er niet zelf van? Ik vind het nu eigenlijk reuze meevallenDo what you love, love what you do!![]()
@Fogel ga je voor het laten bakken
of ga je zelf bakken ??Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zat me wat anders af te vragen.... stel je ziet iemand liften, zou je die mee nemen?>Do what you love, love what you do!![]()
Misschienis dat overdrijven ook je valkuil in dit geval .quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik overdrijf het wel jah. maar ok ben het niet met alles eens. en is best. maar ok moet niet drama over mijntaan maken omdat ik het zeg natuurlijk.
Want niets mis met overdrijven , als het duidelijk is dat iets een grap is dan kan ik soms ook de boel wat aandikken
Maar ik heb het gevoel dat je zelf erg de focus legt en zoekt naar negatieve dingen en dan vind je die ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
leg maar meer focus op dat ik er niet zo heel veel over denk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:16 schreef Puzzie het volgende:
Misschien
[..]
is dat overdrijven ook je valkuil in dit geval .
Want niets mis met overdrijven , als het duidelijk is dat iets een grap is dan kan ik soms ook de boel wat aandikken
Maar ik heb het gevoel dat je zelf erg de focus legt en zoekt naar negatieve dingen en dan vind je die ook
voor dat,
voor liften, ik zou ze mee nemen en heb ook gedaan?Do what you love, love what you do!![]()
Probeer dat idd eens ... niet overal iets negatiefs in zien of ergens wat achter zoeken post ook veel relaxter voor jou maar ook voor de anderen hierquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
leg maar meer focus op dat ik er niet zo heel veel over denk.
voor dat,
voor liften, ik zou ze mee nemen en heb ook gedaan?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
tis wel grappig want je noemt opzoek naar de negatieve dingen?
Dat is het dus helemaal niet? zoek de positive ?Do what you love, love what you do!![]()
Ben je er nu nog?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:20 schreef kree het volgende:
tis wel grappig want je noemt opzoek naar de negatieve dingen?
Dat is het dus helemaal niet? zoek de positive ?slaap jij nooit?
![]()
hoezo probeer dan? ik deed dit altijd al en zolang ik kon heb ik ze meegenomen. ?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Probeer dat idd eens ... niet overal iets negatiefs in zien of ergens wat achter zoeken post ook veel relaxter voor jou maar ook voor de anderen hierDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar krijgt hij veel te veel aandacht voor!![]()
![]()
![]()
Zelf bakkenquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:14 schreef greysbones het volgende:
@:Fogel ga je voor het laten bakken
of ga je zelf bakken ??
Okayquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:21 schreef kree het volgende:
[..]
hoezo probeer dan? ik deed dit altijd al en zolang ik kon heb ik ze meegenomen. ?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik ben echt van de generatie als iemand lift en plek bij neem je ze gewoon mee.....
goed huidige zou ff moeten zoeken opm mobiel en etc etc etc.Do what you love, love what you do!![]()
Eerst ff een foto van de lifter nemen en dan crossreferencen op www.worldsmostwantedcriminals.com enzo voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:23 schreef kree het volgende:
ik ben echt van de generatie als iemand lift en plek bij neem je ze gewoon mee.....
goed huidige zou ff moeten zoeken opm mobiel en etc etc etc.
En vervolgens een contractje laten tekenen dat hij hen geen negatieve review zal geven op Yelp.![]()
![]()
Heb ik wel eens gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:24 schreef kree het volgende:
ja fuckers, jullie nemen allemaal maar lifters mee ook ;P
Soms hoefde ik er zelfs niet eens voor te betalen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan.
Soms hoefde ik er zelfs niet eens voor te betalen.![]()
![]()
BS toch. ik neem ze mee. als kan dusquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst ff een foto van de lifter nemen en dan crossreferencen op www.worldsmostwantedcriminals.com enzo voor de zekerheid.
En vervolgens een contractje laten tekenen dat hij hen geen negatieve review zal geven op Yelp.Do what you love, love what you do!![]()
liften is zonder betalen sowieso.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan.
Soms hoefde ik er zelfs niet eens voor te betalen.Do what you love, love what you do!![]()
Als ze dat nog kunnenquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Willen ze na 100m niet uitstappen bij je?![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Vroeger zag je dat ook veel meer..quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel gelift , vreselijk![]()
Heb al eens online spelletje gedaan met een SC maar was niet op deze sitequote:Op zaterdag 20 april 2024 11:56 schreef kree het volgende:
[..]
tis toch grappig? weet jij dot kunnen we een bingo dingetje zo maken online zo?
WOordspelleltje en galgje en weet ik nog al niet meer.
Kwam ook gedoe van, wat je ook doet er komt 9 van de 10 x gedoeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben geen vrouw, maar vind het dan nog niks.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is ook levensgevaarlijk voor een vrouw![]()
lifters moeten ook tactisch zijn met waar heen, maar ik neem ze mee hoor? echt verbaasd me dat julliee dat niet willen? is toch leuk en toch op zelfde weg?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Willen ze na 100m niet uitstappen bij je?Do what you love, love what you do!![]()
Ik één x toen ik met pech stond vroeger,quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel gelift , vreselijk
Dan ben je wel blij als er iemand stopt.
Als ze met pech staan zal ik het dus weldoen![]()
Ja veelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee dat zijn dingen waarvan ik niet begrijp dat ik ooit heb gedaanquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, maar vind het dan nog niks.![]()
Maar goed ik leef nog , dat scheelt![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:30 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ik één x toen ik met pech stond vroeger,
Dan ben je wel blij als er iemand stopt.
Als ze met pech staan zal ik het dus weldoen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als je dat denkt heb je het fout. De meeste mensen zijn complete idioten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar als we zo gaan denken>>>???? merendeel is ok.I'm surrounded by morons!
Fogelquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je dat denkt heb je het fout. De meeste mensen zijn complete idioten.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik wel iig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je dat denkt heb je het fout. De meeste mensen zijn complete idioten.![]()
![]()
euhm zo nie eens???quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je dat denkt heb je het fout. De meeste mensen zijn complete idioten.
ik denk je bent zelf de idioot als je dat denkt, of denkt beter te zijn als andern>. zo niet eens.....Do what you love, love what you do!![]()
Yepquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je dat denkt heb je het fout. De meeste mensen zijn complete idioten.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hoiquote:
Ik ben een volledige idiootquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:34 schreef kree het volgende:
[..]
euhm zo nie eens???
ik denk je bent zelf de idioot als je dat denkt, of denkt beter te zijn als andern>. zo niet eens.....
Even de mancave opruimen, wat een bende na gister.
Vanavond er weer tegenaan met vrienden![]()
![]()
prettige dag alkemaal
![]()
![]()
Vrolijk kerstfeestquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:35 schreef Bally-b het volgende:
Even de mancave opruimen, wat een bende na gister.
Vanavond er weer tegenaan met vrienden![]()
![]()
prettige dag alkemaal
dat zei ik niet, maar in deze vent ik het niet met je eens. en sowieso noem je voor andere al he?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Beam me up!quote:I'm surrounded by morons!
quote:quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dames in korte rokjes die een lift willen?
Ik zeg het wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:36 schreef kree het volgende:
[..]
dat zei ik niet, maar in deze vent ik het niet met je eens. en sowieso noem je voor andere al he?I'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dames in korte rokjes die een lift willen?je verzint dit zelfquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel gevaarlijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Genoeg lui die een duit in het zakje doen om hun ziel terug te kopen, en hun fatsoen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:34 schreef kree het volgende:
[..]
euhm zo nie eens???
ik denk je bent zelf de idioot als je dat denkt, of denkt beter te zijn als andern>. zo niet eens.....![]()
mjah ok, maar dan ben je er zelf ook nog bij natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Genoeg lui die een duit in het zakje doen om hun ziel terug te kopen, en hun fatsoen.
Dat is aardig van jequote:Op zaterdag 20 april 2024 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Correct!
Je bent dus minder wazig dan ik dacht!![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd eigen verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ok, maar dan ben je er zelf ook nog bij natuurlijkMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zocht even naar een akkefietje van Eddie Murphy die een hoertje had opgepikt en vervolgens gearresteerd was en hij deed heel verontwaardigd dat hij gewoon heel fatsoenlijk deze dame een lift wilde geven omdat ze in een heel gevaarlijke buurt stond en hij haar ergens naar toe wilde brengen waar het veiliger voor haar zou zijn, maar ik vond dit:quote:
https://www.dailystar.co.(...)al-car-ride-29588135![]()
![]()
![]()
hmmmms ok weet ik doe wel eens dingen posten die ik dan niet meer helemaal weet na 10000 ofzo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Correct!
Je bent dus minder wazig dan ik dacht!![]()
maaergoed. weet ik bedoel het goed en ga me niet op dingen pakken of dingetjes. want komt uit altijd.Do what you love, love what you do!![]()
Hey jij nieuwelingquote:![]()
lolquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zocht even naar een akkefietje van Eddie Murphy die een hoertje had opgepikt en vervolgens gearresteerd was en hij deed heel verontwaardigd dat hij gewoon heel fatsoenlijk deze dame een lift wilde geven omdat ze in een heel gevaarlijke buurt stond en hij haar ergens naar toe wilde brengen waar het veiliger voor haar zou zijn, maar ik vond dit:
https://www.dailystar.co.(...)al-car-ride-29588135![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Geert den OudenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morgen beker finaleThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
voor wie nieuw hier zijn? denk er vooraf aan dart je gewoon afgezeken wordt ;pDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben nieuw.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaan we morgen winnen ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dank u.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Finale stressThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja puz is volkomen nieuw op FOK!quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:01 schreef kree het volgende:
het mag wat hartelijker hoor voor wie nieuw zijn hier?
Is ze al door een bushokje getyft?![]()
Doen ze dat echt met nieuwelingen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja puz is volkomen nieuw op FOK!
Is ze al door een bushokje getyft?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ze al door een bushokje getyft?
kom hier te lang om toch wel de mensen te kennen hahahaDo what you love, love what you do!![]()
ja?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doen ze dat echt met nieuwelingen?Do what you love, love what you do!![]()
Is toch niet lief?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doen ze dat echt met nieuwelingen?![]()
![]()
Ho ho ho wat lees ik nu dan??quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ze al door een bushokje getyft?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Auwie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben benieuwd morgen 18:00 finalequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fijne wedstrijd,moge de beste winnen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie ook nog dingen uit 2003 over mensen door bushokjes heen tyfen, maar dat ging niet over newbies.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:55 schreef mcDavid het volgende:
wtf wie heeft alle newbies door een bushokje getyft![]()
wedstrijd. ik heb een helen andere lijst van winnaars altijd. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
The winner takes it all.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Allemaal kijken toch.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fijne wedstrijd,moge de beste winnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
yup ik tel meer van wie aardig was enzo en goeie posts enzo. ipv optel. maar ok. Ik heb winnaars alquote:
Zo, ik zit in de trein, hard moeten fietsen en door een hagelbui, terwijl nu de zon weer schijnt. Ik verwacht dat het een mooie dag gaat worden
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik weet niet of ik kan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik zie het, gaat je goed afquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh hoooiik ben me een beetje aan het inwerken
Hey Dot.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey gij nieuwelingquote:
Ga je volgende maand voor de winst kree ?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
yup ik tel meer van wie aardig was enzo en goeie posts enzo. ipv optel. maar ok. Ik heb winnaars alThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het leuk hier?quote:
Ja raarw toch, ik kom hier al jaaaarenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou je werd hier toch als een newbie ontvangen?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
al gezegd heb is wat het is wat er uit komt, maar daar doet ik het niet voor.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga je volgende maand voor de winst kree ?
Ik denk dat ik hier misschien wel het nieuwst ben? Vermoed dat veel andere nieuwe accounts al accounts hadden voor hun huidige account.
Dus als ik me niet goed gedraag heb ik een excuus
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Soms wel soms niet, maar als het niet is mag je gewoon weggaanquote:
En. je hoeft het niet te melden
Dank u.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, beetje rustig hier....
En welkom ook jij uiteraard!
Ja kut, en ik moet weer nieuwe ruien voor dat bushokje bestellen...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja raarw toch, ik kom hier al jaaaaren![]()
Ook een beetje overdreven...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja raarw toch, ik kom hier al jaaaaren
Maar ik weet wel dat je een oldie fokker bentTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Noteer ik even.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms wel soms niet, maar als het niet is mag je gewoon weggaan
En. je hoeft het niet te melden
Misschien wel een goed ideequote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, en ik moet weer nieuwe ruien voor dat bushokje bestellen...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
HAHA ik weet dat je niet nieuw bent. hoorquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat ik hier misschien wel het nieuwst ben? Vermoed dat veel andere nieuwe accounts al accounts hadden voor hun huidige account.
Dus als ik me niet goed gedraag heb ik een excuus
Je maakt wel goeie kans denk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
al gezegd heb is wat het is wat er uit komt, maar daar doet ik het niet voor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee dat is niet echt overdreven eigenlijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook een beetje overdreven...
Maar ik weet wel dat je een oldie fokker bentMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mss deze maand nog wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed ik ga mezelf richting stofjeskast verplaatsenTrotste mama van Ambar
Ik mis alleen de π.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook een beetje overdreven...
Maar ik weet wel dat je een oldie fokker bent![]()
Naai ze.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga mezelf richting stofjeskast verplaatsen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat zie ik ook, maar was nooit mijn bedoeling ofzoquote:
tis wat het is enzo....Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen actieve herinnering dat je hier het afgelopen half jaar bent geweest. Maar mijn geheugen is ook niet altijd de beste.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat is niet echt overdreven eigenlijkTrotste mama van Ambar
Wel hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen actieve herinnering dat je hier het afgelopen half jaar bent geweest. Maar mijn geheugen is ook niet altijd de beste.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In het topic weet ik niet, maar ik heb haar wel hier en daar soms wat op FOK! zien rondstruinen, geloof ik.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen actieve herinnering dat je hier het afgelopen half jaar bent geweest. Maar mijn geheugen is ook niet altijd de beste.![]()
![]()
Zelfs in de nacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ligt dan toch echt aan jou iddquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen actieve herinnering dat je hier het afgelopen half jaar bent geweest. Maar mijn geheugen is ook niet altijd de beste.![]()
Ik kom hier niet iedere dag maar volgens mij hoeft dat ook nietMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is toch de beker finale van Nederlandquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan me niet boeien.
Ik ga ook niet kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar mag wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan jou idd![]()
Ik kom hier niet iedere dag maar volgens mij hoeft dat ook niet
Ik vind het gezel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je zat al hier toen ik jaren geleden hier kwamquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat is niet echt overdreven eigenlijk
in de nacht wordt mijn nieuw liedje, het uitwerken duurt allen lang.....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Vanuit Dagbagger eigenlijk , dus al best een tijdquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zat al hier toen ik jaren geleden hier kwam
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Laat je hem horen als hij af is?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
in de nacht wordt mijn nieuw liedje, het uitwerken duurt allen lang.....
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit is de nieuwe dagbagger.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanuit Dagbagger eigenlijk , dus al best een tijd
Met punten!![]()
![]()
tis deels af, trouwens met hulp van jullie hoor. ik heb al redelijk ok voorbeeld?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hoe werkt dat precies met die punten?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tof!!!quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
tis deels af, trouwens met hulp van jullie hoor. ik heb al redelijk ok voorbeeld?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als iedereen een minuutje van het toetsenbord af blijft na jouw post, krijg je een puntje.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies met die punten?![]()
![]()
Wat leuk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Als iedereen een minuutje van het toetsenbord af blijft na jouw post, krijg je een puntje.
had het niet alleen gekund echt waar, dus hele shit teksten en uitwerken en is muzikaal voorbeeld van gemaakt ook nog. maar bedenk dit kosten maanden dus?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Waarom geen AI gebruiken?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
had het niet alleen gekund echt waar, dus hele shit teksten en uitwerken en is muzikaal voorbeeld van gemaakt ook nog. maar bedenk dit kosten maanden dus?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
omdat jet wmb liedje uit gevoel moest zijn..... incl muziek hoor. en nog zijn we niet verder als wat idee. maar er is een opzet die iig niet ai is.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Relatief welquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
HAHA ik weet dat je niet nieuw bent. hoorI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
mjah zo wel, maar niet genoeg nieuw dat ik je wel vaker heb gezien. en dan ben ik oud. ;Dquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb laatst een Youtube kanaal ontdekt die speakers reviewt en aan het einde van iedere video laten ze AI een liedje maken over alle plus- en minpunten van die speakers!quote:Te erg!
![]()
![]()
quote:
Muziek maken is zo tof! Maar bij ons begon het vroeger eigenlijk met jammen , wat altijd leuk was.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
had het niet alleen gekund echt waar, dus hele shit teksten en uitwerken en is muzikaal voorbeeld van gemaakt ook nog. maar bedenk dit kosten maanden dus?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Moet ik weer mijn imago veranderen. Ik haat trendy zijn. Echtquote:
Trotste mama van Ambar
Even checken.quote:
Gelukkig heb ik al een maand geen boek aangeraakt. Dus ben ik lekker anti trend.Trotste mama van Ambar
Ik ga maar eens urgentie proberen regelen voor de echt mooie woningen eindig ik na 5 jaar nog steeds te hoog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
owh hier ook hoor bij mij? em wat ik nog steeds leuk vind ongeacht stijl. maar ok echt liedje maken was voor mij nog lastiger als ik dacht, maar heb ff hulp gekregen hier enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Muziek maken is zo tof! Maar bij ons begon het vroeger eigenlijk met jammen , wat altijd leuk was.
5 jaar? Amateurquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga maar eens urgentie proberen regelen voor de echt mooie woningen eindig ik na 5 jaar nog steeds te hoog.![]()
Ik denk dat je na 10 jaar pas mag klagenTrotste mama van Ambar
Herkenbaarquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga maar eens urgentie proberen regelen voor de echt mooie woningen eindig ik na 5 jaar nog steeds te hoog.![]()
In jee eentje lijkt me het nog lastigerquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:33 schreef kree het volgende:
[..]
owh hier ook hoor bij mij? em wat ik nog steeds leuk vind ongeacht stijl. maar ok echt liedje maken was voor mij nog lastiger als ik dacht, maar heb ff hulp gekregen hier enzo.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zwanger worden helpt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga maar eens urgentie proberen regelen voor de echt mooie woningen eindig ik na 5 jaar nog steeds te hoog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
5 jaar? Amateur![]()
Ik denk dat je na 10 jaar pas mag klagenIk eindig soms als eerste op portiek flatjes etc nadat vijf voor mij het hebben afgezegd maar de echt goeie woningen eindig ik elke keer plek 30 ofzo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dus? 29 mensen die dus langer wachttijd hebben gespaard.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik eindig soms als eerste op portiek flatjes etc nadat vijf voor mij het hebben afgezegd maar de echt goeie woningen eindig ik elke keer plek 30 ofzo.
Je hebt niet ineens meer recht ofzoTrotste mama van Ambar
Kree legt het wel even uitquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies met die punten?Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: