Oh die is hard aan t werk?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kaninchen zal druk zijn denk ik
beetje old but goldquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is even geleden dat ik deze had gehoord
potverdorie dat ziet er goed en vooral lekker uit!!!quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Precies dat
Vanavond hier uit eten
https://britannia.no/en/dine-with-us/jonathan-grill
ik overdrijf het wel jah. maar ok ben het niet met alles eens. en is best. maar ok moet niet drama over mijntaan maken omdat ik het zeg natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maak je dat er niet zelf van? Ik vind het nu eigenlijk reuze meevallen
is dat overdrijven ook je valkuil in dit geval .quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik overdrijf het wel jah. maar ok ben het niet met alles eens. en is best. maar ok moet niet drama over mijntaan maken omdat ik het zeg natuurlijk.
Maakzequote:
leg maar meer focus op dat ik er niet zo heel veel over denk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:16 schreef Puzzie het volgende:
Misschien
[..]
is dat overdrijven ook je valkuil in dit geval .
Want niets mis met overdrijven , als het duidelijk is dat iets een grap is dan kan ik soms ook de boel wat aandikken
Maar ik heb het gevoel dat je zelf erg de focus legt en zoekt naar negatieve dingen en dan vind je die ook
Probeer dat idd eens ... niet overal iets negatiefs in zien of ergens wat achter zoeken post ook veel relaxter voor jou maar ook voor de anderen hierquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
leg maar meer focus op dat ik er niet zo heel veel over denk.
voor dat,
voor liften, ik zou ze mee nemen en heb ook gedaan?
Ben je er nu nog?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:20 schreef kree het volgende:
tis wel grappig want je noemt opzoek naar de negatieve dingen?
Dat is het dus helemaal niet? zoek de positive ?
hoezo probeer dan? ik deed dit altijd al en zolang ik kon heb ik ze meegenomen. ?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Probeer dat idd eens ... niet overal iets negatiefs in zien of ergens wat achter zoeken post ook veel relaxter voor jou maar ook voor de anderen hier
quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar krijgt hij veel te veel aandacht voor!
Zelf bakkenquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:14 schreef greysbones het volgende:
@:Fogel ga je voor het laten bakken
of ga je zelf bakken ??
Okayquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:21 schreef kree het volgende:
[..]
hoezo probeer dan? ik deed dit altijd al en zolang ik kon heb ik ze meegenomen. ?
Eerst ff een foto van de lifter nemen en dan crossreferencen op www.worldsmostwantedcriminals.com enzo voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:23 schreef kree het volgende:
ik ben echt van de generatie als iemand lift en plek bij neem je ze gewoon mee.....
goed huidige zou ff moeten zoeken opm mobiel en etc etc etc.
Heb ik wel eens gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:24 schreef kree het volgende:
ja fuckers, jullie nemen allemaal maar lifters mee ook ;P
quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan.
Soms hoefde ik er zelfs niet eens voor te betalen.
BS toch. ik neem ze mee. als kan dusquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst ff een foto van de lifter nemen en dan crossreferencen op www.worldsmostwantedcriminals.com enzo voor de zekerheid.
En vervolgens een contractje laten tekenen dat hij hen geen negatieve review zal geven op Yelp.
liften is zonder betalen sowieso.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan.
Soms hoefde ik er zelfs niet eens voor te betalen.
Als ze dat nog kunnenquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Willen ze na 100m niet uitstappen bij je?
Vroeger zag je dat ook veel meer..quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel gelift , vreselijk
Heb al eens online spelletje gedaan met een SC maar was niet op deze sitequote:Op zaterdag 20 april 2024 11:56 schreef kree het volgende:
[..]
tis toch grappig? weet jij dot kunnen we een bingo dingetje zo maken online zo?
Ik ben geen vrouw, maar vind het dan nog niks.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is ook levensgevaarlijk voor een vrouw
lifters moeten ook tactisch zijn met waar heen, maar ik neem ze mee hoor? echt verbaasd me dat julliee dat niet willen? is toch leuk en toch op zelfde weg?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Willen ze na 100m niet uitstappen bij je?
Ik één x toen ik met pech stond vroeger,quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel gelift , vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |