Eerst ff een foto van de lifter nemen en dan crossreferencen op www.worldsmostwantedcriminals.com enzo voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:23 schreef kree het volgende:
ik ben echt van de generatie als iemand lift en plek bij neem je ze gewoon mee.....
goed huidige zou ff moeten zoeken opm mobiel en etc etc etc.
Heb ik wel eens gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:24 schreef kree het volgende:
ja fuckers, jullie nemen allemaal maar lifters mee ook ;P
quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan.
Soms hoefde ik er zelfs niet eens voor te betalen.
BS toch. ik neem ze mee. als kan dusquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst ff een foto van de lifter nemen en dan crossreferencen op www.worldsmostwantedcriminals.com enzo voor de zekerheid.
En vervolgens een contractje laten tekenen dat hij hen geen negatieve review zal geven op Yelp.
liften is zonder betalen sowieso.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan.
Soms hoefde ik er zelfs niet eens voor te betalen.
Als ze dat nog kunnenquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Willen ze na 100m niet uitstappen bij je?
Vroeger zag je dat ook veel meer..quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel gelift , vreselijk
Heb al eens online spelletje gedaan met een SC maar was niet op deze sitequote:Op zaterdag 20 april 2024 11:56 schreef kree het volgende:
[..]
tis toch grappig? weet jij dot kunnen we een bingo dingetje zo maken online zo?
Ik ben geen vrouw, maar vind het dan nog niks.quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is ook levensgevaarlijk voor een vrouw
lifters moeten ook tactisch zijn met waar heen, maar ik neem ze mee hoor? echt verbaasd me dat julliee dat niet willen? is toch leuk en toch op zelfde weg?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Willen ze na 100m niet uitstappen bij je?
Ik één x toen ik met pech stond vroeger,quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel gelift , vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |