ik zit op beidenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zit wel op FOK! maar niet op TikTok dan ben je anno nu wel richting bejaard
Komt omdat je niet de grappenmaker van de bingoclub bentquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik naar een bingo ging was ik 22![]()
Met mijn schoonmoeder mee.
Daarna nog een paar keer met haar mee geweest, maar vind het maar een saai iets
Hij zal wel veel vermaak opleveren bij een datingprogrammaquote:
jullie denken echt te slecht over me.... maarja denk wel jah, daarom zou ik dat nooit doen ook, tenminste tenzij ze mij betalen ervoor enzo.....quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij zal wel veel vermaak opleveren bij een datingprogramma
Middag KWquote:
Hoiquote:
Ze zei meneer tegen mequote:
Hoe is het met Meneerquote:
Dus we moeten lekker negatief doen want dat vinden we leuk en je wil dat we leuk gaan doenquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:05 schreef kree het volgende:
zoveel negativiteit alweer. ehehehe. ik weet dat jullie dat leuk vinden, maar zullen we ff paar uur alleen leuk doen nu?
ow Hemaquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus we moeten lekker negatief doen want dat vinden we leuk en je wil dat we leuk gaan doen
vertel gewoon wat je wel leuk vind, dat is genoegquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus we moeten lekker negatief doen want dat vinden we leuk en je wil dat we leuk gaan doen
Ik zie geen negativiteitquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:05 schreef kree het volgende:
zoveel negativiteit alweer. ehehehe. ik weet dat jullie dat leuk vinden, maar zullen we ff paar uur alleen leuk doen nu?
kook niequote:
Redelijk. En met Mevrouw Greys?quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
kook nie
maar tis tegen een muur praten
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:05 schreef kree het volgende:
Aloaquote:
same samequote:
Okquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik wel eigenlijk? maargoed boeit me niet.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb mijn lunch al op, dus ik denk het wel
Even aan @:DerRabbit vragen
Dat is even geleden dat ik deze had gehoordquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
kook nie
maar tis tegen een muur praten
Maak je dat er niet zelf van? Ik vind het nu eigenlijk reuze meevallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |