Ho ho hooooo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon 20 jaar verbannen naar Friesland, is straf genoeg
Hoe heette dat gehucht ook al weer waar die ene kerel hier in m'n stad uit is weggepest? Dat ze de klinkers rondom z'n auto er uit hadden getrokken, en het autootje van zijn vrouw op de kop hadden gelegd enzo? Waar ze chronisch in een zuipkeet zitten?quote:
Ho ho ho, ik had het over 20 jaar straf, niet om ze binnen 20 seconden dood te hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Straks kom je nog met extremere straffen, zoals verbannen naar Limburg
Urk I asume?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe heette dat gehucht ook al weer waar die ene kerel hier in m'n stad uit is weggepest? Dat ze de klinkers rondom z'n auto er uit hadden getrokken, en het autootje van zijn vrouw op de kop hadden gelegd enzo? Waar ze chronisch in een zuipkeet zitten?
Nee, een gehucht in Friesland. Je wist wel over welk persoon ik had. Was een kerel met een Jaguar die ruzie had over een schutting of zo?quote:
Dus we kunnen jou naar de gaza strook sturen om daar even orde op zaken te stellen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:27 schreef kree het volgende:
maar al met al. NL is weer veel te makkelijk en weten vluchtelingen en zeg niet dat ze ellende hebben want alles erheen is kut natuurlijk. maar vergeet niet dit is industrie he. en hoe ze waar komen.
die hele shit moet weg. dus ok onveilig in land. echt geef er paar miljard aan land ernaast om ze op te vangen.
Straks gaat-ie je nog bekeren en word je een extremist!quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:28 schreef kree het volgende:
ik ben niet tegen vluchtelingen en sterker neem er eentje in huis ff.
Dit vind ik een heel extremistisch statementquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Straks gaat-ie je nog bekeren en word je een extremist!
nou als ik leider was van dit alles dan had ik idd al heel lang orde op zaken gesteld. maarja politieke mietjes zitten er overal.,....quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus we kunnen jou naar de gaza strook sturen om daar even orde op zaken te stellen?
Tzumarum?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, een gehucht in Friesland. Je wist wel over welk persoon ik had. Was een kerel met een Jaguar die ruzie had over een schutting of zo?
Jeetje, gaat dat al de hele dag zo?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:28 schreef kree het volgende:
ik ben niet tegen vluchtelingen en sterker neem er eentje in huis ff.
maar fucking hel NL moet niet het walhalla voor ze zijn enzo en alles krijgen want we krijgen het wel amper voor elkaar....
Ja joh, ze moeten daar gewoon ophouden met die onzin! Geen bommen en granaten meer naar elkaar toe gooien, wat denken ze nou wel?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus we kunnen jou naar de gaza strook sturen om daar even orde op zaken te stellen?
Hij monoloogt ze in slaapquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja joh, ze moeten daar gewoon ophouden met die onzin! Geen bommen en granaten meer naar elkaar toe gooien, wat denken ze nou wel?
Dat gaat kree hen wel duidelijk maken!
Kree gaat al vrij lang zo jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jeetje, gaat dat al de hele dag zo?
Geen idee.quote:
Giethoorn mijn beste,en dat is geen Friesland.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, een gehucht in Friesland. Je wist wel over welk persoon ik had. Was een kerel met een Jaguar die ruzie had over een schutting of zo?
Neuh, het is ook een paar uur gegaan over dat hij een fuckbuddy wil hebben voor op vakantie maar niet op datingsites durft te kijken of met georganiseerde reizen te gaan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jeetje, gaat dat al de hele dag zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |