Ja nou iets anders verzinnen, heb jij ideeen wat er te doen is?quote:
hahaha nou vertel ff stukje verleden, ik mog haar echt. en ik zag er dus ook geen kwaads in. en zie dat hele lied niet als racisitsisch ofzo. maataar. ok daarna kreeg ik toch we verlengen je contract niet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig dat gaat wel heel ver allemaal
kaartverkoop viel tegen, onkosten te hoog om door te laten gaanquote:
Dit is mijn all time favorite.quote:
weet ik veel ik zag er niet zo kwaad in, pas erna dacht ik hmmmmmmmm mss niet zo slim dit. maar denk nog steeds het is niet iets om te discrimineren dat hele lied niet. maar ok hierdoor contract toen niet verlengd. ter info.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel dom,ze kenden Bodycount zeker niet?
Snap ik jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is mijn all time favorite.![]()
Heb er wel iets van 8 versies van.
Komt bij Rollo vandaan.Meerdere goede tracks.quote:
Wie weet wordt jouw drol ooit ook nog eens zoveel waard.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
De onderzoekers waren er zo blij mee dat archeoloog Andrew Jones hem in 1991 beschreef met de woorden: ‘Dit is het spannendste stuk strоnt dat ik ooit gezien heb. In zekere zin is het net zo onvervangbaar als de kroonjuwelen.’
De drol is ook getaxeerd op een dikke 40.000 euro.
En jij komt er 30 jaar later pas achterquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
De onderzoekers waren er zo blij mee dat archeoloog Andrew Jones hem in 1991 beschreef met de woorden: ‘Dit is het spannendste stuk strоnt dat ik ooit gezien heb. In zekere zin is het net zo onvervangbaar als de kroonjuwelen.’
De drol is ook getaxeerd op een dikke 40.000 euro.
Dit is mijn favoriet. Zijn ook veel versies van..quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt bij Rollo vandaan.Meerdere goede tracks.
Waar ergens ben je?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:12 schreef drakin het volgende:
Eerst maar bakkie met dinnetje en dan samen ergens eten
DJ Dimitri bracht deze weer terug.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriet. Zijn ook veel versies van..
Ik was er niet bij in 1991 hequote:Op zaterdag 20 april 2024 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
En jij komt er 30 jaar later pas achter
Ik ken het nog van de mixen van Ben Liebrandquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DJ Dimitri bracht deze weer terug.
Die ene die ongeveer net zo groot als Bono was?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
https://media1.tenor.com/m/4tn2lYHLc14AAAAC/southpark-poop.gif
Dat had ik vanochtend nadat ik kikkererwten curry had gegeten met volkorenpastaquote:
Dan heb je nu weer ruimte voor iets lekkers.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend nadat ik kikkererwten curry had gegeten met volkorenpasta
Ja kerrie curry zelfdequote:Op zaterdag 20 april 2024 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb je nu weer ruimte voor iets lekkers.
Dacht dat je Penne met kerrie had gegeten?
Gedane zaken,en door.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:28 schreef kree het volgende:
beetje spijt van dat toen zo doorsture wel.
precies en is allemaal opgelost later nog, maarja.quote:
Waar werkte je toen? Bij de KKK?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
precies en is allemaal opogelost later nog, maarja.
sta nog achter de tekst btw. maarja idd
nee helemaal niet en wil niet echt namen noemen, maar ok dit ging ff te verquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar werkte je toen? Bij de KKK?
Ik weet heus wel wat en wie Bodycount is.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
nee helemaal niet en wil niet echt namen noemen, maar ok dit ging ff te ver
is geen kkk ofzo hoor luister tekst
Of was het iets gristelijks?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:34 schreef kree het volgende:
het ging te ver dat hoewel ik niet bedoelt
ik ook maar het werd wel verkeerd opgevat. leer lesje enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat en wie Bodycount is.
Vertel nou even duidelijk,en neem je tijd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook maar het werd wel verkeerd opgevat. leer lesje enzo.
Maar je werd wel ontslagen.quote:
heum nou kan het niet simpeler maken, dat hele doorsturen werd echt verkeerd opgevat. naja zo leer je dus.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vertel nou even duidelijk,en neem je tijd.
Na 3 jaar ben je niet in vaste dienst? Raar verhaal.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
contract niet verlengd na 3 jaar jaar dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |