Ja nou iets anders verzinnen, heb jij ideeen wat er te doen is?quote:
hahaha nou vertel ff stukje verleden, ik mog haar echt. en ik zag er dus ook geen kwaads in. en zie dat hele lied niet als racisitsisch ofzo. maataar. ok daarna kreeg ik toch we verlengen je contract niet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig dat gaat wel heel ver allemaal
kaartverkoop viel tegen, onkosten te hoog om door te laten gaanquote:
Dit is mijn all time favorite.quote:
weet ik veel ik zag er niet zo kwaad in, pas erna dacht ik hmmmmmmmm mss niet zo slim dit. maar denk nog steeds het is niet iets om te discrimineren dat hele lied niet. maar ok hierdoor contract toen niet verlengd. ter info.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel dom,ze kenden Bodycount zeker niet?
Snap ik jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is mijn all time favorite.![]()
Heb er wel iets van 8 versies van.
Komt bij Rollo vandaan.Meerdere goede tracks.quote:
Wie weet wordt jouw drol ooit ook nog eens zoveel waard.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
De onderzoekers waren er zo blij mee dat archeoloog Andrew Jones hem in 1991 beschreef met de woorden: ‘Dit is het spannendste stuk strоnt dat ik ooit gezien heb. In zekere zin is het net zo onvervangbaar als de kroonjuwelen.’
De drol is ook getaxeerd op een dikke 40.000 euro.
En jij komt er 30 jaar later pas achterquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
De onderzoekers waren er zo blij mee dat archeoloog Andrew Jones hem in 1991 beschreef met de woorden: ‘Dit is het spannendste stuk strоnt dat ik ooit gezien heb. In zekere zin is het net zo onvervangbaar als de kroonjuwelen.’
De drol is ook getaxeerd op een dikke 40.000 euro.
Dit is mijn favoriet. Zijn ook veel versies van..quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt bij Rollo vandaan.Meerdere goede tracks.
Waar ergens ben je?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:12 schreef drakin het volgende:
Eerst maar bakkie met dinnetje en dan samen ergens eten
DJ Dimitri bracht deze weer terug.quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriet. Zijn ook veel versies van..
Ik was er niet bij in 1991 hequote:Op zaterdag 20 april 2024 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
En jij komt er 30 jaar later pas achter
Ik ken het nog van de mixen van Ben Liebrandquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DJ Dimitri bracht deze weer terug.
Die ene die ongeveer net zo groot als Bono was?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
https://media1.tenor.com/m/4tn2lYHLc14AAAAC/southpark-poop.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |