Neuk is leuk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:58 schreef kree het volgende:
echt hou er zo onwijs niet van sommige nummers, maar die van neuk vond ik dan leuk... nog wel paar hoor btw
Je werd er soms om ontslagen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:00 schreef kree het volgende:
over deze werd ik trouwens soms over ontslagen.... LOL. tja was helemaal niet mijn bedoeling enzo want stuurde door naar zeg maar collega zonder onwijze bedoeling, maar die voelde dat heel slecht op..... jajaja
was met vrijgezellenfeestje toen, het nr opzich is niet eens racist ofzo. maarja werd beetje verkeerd opgevat.
nou het is nooit genoemd dit, maar denk had er mee te maken, had gee vast contract toen, maar na 3 jaar einde en moesten ze verlengen of opzeggen. ik denk dit heeft meegespeeld en heb er beetje spijt van dat ik zo zei ook tegen iemand dan, was totaal zonder bedoeling btw. meer van goh dit was grappig..... maarja zullen we nooit weten hequote:
have funquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:01 schreef devzero het volgende:
* devzero legt boek weg en schenkt een nieuw kopje thee in uit thermosfles
Voetbal wedstrijd gaat beginnen
#soccerdad
had er beetje niet zo rekening mee genomen dat ze "nigger" mss niet zo goed op zou vatten? foute inschatting van mij. maarjaquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:04 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is nooit genoemd dit, maar denk had er mee te maken, had gee vast contract toen, maar na 3 jaar einde en moesten ze verlengen of opzeggen. ik denk dit heeft meegespeeld en heb er beetje spijt van dat ik zo zei ook tegen iemand dan, was totaal zonder bedoeling btw. meer van goh dit was grappig..... maarja zullen we nooit weten he
Jemig dat gaat wel heel ver allemaalquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
had er beetje niet zo rekening mee genomen dat ze "nigger" mss niet zo goed op zou vatten? foute inschatting van mij. maarja
Best wel dom,ze kenden Bodycount zeker niet?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:08 schreef kree het volgende:
bedoelde er verder helemaal niks mee. maarja, dat lied verteld eigenlijk juist de drama erover, maargoed zover hebben ze nooit gedacht wss.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |