SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
patatfeest?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik wilde posten. topic tt respect hebben. hahaha maar ok net te te laat.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb nu wel theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Respect the man in the icecream van!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
alle soorten muziek of stijl zijn bij mij ok he? hou er wel van eens wat anders ofzo...... muzikaal goed is ok.Do what you love, love what you do!![]()
nou concert vanavond is afgelast
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
deze is master groove verzonnen trouwens met drum en bass....... haha
niet echt mijn ding rappen enzo, maar deze trek ik dus wel. hahaha
Do what you love, love what you do!![]()
Folk that zeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar is het feestjuhhhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Smile, it's free therapy.![]()
echt hou er zo onwijs niet van sommige nummers, maar die van neuk vond ik dan leuk... nog wel paar hoor btwDo what you love, love what you do!![]()
Neuk is leuk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:58 schreef kree het volgende:
echt hou er zo onwijs niet van sommige nummers, maar die van neuk vond ik dan leuk... nog wel paar hoor btw“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
over deze werd ik trouwens soms over ontslagen.... LOL. tja was helemaal niet mijn bedoeling enzo want stuurde door naar zeg maar collega zonder onwijze bedoeling, maar die voelde dat heel slecht op..... jajaja
was met vrijgezellenfeestje toen, het nr opzich is niet eens racist ofzo. maarja werd beetje verkeerd opgevat.Do what you love, love what you do!![]()
* devzero legt boek weg en schenkt een nieuw kopje thee in uit thermosfles
Voetbal wedstrijd gaat beginnen
#soccerdad![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je werd er soms om ontslagen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:00 schreef kree het volgende:
over deze werd ik trouwens soms over ontslagen.... LOL. tja was helemaal niet mijn bedoeling enzo want stuurde door naar zeg maar collega zonder onwijze bedoeling, maar die voelde dat heel slecht op..... jajaja
was met vrijgezellenfeestje toen, het nr opzich is niet eens racist ofzo. maarja werd beetje verkeerd opgevat.![]()
ik heb mss beetje spijt ervan om die dingen zo te laten horen. haha met name die laatste. ,maarja ok bedoelde er ook niks vreemds mee.Do what you love, love what you do!![]()
nou het is nooit genoemd dit, maar denk had er mee te maken, had gee vast contract toen, maar na 3 jaar einde en moesten ze verlengen of opzeggen. ik denk dit heeft meegespeeld en heb er beetje spijt van dat ik zo zei ook tegen iemand dan, was totaal zonder bedoeling btw. meer van goh dit was grappig..... maarja zullen we nooit weten hequote:Do what you love, love what you do!![]()
have funquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:01 schreef devzero het volgende:
* devzero legt boek weg en schenkt een nieuw kopje thee in uit thermosfles
Voetbal wedstrijd gaat beginnen
#soccerdad![]()
![]()
had er beetje niet zo rekening mee genomen dat ze "nigger" mss niet zo goed op zou vatten? foute inschatting van mij. maarjaquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:04 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is nooit genoemd dit, maar denk had er mee te maken, had gee vast contract toen, maar na 3 jaar einde en moesten ze verlengen of opzeggen. ik denk dit heeft meegespeeld en heb er beetje spijt van dat ik zo zei ook tegen iemand dan, was totaal zonder bedoeling btw. meer van goh dit was grappig..... maarja zullen we nooit weten heDo what you love, love what you do!![]()
bedoelde er verder helemaal niks mee. maarja, dat lied verteld eigenlijk juist de drama erover, maargoed zover hebben ze nooit gedacht wss.....Do what you love, love what you do!![]()
Jemig dat gaat wel heel ver allemaalquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
had er beetje niet zo rekening mee genomen dat ze "nigger" mss niet zo goed op zou vatten? foute inschatting van mij. maarjaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Best wel dom,ze kenden Bodycount zeker niet?quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:08 schreef kree het volgende:
bedoelde er verder helemaal niks mee. maarja, dat lied verteld eigenlijk juist de drama erover, maargoed zover hebben ze nooit gedacht wss.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: