Donny is ook al islam bekeerd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Straks gaat-ie je nog bekeren en word je een extremist!
Damn man, jij durft!quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:31 schreef kree het volgende:
ik zou gaan he? mss helpt wel ff directe praat......
quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Giethoorn mijn beste,en dat is geen Friesland.
Jullie hebben je niet te vervelen zo te lezen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, het is ook een paar uur gegaan over dat hij een fuckbuddy wil hebben voor op vakantie maar niet op datingsites durft te kijken of met georganiseerde reizen te gaan.
Zeg dan waar.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]Serieus nee, het was echt in Friesland!
Wel alleen als het een hete, wel willende, hitsige jonge deerne isquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vanmorgen wilde hij al asielzoekers opnemen
zou doen....wilde nog bijna zeggen geef die puttin vuistslag, maargoed ik hoef nie4t het door kgb achtervolgd te worden.quote:
Roelvink.quote:
Geen woord tussen te krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus we kunnen jou naar de gaza strook sturen om daar even orde op zaken te stellen?
We hebben woorden zonder woorden...quote:
ik denk btw dat dit oplossen is met woorden en geen oorlog en daar sta ik achter..quote:
Haha ofc!quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel alleen als het een hete, wel willende, hitsige jonge deerne is![]()
Op een stel bejaarde zit hij denk ik niet te wachten
Ken dit hele verhaal niet.quote:
Friesland heeft heel veel dorpjes/gehuchten...quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik dus aan jou!Ik kijk wel ff op Google Maps of een naam me bekend voor komt.
Succesquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk btw dat dit oplossen is met woorden en geen oorlog en daar sta ik achter..
Oorlog is de oplossing voor alles hoor...quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk btw dat dit oplossen is met woorden en geen oorlog en daar sta ik achter..
Problemen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oorlog is de oplossing voor alles hoor...
I know, ik zie dat het onbegonnen werk was.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Friesland heeft heel veel dorpjes/gehuchten...
Daaromquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Problemen?
Nuke the living shit out of them!
Probleem opgelost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |