SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar aan die woningen waar ik dan kan kijken zit altijd wel een luchtje aan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus? 29 mensen die dus langer wachttijd hebben gespaard.
Je hebt niet ineens meer recht ofzoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
euhm 18 jaar hier , wil je niet demotiveren,,,,,, maar realiteit is het wel of je moet wat onwijs urgent hebben waardoor je voorrang krijgt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
5 jaar? Amateur![]()
Ik denk dat je na 10 jaar pas mag klagenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar aan die woningen waar ik dan kan kijken zit altijd wel een luchtje aan.![]()
![]()
Ja dus? Dan moet je langer wachten zo werkt het systeem nou eenmaal. Nogmaals je hebt een dak boven je hoofd en je hebt niet ineens meer rechten omdat je vindt dat je meer rechten hebt of meer aanspraak maakt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar aan die woningen waar ik dan kan kijken zit altijd wel een luchtje aan.
Veel mensen willen een goede woning dus ja daar moet je langer op wachten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
woon wel in een wijk met afrikanen nu die btw ok zijn. Maargoed die gingen wel allemaal voor
Do what you love, love what you do!![]()
Maar je bedoelt meer dat er nog krijtlijnen op de grond getekend staan met verdachte rode vlekken enzo van mislukte ripdeals?![]()
De buurt bevalt hem dan nietquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:42 schreef ToT het volgende:
Maar je bedoelt meer dat er nog krijtlijnen op de grond getekend staan met verdachte rode vlekken enzo van mislukte ripdeals?Trotste mama van Ambar
Ja die gaan als een pijl.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:42 schreef kree het volgende:
woon wel in een wijk met afrikanen nu die btw ok zijn. Maargoed die gingen wel allemaal voor![]()
![]()
ik zweer het je en ben de laatste die racist ofzo wil zijn. Maar hoe dit gaat met woningen en wie voorrang krijgt ben ik niet ok .,.... nog niet nu trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Wij wonen wel in een woning waar gedeald werd.Kreeg regelmatig de vraag of er nog ergens iets lag.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:42 schreef ToT het volgende:
Maar je bedoelt meer dat er nog krijtlijnen op de grond getekend staan met verdachte rode vlekken enzo van mislukte ripdeals?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelfs in die buurt hebben ze er een gerenoveerd maar daar reageren er dan weer mensen op.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij wonen wel in een woning waar gedeald werd.Kreeg regelmatig de vraag of er nog ergens iets lag.Zo dan!
![]()
Ik hoop dat NEC wint.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is toch de beker finale van Nederland
Dat zou wel een leuke stunt zijn.![]()
nou komt niet door hun, want geen problemen mee? wel met beleid woning toewijzen en dat ze voorrang krijgen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die gaan als een pijl.
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
KW.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:44 schreef KoningWouter het volgende:
Vanavond Hot & Spicy burgers bakken![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben blij dat ik een mooie woning heb. Nu iets huren is niet te doen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou komt niet door hun, want geen problemen mee? wel met beleid woning toewijzen en dat ze voorrang krijgen.![]()
nou huur ook gewoon sociale woningbouw hoor? en heb ik heel heel heel lang op wachtlijst gestaan, zowat 15 jaar. gelukkig krijgt de rest zo voorrang.. die hele shit gaat er bij mij niet in.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben blij dat ik een mooie woning heb. Nu iets huren is niet te doen.Do what you love, love what you do!![]()
Word er hier nog een beetje geBOLKT of wat?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hele wijk hier vlak bij mij met nieuwbouw alleen sociale huur. ben benieuwd wat erin komt......Do what you love, love what you do!![]()
Bolk op je harses ouwe!quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje geBOLKT of wat?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik vermoed huurders, maar daar ben ik niet 100% zeker van.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef kree het volgende:
hele wijk hier vlak bij mij met nieuwbouw alleen sociale huur. ben benieuwd wat erin komt......Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of zou het kunnen zijn dat er de laatste 10 jaar te weinig is gebouwd?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klaagbolk van mij. ....quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje geBOLKT of wat?Do what you love, love what you do!![]()
Ik huur particulier. Toen ik nog werkte kon ik dat makkelijk betalen. Nu is de huur vrij hoog maar wil niet weg. Heb een ruime eengezins woning, goed geisoleerd, leuke buurt en mooi uitzicht.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou huur ook gewoon sociale woningbouw hoor? en heb ik heel heel heel lang op wachtlijst gestaan, zowat 15 jaar. gelukkig krijgt de rest zo voorrang.. die hele shit gaat er bij mij niet in.![]()
Ook en wat er gebouwd is tenminste hier in de buurt is duur en tering Jantje duurquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
Of zou het kunnen zijn dat er de laatste 10 jaar te weinig is gebouwd?Trotste mama van Ambar
ja en die voortgang kregen om...... dat vermoed ik rest mag wel wachten enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermoed huurders, maar daar ben ik niet 100% zeker van.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn privé jets moeten ook ergens van betaald wordenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook en wat er gebouwd is tenminste hier in de buurt is duur en tering Jantje duur
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik had ff die keuze niet, dus koos het eerste wat kon via sociale huur wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik huur particulier. Toen ik nog werkte kon ik dat makkelijk betalen. Nu is de huur vrij hoog maar wil niet weg. Heb een ruime eengezins woning, goed geisoleerd, leuke buurt en mooi uitzicht.Do what you love, love what you do!![]()
Hier en in steden in de buurt bouwen ze nú allemaal van die 1 kamer appartementen met een frans balkonnetje in zo iets zit ik nu al zou ik zelf nooit voor kiezen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben blij dat we eindelijk een eigen huis hebben. Eindelijk alles in eigen beheer en niet meer afhankelijk van een huurbaas, zij het sociaal of particulier
Snoeihard!quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje geBOLKT of wat?![]()
![]()
En alles en iedereen de moeder, de vader, de hont en de kadquote:![]()
mooie is degene die komen extern dus, willen het ook niet want ze hadden beter verwacht. flikker toch op. echt ben de laatste die hier een probleem van maakt, maar ben toch voor eigen volk eerst dan. in de goeie manier dus.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier en in steden in de buurt bouwen ze nú allemaal van die 1 kamer appartementen met een frans balkonnetje in zo iets zit ik nu al zou ik zelf nooit voor kiezen.Do what you love, love what you do!![]()
Hele nieuwbouwwijk gelijk een ghetto vol vluchtelingenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
ja en die voortgang kregen om...... dat vermoed ik rest mag wel wachten enzo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vroeger ook in zo'n hok gewoond. Wel te doen maar daar houdt het ook wel mee op. Was echt een afgeragd ding ook nog.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier en in steden in de buurt bouwen ze nú allemaal van die 1 kamer appartementen met een frans balkonnetje in zo iets zit ik nu al zou ik zelf nooit voor kiezen.![]()
Nog beter inderdaad.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben blij dat we eindelijk een eigen huis hebben. Eindelijk alles in eigen beheer en niet meer afhankelijk van een huurbaas, zij het sociaal of particulier![]()
Je maakt er geen probleem van, maar je wil toch even genoemd hebben dat je er een probleem mee hebtquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:55 schreef kree het volgende:
[..]
mooie is degene die komen extern dus, willen het ook niet want ze hadden beter verwacht. flikker toch op. echt ben de laatste die hier een probleem van maakt, maar ben toch voor eigen volk eerst dan. in de goeie manier dus.
ik durf dit te zeggen trouwens omdat ik particulier gehuurd heb voor vermogen in een klein drama ding. nou dat is eerste optie maar voor wie er komt ipv van woningbouw wmbDo what you love, love what you do!![]()
Tering...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is wel heel walgelijk.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daar woonde je echt niet fijn.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:56 schreef kree het volgende:
ik durf dit te zeggen trouwens omdat ik particulier gehuurd heb voor vermogen in een klein drama ding. nou dat is eerste optie maar voor wie er komt ipv van woningbouw wmb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zat eerder in zo iets werden afrikanen geplaatst die met vijf in zo iets moesten wonen. en mensen die uitbehandeld waren bij Humanitas en andere ggz instellingen terwijl het ooit begon als studenten hotel op ten duur stond er drie keer per dag politie op het pleinquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vroeger ook in zo'n hok gewoond. Wel te doen maar daar houdt het ook wel mee op. Was echt een afgeragd ding ook nog..
Nu zit ik qua grote in iets vergelijkbaars maar dan voor expats met allemaal een dikke auto voor de deur leeft toch prettiger alleen de ruimte is mij te klein geworden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou wil het niet te negatief zien, maar ja? want eigenlijk zijn er 2000 die die woningen willen en lang op wachtlijst staan, maarja vluchteling voor?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele nieuwbouwwijk gelijk een ghetto vol vluchtelingenDo what you love, love what you do!![]()
net niet onder door aan gegaan en druk ik het nog zacht uit, moest wel zelf betalen.....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hier krijgen ouderen ook een brief van de woningbouwvereniging of ze niet kleiner willen gaan wonen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben je zo gegroeid Mikey?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zat eerder in zo iets werden afrikanen geplaatst die met vijf in zo iets moesten wonen. en mensen die uitbehandeld waren bij Humanitas en andere ggz instellingen terwijl het ooit begon als studenten hotel op ten duur stond er drie keer per dag politie op het plein.
Nu zit ik qua grote in iets vergelijkbaars maar dan voor expats met allemaal een dikke auto voor de deur leeft toch prettiger alleen de ruimte is mij te klein geworden.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter hoor, het scheelt echt een hoop wat voor een mensen er wonen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zat eerder in zo iets werden afrikanen geplaatst die met vijf in zo iets moesten wonen. en mensen die uitbehandeld waren bij Humanitas en andere ggz instellingen terwijl het ooit begon als studenten hotel op ten duur stond er drie keer per dag politie op het plein.
Nu zit ik qua grote in iets vergelijkbaars maar dan voor expats met allemaal een dikke auto voor de deur leeft toch prettiger alleen de ruimte is mij te klein geworden.![]()
![]()
echt ik wil niet zeiken hierover, maar hoe het gaat...... eerlijk is het niet..Do what you love, love what you do!![]()
Tjezustering zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Deze mevrouw staat al op een wachtlijst voor een bejaardentehuis.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier krijgen ouderen ook een brief van de woningbouwvereniging of ze niet kleiner willen gaan wonen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie actie nu wel dat ze uit het hele land steunbetuigingen krijgt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb dit soort dingen vaker voorbij zien komen, verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
En alsof het vandaag de dag nog zo makkelijk gaat naar een verzorgingshuis te gaan, dan moet je echt heel wat mankeren.
Een seniorenwoning kan op zich wel, maar waar bemoeien die mensen zich mee?![]()
![]()
The fuck???quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier krijgen ouderen ook een brief van de woningbouwvereniging of ze niet kleiner willen gaan wonen.![]()
SBE.quote:
Komt door de regering. OHW wacht hebben we niet...... rest is ook weer drama. \\\Do what you love, love what you do!![]()
Was een noodoplossing nadat relatie uitging moest ik weg uit een mooi groot appartement is dit voor mij geregeld particulier via ex schoonpa enzo maar ze hebben mij gewoon ergens gedropt in november zit ik er al weer twee jaar het is netjes en all inclusief maar het is net alsof ik leef op een hotelkamer met een paar maanden ben ik 36 tijd voor een echt appartement.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik later oud en met pensioen ben (als dat tegen die tijd überhaupt nog bestaat) ga ik gewoon weer lekker terug naar de provincie een huis met stukje grond kopen. Is toch lastiger om me daar uit te kunnen zetten als ik nog een hartslag heb
Was ook maar een geintje Sterre.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was een noodoplossing nadat relatie uitging moest ik weg uit een mooi groot appartement is dit voor mij geregeld particulier via ex schoonpa enzo maar ze hebben mij gewoon ergens gedropt in november zit ik er al weer twee jaar het is netjes en all inclusief maar het is net alsof ik leef op een hotelkamer met een paar maanden ben ik 36 tijd voor een echt appartement.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zou btw iemand hier in huis kunnen nemen wel. tijdelijk ofzo. maargoed er is niet echt duidelijk regel erover. en denk mag ik nog ff beetje kiezen wie of wat wel mss?Do what you love, love what you do!![]()
Met een luxe konijnenhok.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
Als ik later oud en met pensioen ben (als dat tegen die tijd überhaupt nog bestaat) ga ik gewoon weer lekker terug naar de provincie een huis met stukje grond kopen. Is toch lastiger om me daar uit te kunnen zetten als ik nog een hartslag heb
Ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:01 schreef kree het volgende:
echt ik wil niet zeiken hierover, maar hoe het gaat...... eerlijk is het niet..![]()
![]()
Zou je wel willen ja?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:06 schreef kree het volgende:
ik zou btw iemand hier in huis kunnen nemen wel. tijdelijk ofzo. maargoed er is niet echt duidelijk regel erover. en denk mag ik nog ff beetje kiezen wie of wat wel mss?
Haha het is daarom waarom ik geen zij stap wil doen naar een net niet woning in een gare buurt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje Sterre.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Man3 ben je hier nog steeds over bezig?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:06 schreef kree het volgende:
ik zou btw iemand hier in huis kunnen nemen wel. tijdelijk ofzo. maargoed er is niet echt duidelijk regel erover. en denk mag ik nog ff beetje kiezen wie of wat wel mss?![]()
Ik niet. Zou me dood ergeren als er een onbekende in mijn huis komt wonen waar ik misschien niet eens mee klik.quote:![]()
![]()
Als het een hete, gewillige dame isquote:
Heer Schotel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man3 ben je hier nog steeds over bezig?
nouja leuke meid enzo zou ik wel willen jah?quote:
dat leukste. maar als t echt moet gozer ook wel hoor? tijdelijk. want hang beetje op mijn eigen ding maar zou ervoor open staan.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha het is daarom waarom ik geen zij stap wil doen naar een net niet woning in een gare buurt.Mini-ToT zit jouw UI na te doen!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het een hete, gewillige dame isTadaaa.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja leuke meid enzo zou ik wel willen jah?
dat leukste. maar als t echt moet gozer ook wel hoor? tijdelijk. want hang beetje op mijn eigen ding maar zou ervoor open staan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je weet dat je het tegen kree hebt?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man3 ben je hier nog steeds over bezig?![]()
![]()
en btw die dit beleid maken, stellen hun woningen maar open ervoor.Do what you love, love what you do!![]()
lees ook vervolg je... jee moet niet gelijk slechte ervan denken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Tis allemaal wat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heldquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Groeistuipen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had eerst niet door wat hij aan het doen was!
grappig hoor?
maar dit wordt altijd gezegd door mensen die er niks mee te maken hebben of willen sowieso. maar wel de grootste mening over?
OK. doe ze bij jullie in huis dan vluchtelingen? dat willen we toch blijf maar komen etc......Do what you love, love what you do!![]()
Heb geen ruimte in huis om een vluchteling op te vangen want maar 1 slaapkamerTrotste mama van Ambar
echt ik kan er zo kwaad over worden, bij alle van regering. doe ze maar 2 per stuk. hun beleid en vang ze maar zelf op..... succes.Do what you love, love what you do!![]()
Wel een 2 persoonsbed?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb geen ruimte in huis om een vluchteling op te vangen want maar 1 slaapkamer![]()
ik zou doen he? echt waar Mirs goed geregeld enzo......quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb geen ruimte in huis om een vluchteling op te vangen want maar 1 slaapkamer
maar de hypocriet regering lijkt mij al. doe maar niet....Do what you love, love what you do!![]()
Smoesjes, je kunt altijd nog zelf je woning verlaten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb geen ruimte in huis om een vluchteling op te vangen want maar 1 slaapkamer![]()
![]()
ik wil geen discussie starten over haat enzo vluchtelingen he, laat dat duidelijk zijn. maar als nl ze wil opvangen dan mogen ze wel eens met nieuwe ideeën komen, voor de rest ben ik zoveel van zoveel mogelijk maar niet binnen halen. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn vader stelde ooit voor ruimte voor een AZC beschikbaar te stellen.De volgende dag gelijk radio en TV op de stoep.Door de gemeente is het niet door gegaan.En buiten dat hadden wij regelmatig mensen in huis die het even moeilijk hadden.Verder nog vragen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:16 schreef kree het volgende:
grappig hoor?
maar dit wordt altijd gezegd door mensen die er niks mee te maken hebben of willen sowieso. maar wel de grootste mening over?
OK. doe ze bij jullie in huis dan vluchtelingen? dat willen we toch blijf maar komen etc......“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stapelbed een optie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze willen het nu bouwen bij de vliegbasisquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader stelde ooit voor ruimte voor een AZC beschikbaar te stellen.De volgende dag gelijk radio en TV op de stoep.Door de gemeente is het niet door gegaan.En buiten dat hadden wij regelmatig mensen in huis die het even moeilijk hadden.Verder nog vragen?![]()
Pointer gezien?![]()
nee? want eens met je wel?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader stelde ooit voor ruimte voor een AZC beschikbaar te stellen.De volgende dag gelijk radio en TV op de stoep.Door de gemeente is het niet door gegaan.En buiten dat hadden wij regelmatig mensen in huis die het even moeilijk hadden.Verder nog vragen?
Ik ben veel meer op opvangen in naburige landen ook en wmb mag daar aantal miljoen naar toe gaan.Do what you love, love what you do!![]()
Even normaal doen hè? Dit huis is niet eens groot genoeg voor 1 persoon laat staan 2 personen. Er zit niet eens een slot op de badkamerTrotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze willen het nu bouwen bij de vliegbasis![]()
Pointer gezien?
Deur gewoon openlaten johquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Even normaal doen hè? Dit huis is niet eens groot genoeg voor 1 persoon laat staan 2 personen. Er zit niet eens een slot op de badkamerI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
nou ik doe niks anders als normaal hoor.....? dat niet mogen zeggen is mss een dingetje wel ja?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Even normaal doen hè? Dit huis is niet eens groot genoeg voor 1 persoon laat staan 2 personen. Er zit niet eens een slot op de badkamerDo what you love, love what you do!![]()
Zie het probleem ook niet echt hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet zo dramatisch doen hoor? Kan aan mij liggen? Enzo? Misschien?Trotste mama van Ambar
tis eigenlijk erg he, want denk alweer ik krijg er gelijk over als ik gewoon de waarheid zeg?
nouja het zal wel dan is het maar zo, ik veroordeel niemand he, ik denk alleen dat dit beleid dus niet werkt/
owh wacht had merendeel volk over gestemd, naja. dat regelen ze wel ff onderling met slap beleid......Do what you love, love what you do!![]()
Zet een contactadvertentie.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja leuke meid enzo zou ik wel willen jah?
dat leukste. maar als t echt moet gozer ook wel hoor? tijdelijk. want hang beetje op mijn eigen ding maar zou ervoor open staan.![]()
Iedereen in huis mee laten genietenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie het probleem ook niet echt hoor.
I'm surrounded by morons!
Yassin of Achmed vast ook niet!quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie het probleem ook niet echt hoor.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-04-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2791 / +110 / +4 / 3022 / 3940
2. kree / 803 / +1 / +128 / 1885 / 2390
3. AardappelSchotel / 739 / +16 / +20 / 2268 / 2669
4. Monsterkoekie / 674 / +0 / +0 / 2544 / 2825
5. Dr.Mikey / 557 / +135 / +41 / 666 / 892
6. drakin / 554 / +12 / +22 / 1346 / 1586
7. JustinK / 552 / +5 / +0 / 1982 / 2264
8. MizzezAmy / 497 / +14 / +1 / 1475 / 1848
9. HappyCharly / 489 / +7 / +5 / 1545 / 1767
10. devzero / 487 / +95 / +48 / 714 / 927
11. Superbadeendje / 471 / +35 / +0 / 996 / 1270
12. KillemWieft / 389 / +2 / +11 / 155 / 330
13. hemarookworst / 387 / +22 / +2 / 794 / 1034
14. Lovely / 350 / +21 / +0 / 1177 / 1424
15. ieniminimuis / 306 / +49 / +1 / 1081 / 1295
16. greysbones / 218 / +18 / +25 / 1046 / 1145
17. DerRabbit / 212 / +2 / +0 / 456 / 524
18. Rob / 200 / +39 / +33 / 248 / 336
19. gebrokenglas / 197 / +1 / +16 / 534 / 646
20. aloa / 181 / +48 / +13 / 607 / 696SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
De meeste cooperaties doen dat, maar ze hoeven er niet uitquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier krijgen ouderen ook een brief van de woningbouwvereniging of ze niet kleiner willen gaan wonen.
Ze bieden mensen de mogelijkheid om kleiner te wonen. Vele willen dat maar dan gaan ze in huur veel meer betalen.
Er zijn regelingen voor de ene vcooperatie laat mensen verhuizen en laten ze dan dezelfde huur betalen dan wat ze nu betalen. Een andere cooperatie gaat een huurkorting geven. En ze kunnen ook nog eens 2000 euro verhuiskosten krijgen en een verhuiscoach
Deze woning die alleenstaande ouderen verlaten komen dan weer beschikbaar voor gezinnen.
Die laten ook weer een woning na waar mensen die op een flat zitten in kunnen en dan komen de flats weer vrij voor de starters..
Dit alles is een aanbod en niet verplicht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wil weg..... ben het hier eigenlijk aardig zat. ga wel; naar Alaska ofzo in hutje wonen.Do what you love, love what you do!![]()
In de Daily maily.quote:
Heftigquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Smoesjes, je kunt altijd nog zelf je woning verlaten.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ligt iets anders mensen krijgen een aanbod mochten ze over wegen om kleiner te gaan wonen. Ze worden niet verplicht om het te doenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil ook kleiner gaan wonen, zelfs al ben ik niet bejaard.I'm surrounded by morons!
Heb ik al punten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelijk heeft ie.quote:
Ze slopen huizen om de geluidsoverlast en bouwen er vervolgens een AZC![]()
Hoe dan![]()
![]()
Hoe is het met mini ToT ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zover ben ik niet, maar bij deze als iemand aanspreekt doe dm?quote:
Dit plan ligt er al een tijdje volgens mij.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie.
Ze slopen huizen om de geluidsoverlast en bouwen er vervolgens een AZC![]()
Hoe dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hey Draakje/Birdie.quote:
damn zeg, hahaha. maar ok ik vind t goed om het gewoon te bespreken zon ff openbaar?Do what you love, love what you do!![]()
Hee fruitquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Toch, het komt onprettig over.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt iets anders mensen krijgen een aanbod mochten ze over wegen om kleiner te gaan wonen. Ze worden niet verplicht om het te doen![]()
Ze is er nu.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:36 schreef kree het volgende:
damn zeg, hahaha. maar ok ik vind t goed om het gewoon te bespreken zon ff openbaar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil wel groter wonenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Is de rest dan niet jaloers?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal super, en zijn vriendinnetje komt zo weer hier logeren!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja? Dus?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man man man, ik ben 3 uur weg geweest
Da's niks voor zijn discussies!![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
zeg maar terwijl ik luister op goeie muzikanten die opstaat sliepen. en ik ontmoete voor het gay prorgramma er was?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:36 schreef kree het volgende:
damn zeg, hahaha. maar ok ik vind t goed om het gewoon te bespreken zon ff openbaar?Do what you love, love what you do!![]()
Tja weet niet hoor? Misschien wel of zo? Of toch niet? Tis slechts mijn mening, denk ik?Trotste mama van Ambar
Je quote jezelf nu.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
zeg maar terwijl ik luister op goeie muzikanten die opstaat sliepen. en ik ontmoete voor het gay orgramma er was?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het juist netjes, zijn echt veel ouderen die kleiner en gelijkvloers willen gaan wonen. DOor mensen te helpen, vergoedingen te geven een verhuis coach maakt het voor demensen die dat graag willen juist aantrekkelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
A gezellig. Is hij nog steeds zo druk of wordt dat al wel minder?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal super, en zijn vriendinnetje komt zo weer hier logeren!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weet ik omdat het zo gay is gemaakt door commerciële dat ij er kwaad over word gewoon.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben zelf al jaren gay,gaat het wel goed met je?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik omdat het zo gay is gemaakt door commerciële dat ij er kwaad over word gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tja ach. Het zou zomaar allemaal kunnen al heb ik er natuurlijk wel een mening over, maar ja dat is nu eenmaal mijn mening en daar hoe je het natuurlijk niet mee eens te zijn?Trotste mama van Ambar
Dat heet masturbatie toch?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wil gay met zichzelf zijn?
Doet me denken aan een aflevering van The Twilight Zone!Trotste mama van Ambar
Wat vinden jullie?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja ach. Het zou zomaar allemaal kunnen al heb ik er natuurlijk wel een mening over, maar ja dat is nu eenmaal mijn mening en daar hoe je het natuurlijk niet mee eens te zijn?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben zelf al jaren gay,gaat het wel goed met je?koffie dan maar
Met een roze koek graag.quote:
Ik heb het koud.quote:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
moest niezen....
.
.
.
.
.
..
.
. kreeg kippenvel.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
en toen bbrrrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een zijdige dram sessies kun je moeilijk een discussie noemenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja? Dus?
Da's niks voor zijn discussies!
In die aflevering was er een narcistische miljardair die vond dat hij alleen de allerbeste vrouw ter wereld verdiende, dus liet hij zich operatief tot een vrouw ombouwen, betaalde wat wetenschappers zijn hele vermogen om een tijdmachine te laten bouwen en reisde terug in de tijd naar zijn jongere zelf om een relatie met hem te beginnen!quote:![]()
![]()
je snapt me niet, ik ben daar geweest en dat dat was leuk met muzikanten enzo die er toevallig kwamen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben zelf al jaren gay,gaat het wel goed met je?
jaar ervoor heb ik contact gehad met NS fix die piano dan ook>. ok elke week werden ze gesloopt. en was ns weer klaar mee ook.....
maar dat was het leuke ervan toen.....? nu id het tv programma.Do what you love, love what you do!![]()
Daar bedoel ik helemaal niet? Ik wil niet gelijk zeggen dat meningen fout zijn en ik sta er open voor andere mening, maar ik ben er totaal niet in geïnteresseerd.quote:
Maar dat is slechts mijn mening? Er zijn andere meningen enzo?Trotste mama van Ambar
Ach we gaan er wel op in en daar pikt hij dan iets van 15% van op waar hij weer op zijn eigen manier op reageert.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een zijdige dram sessies kun je moeilijk een discussie noemen![]()
![]()
quote:
Ik ben het hier mss eens mee wel?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar bedoel ik helemaal niet? Ik wil niet gelijk zeggen dat meningen fout zijn en ik sta er open voor andere mening, maar ik ben er totaal niet in geïnteresseerd.
Maar dat is slechts mijn mening? Er zijn andere meningen enzo?![]()
Ik heb gewoon een mening en daar is niets mis mee? Jullie maken er weer iets negatief en drama van?
Ik ben helemaal niet opzoek naar drama?Trotste mama van Ambar
Jij bent hier heel goed in.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar bedoel ik helemaal niet? Ik wil niet gelijk zeggen dat meningen fout zijn en ik sta er open voor andere mening, maar ik ben er totaal niet in geïnteresseerd.
Maar dat is slechts mijn mening? Er zijn andere meningen enzo?
![]()
Ik neem heel graag vluchtelingen op in mijn huizen![]()
Zolang ze maar een godsgruwelijke hoge tering huur betalen!![]()
Ik heb gewoon de verwarming aan en flink hoog ook.
Fuck zuinig zijn, ik heb het koudDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
dat hebben ze niet geen paspoort enzo, alleen ze selecteren niet hierop he?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
Ik neem heel graag vluchtelingen op in mijn huizen![]()
Zolang ze maar een godsgruwelijke hoge tering huur betalen!
En dat voor een "Vurig typje."quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:47 schreef drakin het volgende:
Ik heb gewoon de verwarming aan en flink hoog ook.
Fuck zuinig zijn, ik heb het koud“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar ik ben ook gewoon goed in mijn mening geven? Al zijn er natuurlijk andere meningen maar dat denk ik nou eenmaal zo? Dat is geen raar idee toch? Dat ik goed ben in mijn eigen mening? Toch? Misschien?quote:Trotste mama van Ambar
Dus geen kou in mijn buurtquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
lol. ik sta achter alles wat ik zeg he,,,, maar mss maak ik teveel drama....Do what you love, love what you do!![]()
Boeit me niet wat ze doen, ik selecteer op wat mensen kunnen betalenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
dat hebben ze niet geen paspoort enzo, alleen ze selecteren niet hierop he?
Een vluchteling kost 53.000 per jaar, dus ze krijgen echt wel leefgeld en zoquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
dat hebben ze niet geen paspoort enzo, alleen ze selecteren niet hierop he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
VandaagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heb je gemeten?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gisteren was er een migratie wetenschapper bij Jeroen en Sophie en die zei dat het allemaal erg overdreven geframed wordtquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een vluchteling kost 53.000 per jaar, dus ze krijgen echt wel leefgeld en zoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja heb je ze ook bij je? ol ruik elke dag graf grond van eten wat ze koken? en is geen boerenkool. nog ok mee hoor want trek dat.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Boeit me niet wat ze doen, ik selecteer op wat mensen kunnen betalen
maar het is makkelijk zeggen altijd als je er niet mee te maken hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Toffe vent.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren was er een migratie wetenschapper bij Jeroen en Sophie en die zij dat het allemaal erg overdreven geframed wordt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
moet zij wetenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren was er een migratie wetenschapper bij Jeroen en Sophie en die zij dat het allemaal erg overdreven geframed wordt
/edit door de ninja-edit is mijn post niet meer leuk
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2024 14:51:34 ]![]()
Whutquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja heb je ze ook bij je? ol ruik elke dag graf grond van eten wat ze koken? en is geen boerenkool. nog ok mee hoor want trek dat.
maar het is makkelijk zeggen altijd als je er niet mee te maken hebt.
Eten, personeel COA. Etc.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een vluchteling kost 53.000 per jaar, dus ze krijgen echt wel leefgeld en zoTrotste mama van Ambar
Ik vond het ook wel heel erg veel. Zoveel verdiend de minima hier niet eensquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren was er een migratie wetenschapper bij Jeroen en Sophie en die zij dat het allemaal erg overdreven geframed wordt
Ik hoorde dat vluchtelingen die in een van der valk zitten nog duurder zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was een hijquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
moet zij weten
/edit door de ninja-edit is mijn post niet meer leukMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zoveel verdient de minima niet eens? Dat is boven modaalquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel heel erg veel. Zoveel verdiend de minima hier niet eens
Ik hoorde dat vluchtelingen die in een van der valk zitten nog duurder zijn![]()
Het is niet alsof een vluchteling 53 000 euro per jaar op zijn bankrekening krijgt hè?Trotste mama van Ambar
Misschien maar eens herschrijven?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
verder maakt het niet uit hoor dat ik 100 ken enzo die zo graag huis willen ook via woningbouw. maarja. ze komen achteraan na 19 jaar omdat gemeente moet voorrang geven enzo. status houders...... multicultureel is het wel.Do what you love, love what you do!![]()
Hein de Haas.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens! En hij legde het ook best duidelijk uit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
zie volgende maar. ben te pissen om h3et te herschrijven.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien maar eens herschrijven?Do what you love, love what you do!![]()
Nee, dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is niet alsof een vluchteling 53 000 euro per jaar op zijn bankrekening krijgt hè?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja dat is wat het rijk verplicht zoveel procent van het woningbezit is voor statushouders.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:54 schreef kree het volgende:
verder maakt het niet uit hoor dat ik 100 ken enzo die zo graag huis willen ook via woningbouw. maarja. ze komen achteraan na 19 jaar omdat gemeente moet voorrang geven enzo. status houders...... multicultureel is het wel.
Kan een gemeente of cooperatie niets aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Je kan zeiken tot je een ons weegt, je kan er niets aan veranderen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:55 schreef kree het volgende:
niemand zeikt hierover zolang ze zelf goed zitten he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is wel de totale belastingopbrengst van meer dan 6 belasting betalende Nederlanders.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is niet alsof een vluchteling 53 000 euro per jaar op zijn bankrekening krijgt hè?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2024 14:57:09 ]![]()
quote:
![]()
![]()
Tja ach.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is wel de totale belastingopbrengst van meer dan 6 belasting betalende Nederlanders.Trotste mama van Ambar
![]()
![]()
quote:
Nou dan wel dan.quote:
Belasting betalenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is wel de totale belastingopbrengst van meer dan 6 belasting betalende Nederlanders.![]()
Niet al je geld via belasting paradijzen laten stromen![]()
Pauper zijn
quote:
6 % van de vrijgekomen woningen gaan naar statushouders dat is relatief best weinigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klopt kan dis geen schuld geven, maar ben het hier bal 10 jaar niet mee eens en langer.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is wat het rijk verplicht zoveel procent van het woningbezit is voor statushouders.
Kan een gemeente of cooperatie niets aan doen
uiteindelijk zal het ook niet werken dit, en bespaar overheid nu zal 3 miljard aan onderzoek. kap er maar gewoon mee, NL IS VOL.Do what you love, love what you do!![]()
Dit topic is volDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou daar waren hopelijk verkiezingen over....... maarja idd, kan alleen maar zeikeh en kan het hiet veranderen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan zeiken tot je een ons weegt, je kan er niets aan veranderen.Do what you love, love what you do!![]()
Als het percentage statushouders in Nederland ten opzichte van woningzoekers met een NL-paspoort hoger is dan 6% dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:59 schreef Dotteke het volgende:
6 % van de vrijgekomen woningen gaan naar statushouders dat is relatief best weinig
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2024 15:02:29 ]![]()
Genoeg ruimte voor een paar extra bolkjesquote:
Ik wil een user stop.Genoeg is genoeg.
Ik had eerder een 'yo momma' verwachtquote:
Maar dan is er geen ruimte meerquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Of je zusje gister.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had eerder een 'yo momma' verwacht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is Fok en Fok kan ook volquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Je kan er weinig aan doen. En ik vind echt vluchtingen die om politieke redenen niet meer terug naaar h un land kunnen mogen van mij geholpen worden. Niet de mensen uit de veiliglandenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
klopt kan dis geen schuld geven, maar ben het hier bal 10 jaar niet mee eens en langer.
uiteindelijk zal het ook niet werken dit, en bespaar overheid nu zal 3 miljard aan onderzoek. kap er maar gewoon mee, NL IS VOL.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, wij slikken het niet langer!quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:01 schreef kree het volgende:
zwaar teleurgesteld weer in overheid. dat wil ik ff zeggenGenoeg is genoeg, verdulleme! Zonder woning geen kroning!
![]()
Een culinair onderlegde muisquote:
Dus datquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarom een betere scheiding tussen oorlogsvluchtelingen en economische vluchtelingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen enkele bekende usernamequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil een user stop.Genoeg is genoeg.
van mij ook, maar wmb gaat het te ver?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan er weinig aan doen. En ik vind echt vluchtingen die om politieke redenen niet meer terug naaar h un land kunnen mogen van mij geholpen worden. Niet de mensen uit de veiliglandenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Volgens heul veul mensen ben je nu een racist.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan er weinig aan doen. En ik vind echt vluchtingen die om politieke redenen niet meer terug naaar h un land kunnen mogen van mij geholpen worden. Niet de mensen uit de veiliglanden![]()
niet overdrijven. je snapt best wel wat ik bedoel....quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, wij slikken het niet langer!Genoeg is genoeg, verdulleme! Zonder woning geen kroning!
Je gaat naar Alaska lees ik net.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niemand die er nu nog isquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Van dat Rutte onze financiële soevereiniteit aan Brussel wil verkwanselen en zegt dat het volk het er volkomen mee eens is?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven. je snapt best wel wat ik bedoel....![]()
Lekker door schijtende husky's voortgetrokken worden!quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat naar Alaska lees ik net.![]()
![]()
Is er leven op Pluto?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:05 schreef kree het volgende:
ik ga emigreren denk. hahaha echt als het lukt doe ik het.....![]()
![]()
Als wat lukt?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:05 schreef kree het volgende:
ik ga emigreren denk. hahaha echt als het lukt doe ik het.....![]()
Kan je dansen op de maan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ken ik niet, ik ben een newbiequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mogen ze vinden hoor. Ik vind het prima mensen uit oorlogsgebieden hier te laten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens heul veul mensen ben je nu een racist.
Ik heb zelfd een keer een echtpaar hier in huis gehad toen het AZC weggewaait werd door een storm.
Door de veiligelanders geen status hier te geven blijft er meer ruimte over voor mensen die het echt en echt nodig hebben. En kunnen ook de jong volwassenen die nu tot een jaar of 30 bij hun ouders moeten blijven wonen een kand krijgen op de woningmarktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Joezi kende ik wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was al bezig met zoeken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee, het was meer een suggestie hoor in dit geval!
![]()
En de koffie is opquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ken ze verder niet,maar kom tot 6. Heb die foto`s wel eens gezien.Moet wel een leuke meet geweest zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ken jij iemand hier:
https://forum.fok.nl/topic/2701761“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
6 uit de bovenste lijst die nu nog posten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ken jij iemand hier:
https://forum.fok.nl/topic/2701761
Helaas ook al iig één overleden ....![]()
Ik was nog niet op Fok toenquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken ze verder niet,maar kom tot 6. Heb die foto`s wel eens gezien.Moet wel een leuke meet geweest zijn.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Altijd skerp.quote:
er staat dat het prive is?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:12 schreef maily het volgende:
[..]
6 uit de bovenste lijst die nu nog posten.
Helaas ook al iig één overleden ....
hoe kan het dat jij dat wel kunt zien?
Smile, it's free therapy.![]()
Hij is geen newbie, je ziet het pas als je lang genoeg op Fok bentquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
er staat dat het prive is?
hoe kan het dat jij dat wel kunt zien?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken ze verder niet,maar kom tot 6. Heb die foto`s wel eens gezien.Moet wel een leuke meet geweest zijn.stelletje elitisten met jullie privéforumquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:12 schreef maily het volgende:
[..]
6 uit de bovenste lijst die nu nog posten.
Helaas ook al iig één overleden ....![]()
Dat mag. Friet klinkt gewoon net wat elitaire dan patatquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had beter verwacht van je.Trotste mama van Ambar
Moet je bij Danny zijn met je klachtquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[..]
stelletje elitisten met jullie privéforumDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Het is geen klacht.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet je bij Danny zijn met je klacht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: