Dat heet masturbatie toch?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wil gay met zichzelf zijn?
Doet me denken aan een aflevering van The Twilight Zone!
Wat vinden jullie?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja ach. Het zou zomaar allemaal kunnen al heb ik er natuurlijk wel een mening over, maar ja dat is nu eenmaal mijn mening en daar hoe je het natuurlijk niet mee eens te zijn?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben zelf al jaren gay,gaat het wel goed met je?
Met een roze koek graag.quote:
Ik heb het koud.quote:
Een zijdige dram sessies kun je moeilijk een discussie noemenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja? Dus?
Da's niks voor zijn discussies!
In die aflevering was er een narcistische miljardair die vond dat hij alleen de allerbeste vrouw ter wereld verdiende, dus liet hij zich operatief tot een vrouw ombouwen, betaalde wat wetenschappers zijn hele vermogen om een tijdmachine te laten bouwen en reisde terug in de tijd naar zijn jongere zelf om een relatie met hem te beginnen!quote:
je snapt me niet, ik ben daar geweest en dat dat was leuk met muzikanten enzo die er toevallig kwamen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben zelf al jaren gay,gaat het wel goed met je?
Daar bedoel ik helemaal niet? Ik wil niet gelijk zeggen dat meningen fout zijn en ik sta er open voor andere mening, maar ik ben er totaal niet in geïnteresseerd.quote:
Ach we gaan er wel op in en daar pikt hij dan iets van 15% van op waar hij weer op zijn eigen manier op reageert.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een zijdige dram sessies kun je moeilijk een discussie noemen
quote:
Ik ben het hier mss eens mee wel?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar bedoel ik helemaal niet? Ik wil niet gelijk zeggen dat meningen fout zijn en ik sta er open voor andere mening, maar ik ben er totaal niet in geïnteresseerd.
Maar dat is slechts mijn mening? Er zijn andere meningen enzo?
Jij bent hier heel goed in.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar bedoel ik helemaal niet? Ik wil niet gelijk zeggen dat meningen fout zijn en ik sta er open voor andere mening, maar ik ben er totaal niet in geïnteresseerd.
Maar dat is slechts mijn mening? Er zijn andere meningen enzo?
dat hebben ze niet geen paspoort enzo, alleen ze selecteren niet hierop he?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
Ik neem heel graag vluchtelingen op in mijn huizen![]()
Zolang ze maar een godsgruwelijke hoge tering huur betalen!![]()
En dat voor een "Vurig typje."quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:47 schreef drakin het volgende:
Ik heb gewoon de verwarming aan en flink hoog ook.
Fuck zuinig zijn, ik heb het koud
Ja maar ik ben ook gewoon goed in mijn mening geven? Al zijn er natuurlijk andere meningen maar dat denk ik nou eenmaal zo? Dat is geen raar idee toch? Dat ik goed ben in mijn eigen mening? Toch? Misschien?quote:
Dus geen kou in mijn buurtquote:
Boeit me niet wat ze doen, ik selecteer op wat mensen kunnen betalenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
dat hebben ze niet geen paspoort enzo, alleen ze selecteren niet hierop he?
Een vluchteling kost 53.000 per jaar, dus ze krijgen echt wel leefgeld en zoquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
dat hebben ze niet geen paspoort enzo, alleen ze selecteren niet hierop he?
Heb je gemeten?quote:
Gisteren was er een migratie wetenschapper bij Jeroen en Sophie en die zei dat het allemaal erg overdreven geframed wordtquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een vluchteling kost 53.000 per jaar, dus ze krijgen echt wel leefgeld en zo
ja heb je ze ook bij je? ol ruik elke dag graf grond van eten wat ze koken? en is geen boerenkool. nog ok mee hoor want trek dat.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Boeit me niet wat ze doen, ik selecteer op wat mensen kunnen betalen
Toffe vent.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren was er een migratie wetenschapper bij Jeroen en Sophie en die zij dat het allemaal erg overdreven geframed wordt
moet zij wetenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren was er een migratie wetenschapper bij Jeroen en Sophie en die zij dat het allemaal erg overdreven geframed wordt
Whutquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja heb je ze ook bij je? ol ruik elke dag graf grond van eten wat ze koken? en is geen boerenkool. nog ok mee hoor want trek dat.
maar het is makkelijk zeggen altijd als je er niet mee te maken hebt.
Eten, personeel COA. Etc.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een vluchteling kost 53.000 per jaar, dus ze krijgen echt wel leefgeld en zo
Ik vond het ook wel heel erg veel. Zoveel verdiend de minima hier niet eensquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was een hijquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
moet zij weten
/edit door de ninja-edit is mijn post niet meer leuk
Zoveel verdient de minima niet eens? Dat is boven modaalquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel heel erg veel. Zoveel verdiend de minima hier niet eens
Ik hoorde dat vluchtelingen die in een van der valk zitten nog duurder zijn
Misschien maar eens herschrijven?quote:
Hein de Haas.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens! En hij legde het ook best duidelijk uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |