nee? want eens met je wel?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader stelde ooit voor ruimte voor een AZC beschikbaar te stellen.De volgende dag gelijk radio en TV op de stoep.Door de gemeente is het niet door gegaan.En buiten dat hadden wij regelmatig mensen in huis die het even moeilijk hadden.Verder nog vragen?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze willen het nu bouwen bij de vliegbasis![]()
Pointer gezien?
Deur gewoon openlaten johquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Even normaal doen hè? Dit huis is niet eens groot genoeg voor 1 persoon laat staan 2 personen. Er zit niet eens een slot op de badkamer
nou ik doe niks anders als normaal hoor.....? dat niet mogen zeggen is mss een dingetje wel ja?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Even normaal doen hè? Dit huis is niet eens groot genoeg voor 1 persoon laat staan 2 personen. Er zit niet eens een slot op de badkamer
Zie het probleem ook niet echt hoor.quote:
Zet een contactadvertentie.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja leuke meid enzo zou ik wel willen jah?
dat leukste. maar als t echt moet gozer ook wel hoor? tijdelijk. want hang beetje op mijn eigen ding maar zou ervoor open staan.
Iedereen in huis mee laten genietenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie het probleem ook niet echt hoor.
Yassin of Achmed vast ook niet!quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie het probleem ook niet echt hoor.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-04-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
De meeste cooperaties doen dat, maar ze hoeven er niet uitquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier krijgen ouderen ook een brief van de woningbouwvereniging of ze niet kleiner willen gaan wonen.
In de Daily maily.quote:
Heftigquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Smoesjes, je kunt altijd nog zelf je woning verlaten.
Ligt iets anders mensen krijgen een aanbod mochten ze over wegen om kleiner te gaan wonen. Ze worden niet verplicht om het te doenquote:
Gelijk heeft ie.quote:
Hoe is het met mini ToT ?quote:
zover ben ik niet, maar bij deze als iemand aanspreekt doe dm?quote:
Dit plan ligt er al een tijdje volgens mij.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie.
Ze slopen huizen om de geluidsoverlast en bouwen er vervolgens een AZC![]()
Hoe dan
Hey Draakje/Birdie.quote:
Hee fruitquote:
Toch, het komt onprettig over.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt iets anders mensen krijgen een aanbod mochten ze over wegen om kleiner te gaan wonen. Ze worden niet verplicht om het te doen
Ze is er nu.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:36 schreef kree het volgende:
damn zeg, hahaha. maar ok ik vind t goed om het gewoon te bespreken zon ff openbaar?
Ik wil wel groter wonenquote:
Is de rest dan niet jaloers?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal super, en zijn vriendinnetje komt zo weer hier logeren!
Ja? Dus?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man man man, ik ben 3 uur weg geweest
quote:
zeg maar terwijl ik luister op goeie muzikanten die opstaat sliepen. en ik ontmoete voor het gay prorgramma er was?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:36 schreef kree het volgende:
damn zeg, hahaha. maar ok ik vind t goed om het gewoon te bespreken zon ff openbaar?
Je quote jezelf nu.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
zeg maar terwijl ik luister op goeie muzikanten die opstaat sliepen. en ik ontmoete voor het gay orgramma er was?
Ik vind het juist netjes, zijn echt veel ouderen die kleiner en gelijkvloers willen gaan wonen. DOor mensen te helpen, vergoedingen te geven een verhuis coach maakt het voor demensen die dat graag willen juist aantrekkelijkquote:
A gezellig. Is hij nog steeds zo druk of wordt dat al wel minder?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal super, en zijn vriendinnetje komt zo weer hier logeren!
weet ik omdat het zo gay is gemaakt door commerciële dat ij er kwaad over word gewoon.quote:
Ik ben zelf al jaren gay,gaat het wel goed met je?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik omdat het zo gay is gemaakt door commerciële dat ij er kwaad over word gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |