SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar aan die woningen waar ik dan kan kijken zit altijd wel een luchtje aan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus? 29 mensen die dus langer wachttijd hebben gespaard.
Je hebt niet ineens meer recht ofzoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
euhm 18 jaar hier , wil je niet demotiveren,,,,,, maar realiteit is het wel of je moet wat onwijs urgent hebben waardoor je voorrang krijgt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
5 jaar? Amateur![]()
Ik denk dat je na 10 jaar pas mag klagenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar aan die woningen waar ik dan kan kijken zit altijd wel een luchtje aan.![]()
![]()
Ja dus? Dan moet je langer wachten zo werkt het systeem nou eenmaal. Nogmaals je hebt een dak boven je hoofd en je hebt niet ineens meer rechten omdat je vindt dat je meer rechten hebt of meer aanspraak maakt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar aan die woningen waar ik dan kan kijken zit altijd wel een luchtje aan.
Veel mensen willen een goede woning dus ja daar moet je langer op wachten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
woon wel in een wijk met afrikanen nu die btw ok zijn. Maargoed die gingen wel allemaal voor
Do what you love, love what you do!![]()
Maar je bedoelt meer dat er nog krijtlijnen op de grond getekend staan met verdachte rode vlekken enzo van mislukte ripdeals?![]()
De buurt bevalt hem dan nietquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:42 schreef ToT het volgende:
Maar je bedoelt meer dat er nog krijtlijnen op de grond getekend staan met verdachte rode vlekken enzo van mislukte ripdeals?Trotste mama van Ambar
Ja die gaan als een pijl.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:42 schreef kree het volgende:
woon wel in een wijk met afrikanen nu die btw ok zijn. Maargoed die gingen wel allemaal voor![]()
![]()
ik zweer het je en ben de laatste die racist ofzo wil zijn. Maar hoe dit gaat met woningen en wie voorrang krijgt ben ik niet ok .,.... nog niet nu trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Wij wonen wel in een woning waar gedeald werd.Kreeg regelmatig de vraag of er nog ergens iets lag.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:42 schreef ToT het volgende:
Maar je bedoelt meer dat er nog krijtlijnen op de grond getekend staan met verdachte rode vlekken enzo van mislukte ripdeals?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelfs in die buurt hebben ze er een gerenoveerd maar daar reageren er dan weer mensen op.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij wonen wel in een woning waar gedeald werd.Kreeg regelmatig de vraag of er nog ergens iets lag.Zo dan!
![]()
Ik hoop dat NEC wint.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is toch de beker finale van Nederland
Dat zou wel een leuke stunt zijn.![]()
nou komt niet door hun, want geen problemen mee? wel met beleid woning toewijzen en dat ze voorrang krijgen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die gaan als een pijl.
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
KW.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:44 schreef KoningWouter het volgende:
Vanavond Hot & Spicy burgers bakken![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben blij dat ik een mooie woning heb. Nu iets huren is niet te doen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou komt niet door hun, want geen problemen mee? wel met beleid woning toewijzen en dat ze voorrang krijgen.![]()
nou huur ook gewoon sociale woningbouw hoor? en heb ik heel heel heel lang op wachtlijst gestaan, zowat 15 jaar. gelukkig krijgt de rest zo voorrang.. die hele shit gaat er bij mij niet in.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben blij dat ik een mooie woning heb. Nu iets huren is niet te doen.Do what you love, love what you do!![]()
Word er hier nog een beetje geBOLKT of wat?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hele wijk hier vlak bij mij met nieuwbouw alleen sociale huur. ben benieuwd wat erin komt......Do what you love, love what you do!![]()
Bolk op je harses ouwe!quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje geBOLKT of wat?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik vermoed huurders, maar daar ben ik niet 100% zeker van.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef kree het volgende:
hele wijk hier vlak bij mij met nieuwbouw alleen sociale huur. ben benieuwd wat erin komt......Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of zou het kunnen zijn dat er de laatste 10 jaar te weinig is gebouwd?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klaagbolk van mij. ....quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje geBOLKT of wat?Do what you love, love what you do!![]()
Ik huur particulier. Toen ik nog werkte kon ik dat makkelijk betalen. Nu is de huur vrij hoog maar wil niet weg. Heb een ruime eengezins woning, goed geisoleerd, leuke buurt en mooi uitzicht.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou huur ook gewoon sociale woningbouw hoor? en heb ik heel heel heel lang op wachtlijst gestaan, zowat 15 jaar. gelukkig krijgt de rest zo voorrang.. die hele shit gaat er bij mij niet in.![]()
Ook en wat er gebouwd is tenminste hier in de buurt is duur en tering Jantje duurquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
Of zou het kunnen zijn dat er de laatste 10 jaar te weinig is gebouwd?Trotste mama van Ambar
ja en die voortgang kregen om...... dat vermoed ik rest mag wel wachten enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermoed huurders, maar daar ben ik niet 100% zeker van.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn privé jets moeten ook ergens van betaald wordenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook en wat er gebouwd is tenminste hier in de buurt is duur en tering Jantje duur
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik had ff die keuze niet, dus koos het eerste wat kon via sociale huur wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik huur particulier. Toen ik nog werkte kon ik dat makkelijk betalen. Nu is de huur vrij hoog maar wil niet weg. Heb een ruime eengezins woning, goed geisoleerd, leuke buurt en mooi uitzicht.Do what you love, love what you do!![]()
Hier en in steden in de buurt bouwen ze nú allemaal van die 1 kamer appartementen met een frans balkonnetje in zo iets zit ik nu al zou ik zelf nooit voor kiezen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben blij dat we eindelijk een eigen huis hebben. Eindelijk alles in eigen beheer en niet meer afhankelijk van een huurbaas, zij het sociaal of particulier
Snoeihard!quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje geBOLKT of wat?![]()
![]()
En alles en iedereen de moeder, de vader, de hont en de kadquote:![]()
mooie is degene die komen extern dus, willen het ook niet want ze hadden beter verwacht. flikker toch op. echt ben de laatste die hier een probleem van maakt, maar ben toch voor eigen volk eerst dan. in de goeie manier dus.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier en in steden in de buurt bouwen ze nú allemaal van die 1 kamer appartementen met een frans balkonnetje in zo iets zit ik nu al zou ik zelf nooit voor kiezen.Do what you love, love what you do!![]()
Hele nieuwbouwwijk gelijk een ghetto vol vluchtelingenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
ja en die voortgang kregen om...... dat vermoed ik rest mag wel wachten enzo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vroeger ook in zo'n hok gewoond. Wel te doen maar daar houdt het ook wel mee op. Was echt een afgeragd ding ook nog.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier en in steden in de buurt bouwen ze nú allemaal van die 1 kamer appartementen met een frans balkonnetje in zo iets zit ik nu al zou ik zelf nooit voor kiezen.![]()
Nog beter inderdaad.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben blij dat we eindelijk een eigen huis hebben. Eindelijk alles in eigen beheer en niet meer afhankelijk van een huurbaas, zij het sociaal of particulier![]()
Je maakt er geen probleem van, maar je wil toch even genoemd hebben dat je er een probleem mee hebtquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:55 schreef kree het volgende:
[..]
mooie is degene die komen extern dus, willen het ook niet want ze hadden beter verwacht. flikker toch op. echt ben de laatste die hier een probleem van maakt, maar ben toch voor eigen volk eerst dan. in de goeie manier dus.
ik durf dit te zeggen trouwens omdat ik particulier gehuurd heb voor vermogen in een klein drama ding. nou dat is eerste optie maar voor wie er komt ipv van woningbouw wmbDo what you love, love what you do!![]()
Tering...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is wel heel walgelijk.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daar woonde je echt niet fijn.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:56 schreef kree het volgende:
ik durf dit te zeggen trouwens omdat ik particulier gehuurd heb voor vermogen in een klein drama ding. nou dat is eerste optie maar voor wie er komt ipv van woningbouw wmb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zat eerder in zo iets werden afrikanen geplaatst die met vijf in zo iets moesten wonen. en mensen die uitbehandeld waren bij Humanitas en andere ggz instellingen terwijl het ooit begon als studenten hotel op ten duur stond er drie keer per dag politie op het pleinquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vroeger ook in zo'n hok gewoond. Wel te doen maar daar houdt het ook wel mee op. Was echt een afgeragd ding ook nog..
Nu zit ik qua grote in iets vergelijkbaars maar dan voor expats met allemaal een dikke auto voor de deur leeft toch prettiger alleen de ruimte is mij te klein geworden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou wil het niet te negatief zien, maar ja? want eigenlijk zijn er 2000 die die woningen willen en lang op wachtlijst staan, maarja vluchteling voor?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele nieuwbouwwijk gelijk een ghetto vol vluchtelingenDo what you love, love what you do!![]()
net niet onder door aan gegaan en druk ik het nog zacht uit, moest wel zelf betalen.....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hier krijgen ouderen ook een brief van de woningbouwvereniging of ze niet kleiner willen gaan wonen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben je zo gegroeid Mikey?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zat eerder in zo iets werden afrikanen geplaatst die met vijf in zo iets moesten wonen. en mensen die uitbehandeld waren bij Humanitas en andere ggz instellingen terwijl het ooit begon als studenten hotel op ten duur stond er drie keer per dag politie op het plein.
Nu zit ik qua grote in iets vergelijkbaars maar dan voor expats met allemaal een dikke auto voor de deur leeft toch prettiger alleen de ruimte is mij te klein geworden.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter hoor, het scheelt echt een hoop wat voor een mensen er wonen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zat eerder in zo iets werden afrikanen geplaatst die met vijf in zo iets moesten wonen. en mensen die uitbehandeld waren bij Humanitas en andere ggz instellingen terwijl het ooit begon als studenten hotel op ten duur stond er drie keer per dag politie op het plein.
Nu zit ik qua grote in iets vergelijkbaars maar dan voor expats met allemaal een dikke auto voor de deur leeft toch prettiger alleen de ruimte is mij te klein geworden.![]()
![]()
echt ik wil niet zeiken hierover, maar hoe het gaat...... eerlijk is het niet..Do what you love, love what you do!![]()
Tjezustering zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Deze mevrouw staat al op een wachtlijst voor een bejaardentehuis.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier krijgen ouderen ook een brief van de woningbouwvereniging of ze niet kleiner willen gaan wonen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie actie nu wel dat ze uit het hele land steunbetuigingen krijgt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb dit soort dingen vaker voorbij zien komen, verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
En alsof het vandaag de dag nog zo makkelijk gaat naar een verzorgingshuis te gaan, dan moet je echt heel wat mankeren.
Een seniorenwoning kan op zich wel, maar waar bemoeien die mensen zich mee?![]()
![]()
The fuck???quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier krijgen ouderen ook een brief van de woningbouwvereniging of ze niet kleiner willen gaan wonen.![]()
SBE.quote:
Komt door de regering. OHW wacht hebben we niet...... rest is ook weer drama. \\\Do what you love, love what you do!![]()
Was een noodoplossing nadat relatie uitging moest ik weg uit een mooi groot appartement is dit voor mij geregeld particulier via ex schoonpa enzo maar ze hebben mij gewoon ergens gedropt in november zit ik er al weer twee jaar het is netjes en all inclusief maar het is net alsof ik leef op een hotelkamer met een paar maanden ben ik 36 tijd voor een echt appartement.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik later oud en met pensioen ben (als dat tegen die tijd überhaupt nog bestaat) ga ik gewoon weer lekker terug naar de provincie een huis met stukje grond kopen. Is toch lastiger om me daar uit te kunnen zetten als ik nog een hartslag heb
Was ook maar een geintje Sterre.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was een noodoplossing nadat relatie uitging moest ik weg uit een mooi groot appartement is dit voor mij geregeld particulier via ex schoonpa enzo maar ze hebben mij gewoon ergens gedropt in november zit ik er al weer twee jaar het is netjes en all inclusief maar het is net alsof ik leef op een hotelkamer met een paar maanden ben ik 36 tijd voor een echt appartement.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zou btw iemand hier in huis kunnen nemen wel. tijdelijk ofzo. maargoed er is niet echt duidelijk regel erover. en denk mag ik nog ff beetje kiezen wie of wat wel mss?Do what you love, love what you do!![]()
Met een luxe konijnenhok.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
Als ik later oud en met pensioen ben (als dat tegen die tijd überhaupt nog bestaat) ga ik gewoon weer lekker terug naar de provincie een huis met stukje grond kopen. Is toch lastiger om me daar uit te kunnen zetten als ik nog een hartslag heb
Ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:01 schreef kree het volgende:
echt ik wil niet zeiken hierover, maar hoe het gaat...... eerlijk is het niet..![]()
![]()
Zou je wel willen ja?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:06 schreef kree het volgende:
ik zou btw iemand hier in huis kunnen nemen wel. tijdelijk ofzo. maargoed er is niet echt duidelijk regel erover. en denk mag ik nog ff beetje kiezen wie of wat wel mss?
Haha het is daarom waarom ik geen zij stap wil doen naar een net niet woning in een gare buurt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje Sterre.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Man3 ben je hier nog steeds over bezig?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:06 schreef kree het volgende:
ik zou btw iemand hier in huis kunnen nemen wel. tijdelijk ofzo. maargoed er is niet echt duidelijk regel erover. en denk mag ik nog ff beetje kiezen wie of wat wel mss?![]()
Ik niet. Zou me dood ergeren als er een onbekende in mijn huis komt wonen waar ik misschien niet eens mee klik.quote:![]()
![]()
Als het een hete, gewillige dame isquote:
Heer Schotel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man3 ben je hier nog steeds over bezig?
nouja leuke meid enzo zou ik wel willen jah?quote:
dat leukste. maar als t echt moet gozer ook wel hoor? tijdelijk. want hang beetje op mijn eigen ding maar zou ervoor open staan.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha het is daarom waarom ik geen zij stap wil doen naar een net niet woning in een gare buurt.Mini-ToT zit jouw UI na te doen!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het een hete, gewillige dame isTadaaa.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja leuke meid enzo zou ik wel willen jah?
dat leukste. maar als t echt moet gozer ook wel hoor? tijdelijk. want hang beetje op mijn eigen ding maar zou ervoor open staan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je weet dat je het tegen kree hebt?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man3 ben je hier nog steeds over bezig?![]()
![]()
en btw die dit beleid maken, stellen hun woningen maar open ervoor.Do what you love, love what you do!![]()
lees ook vervolg je... jee moet niet gelijk slechte ervan denken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Tis allemaal wat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heldquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Groeistuipen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had eerst niet door wat hij aan het doen was!
grappig hoor?
maar dit wordt altijd gezegd door mensen die er niks mee te maken hebben of willen sowieso. maar wel de grootste mening over?
OK. doe ze bij jullie in huis dan vluchtelingen? dat willen we toch blijf maar komen etc......Do what you love, love what you do!![]()
Heb geen ruimte in huis om een vluchteling op te vangen want maar 1 slaapkamerTrotste mama van Ambar
echt ik kan er zo kwaad over worden, bij alle van regering. doe ze maar 2 per stuk. hun beleid en vang ze maar zelf op..... succes.Do what you love, love what you do!![]()
Wel een 2 persoonsbed?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb geen ruimte in huis om een vluchteling op te vangen want maar 1 slaapkamer![]()
ik zou doen he? echt waar Mirs goed geregeld enzo......quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb geen ruimte in huis om een vluchteling op te vangen want maar 1 slaapkamer
maar de hypocriet regering lijkt mij al. doe maar niet....Do what you love, love what you do!![]()
Smoesjes, je kunt altijd nog zelf je woning verlaten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb geen ruimte in huis om een vluchteling op te vangen want maar 1 slaapkamer![]()
![]()
ik wil geen discussie starten over haat enzo vluchtelingen he, laat dat duidelijk zijn. maar als nl ze wil opvangen dan mogen ze wel eens met nieuwe ideeën komen, voor de rest ben ik zoveel van zoveel mogelijk maar niet binnen halen. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn vader stelde ooit voor ruimte voor een AZC beschikbaar te stellen.De volgende dag gelijk radio en TV op de stoep.Door de gemeente is het niet door gegaan.En buiten dat hadden wij regelmatig mensen in huis die het even moeilijk hadden.Verder nog vragen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:16 schreef kree het volgende:
grappig hoor?
maar dit wordt altijd gezegd door mensen die er niks mee te maken hebben of willen sowieso. maar wel de grootste mening over?
OK. doe ze bij jullie in huis dan vluchtelingen? dat willen we toch blijf maar komen etc......“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stapelbed een optie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze willen het nu bouwen bij de vliegbasisquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader stelde ooit voor ruimte voor een AZC beschikbaar te stellen.De volgende dag gelijk radio en TV op de stoep.Door de gemeente is het niet door gegaan.En buiten dat hadden wij regelmatig mensen in huis die het even moeilijk hadden.Verder nog vragen?![]()
Pointer gezien?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: