Bolk op je harses ouwe!quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje geBOLKT of wat?
Ik vermoed huurders, maar daar ben ik niet 100% zeker van.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef kree het volgende:
hele wijk hier vlak bij mij met nieuwbouw alleen sociale huur. ben benieuwd wat erin komt......
klaagbolk van mij. ....quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
Ik huur particulier. Toen ik nog werkte kon ik dat makkelijk betalen. Nu is de huur vrij hoog maar wil niet weg. Heb een ruime eengezins woning, goed geisoleerd, leuke buurt en mooi uitzicht.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou huur ook gewoon sociale woningbouw hoor? en heb ik heel heel heel lang op wachtlijst gestaan, zowat 15 jaar. gelukkig krijgt de rest zo voorrang.. die hele shit gaat er bij mij niet in.
Ook en wat er gebouwd is tenminste hier in de buurt is duur en tering Jantje duurquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
Of zou het kunnen zijn dat er de laatste 10 jaar te weinig is gebouwd?
ja en die voortgang kregen om...... dat vermoed ik rest mag wel wachten enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermoed huurders, maar daar ben ik niet 100% zeker van.
Mijn privé jets moeten ook ergens van betaald wordenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook en wat er gebouwd is tenminste hier in de buurt is duur en tering Jantje duur
quote:
ik had ff die keuze niet, dus koos het eerste wat kon via sociale huur wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik huur particulier. Toen ik nog werkte kon ik dat makkelijk betalen. Nu is de huur vrij hoog maar wil niet weg. Heb een ruime eengezins woning, goed geisoleerd, leuke buurt en mooi uitzicht.
Snoeihard!quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
En alles en iedereen de moeder, de vader, de hont en de kadquote:
mooie is degene die komen extern dus, willen het ook niet want ze hadden beter verwacht. flikker toch op. echt ben de laatste die hier een probleem van maakt, maar ben toch voor eigen volk eerst dan. in de goeie manier dus.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier en in steden in de buurt bouwen ze nú allemaal van die 1 kamer appartementen met een frans balkonnetje in zo iets zit ik nu al zou ik zelf nooit voor kiezen.
Hele nieuwbouwwijk gelijk een ghetto vol vluchtelingenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
ja en die voortgang kregen om...... dat vermoed ik rest mag wel wachten enzo.
Vroeger ook in zo'n hok gewoond. Wel te doen maar daar houdt het ook wel mee op. Was echt een afgeragd ding ook nog.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier en in steden in de buurt bouwen ze nú allemaal van die 1 kamer appartementen met een frans balkonnetje in zo iets zit ik nu al zou ik zelf nooit voor kiezen.
Nog beter inderdaad.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben blij dat we eindelijk een eigen huis hebben. Eindelijk alles in eigen beheer en niet meer afhankelijk van een huurbaas, zij het sociaal of particulier
Je maakt er geen probleem van, maar je wil toch even genoemd hebben dat je er een probleem mee hebtquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:55 schreef kree het volgende:
[..]
mooie is degene die komen extern dus, willen het ook niet want ze hadden beter verwacht. flikker toch op. echt ben de laatste die hier een probleem van maakt, maar ben toch voor eigen volk eerst dan. in de goeie manier dus.
Tering...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is wel heel walgelijk.
[ afbeelding ]
Daar woonde je echt niet fijn.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:56 schreef kree het volgende:
ik durf dit te zeggen trouwens omdat ik particulier gehuurd heb voor vermogen in een klein drama ding. nou dat is eerste optie maar voor wie er komt ipv van woningbouw wmb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |