Als het een hete, gewillige dame isquote:
Heer Schotel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man3 ben je hier nog steeds over bezig?
nouja leuke meid enzo zou ik wel willen jah?quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha het is daarom waarom ik geen zij stap wil doen naar een net niet woning in een gare buurt.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het een hete, gewillige dame is
Tadaaa.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja leuke meid enzo zou ik wel willen jah?
dat leukste. maar als t echt moet gozer ook wel hoor? tijdelijk. want hang beetje op mijn eigen ding maar zou ervoor open staan.
Je weet dat je het tegen kree hebt?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man3 ben je hier nog steeds over bezig?
lees ook vervolg je... jee moet niet gelijk slechte ervan denken.quote:
Heldquote:
Groeistuipen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had eerst niet door wat hij aan het doen was!
Wel een 2 persoonsbed?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb geen ruimte in huis om een vluchteling op te vangen want maar 1 slaapkamer
ik zou doen he? echt waar Mirs goed geregeld enzo......quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Smoesjes, je kunt altijd nog zelf je woning verlaten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn vader stelde ooit voor ruimte voor een AZC beschikbaar te stellen.De volgende dag gelijk radio en TV op de stoep.Door de gemeente is het niet door gegaan.En buiten dat hadden wij regelmatig mensen in huis die het even moeilijk hadden.Verder nog vragen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:16 schreef kree het volgende:
grappig hoor?
maar dit wordt altijd gezegd door mensen die er niks mee te maken hebben of willen sowieso. maar wel de grootste mening over?
OK. doe ze bij jullie in huis dan vluchtelingen? dat willen we toch blijf maar komen etc......
Stapelbed een optie?quote:
Ze willen het nu bouwen bij de vliegbasisquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader stelde ooit voor ruimte voor een AZC beschikbaar te stellen.De volgende dag gelijk radio en TV op de stoep.Door de gemeente is het niet door gegaan.En buiten dat hadden wij regelmatig mensen in huis die het even moeilijk hadden.Verder nog vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |