Hey Draakje/Birdie.quote:
Hee fruitquote:
Toch, het komt onprettig over.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt iets anders mensen krijgen een aanbod mochten ze over wegen om kleiner te gaan wonen. Ze worden niet verplicht om het te doen
Ze is er nu.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:36 schreef kree het volgende:
damn zeg, hahaha. maar ok ik vind t goed om het gewoon te bespreken zon ff openbaar?
Ik wil wel groter wonenquote:
Is de rest dan niet jaloers?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal super, en zijn vriendinnetje komt zo weer hier logeren!
Ja? Dus?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man man man, ik ben 3 uur weg geweest
quote:
zeg maar terwijl ik luister op goeie muzikanten die opstaat sliepen. en ik ontmoete voor het gay prorgramma er was?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:36 schreef kree het volgende:
damn zeg, hahaha. maar ok ik vind t goed om het gewoon te bespreken zon ff openbaar?
Je quote jezelf nu.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
zeg maar terwijl ik luister op goeie muzikanten die opstaat sliepen. en ik ontmoete voor het gay orgramma er was?
Ik vind het juist netjes, zijn echt veel ouderen die kleiner en gelijkvloers willen gaan wonen. DOor mensen te helpen, vergoedingen te geven een verhuis coach maakt het voor demensen die dat graag willen juist aantrekkelijkquote:
A gezellig. Is hij nog steeds zo druk of wordt dat al wel minder?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal super, en zijn vriendinnetje komt zo weer hier logeren!
weet ik omdat het zo gay is gemaakt door commerciële dat ij er kwaad over word gewoon.quote:
Ik ben zelf al jaren gay,gaat het wel goed met je?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik omdat het zo gay is gemaakt door commerciële dat ij er kwaad over word gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |