Boeit me niet wat ze doen, ik selecteer op wat mensen kunnen betalenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
dat hebben ze niet geen paspoort enzo, alleen ze selecteren niet hierop he?
Een vluchteling kost 53.000 per jaar, dus ze krijgen echt wel leefgeld en zoquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
dat hebben ze niet geen paspoort enzo, alleen ze selecteren niet hierop he?
Heb je gemeten?quote:
Gisteren was er een migratie wetenschapper bij Jeroen en Sophie en die zei dat het allemaal erg overdreven geframed wordtquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een vluchteling kost 53.000 per jaar, dus ze krijgen echt wel leefgeld en zo
ja heb je ze ook bij je? ol ruik elke dag graf grond van eten wat ze koken? en is geen boerenkool. nog ok mee hoor want trek dat.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Boeit me niet wat ze doen, ik selecteer op wat mensen kunnen betalen
Toffe vent.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren was er een migratie wetenschapper bij Jeroen en Sophie en die zij dat het allemaal erg overdreven geframed wordt
moet zij wetenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren was er een migratie wetenschapper bij Jeroen en Sophie en die zij dat het allemaal erg overdreven geframed wordt
Whutquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja heb je ze ook bij je? ol ruik elke dag graf grond van eten wat ze koken? en is geen boerenkool. nog ok mee hoor want trek dat.
maar het is makkelijk zeggen altijd als je er niet mee te maken hebt.
Eten, personeel COA. Etc.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een vluchteling kost 53.000 per jaar, dus ze krijgen echt wel leefgeld en zo
Ik vond het ook wel heel erg veel. Zoveel verdiend de minima hier niet eensquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was een hijquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
moet zij weten
/edit door de ninja-edit is mijn post niet meer leuk
Zoveel verdient de minima niet eens? Dat is boven modaalquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel heel erg veel. Zoveel verdiend de minima hier niet eens
Ik hoorde dat vluchtelingen die in een van der valk zitten nog duurder zijn
Misschien maar eens herschrijven?quote:
Hein de Haas.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens! En hij legde het ook best duidelijk uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |