Dus datquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarom een betere scheiding tussen oorlogsvluchtelingen en economische vluchtelingen
Geen enkele bekende usernamequote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil een user stop.Genoeg is genoeg.
van mij ook, maar wmb gaat het te ver?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan er weinig aan doen. En ik vind echt vluchtingen die om politieke redenen niet meer terug naaar h un land kunnen mogen van mij geholpen worden. Niet de mensen uit de veiliglanden
Volgens heul veul mensen ben je nu een racist.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan er weinig aan doen. En ik vind echt vluchtingen die om politieke redenen niet meer terug naaar h un land kunnen mogen van mij geholpen worden. Niet de mensen uit de veiliglanden
niet overdrijven. je snapt best wel wat ik bedoel....quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, wij slikken het niet langer!Genoeg is genoeg, verdulleme! Zonder woning geen kroning!
Je gaat naar Alaska lees ik net.quote:
Niemand die er nu nog isquote:
Van dat Rutte onze financiėle soevereiniteit aan Brussel wil verkwanselen en zegt dat het volk het er volkomen mee eens is?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven. je snapt best wel wat ik bedoel....
Lekker door schijtende husky's voortgetrokken worden!quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat naar Alaska lees ik net.
Is er leven op Pluto?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:05 schreef kree het volgende:
ik ga emigreren denk. hahaha echt als het lukt doe ik het.....
Als wat lukt?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:05 schreef kree het volgende:
ik ga emigreren denk. hahaha echt als het lukt doe ik het.....
Kan je dansen op de maan?quote:
Ken ik niet, ik ben een newbiequote:
Mogen ze vinden hoor. Ik vind het prima mensen uit oorlogsgebieden hier te laten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens heul veul mensen ben je nu een racist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |