quote:
klopt kan dis geen schuld geven, maar ben het hier bal 10 jaar niet mee eens en langer.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is wat het rijk verplicht zoveel procent van het woningbezit is voor statushouders.
Kan een gemeente of cooperatie niets aan doen
Nou daar waren hopelijk verkiezingen over....... maarja idd, kan alleen maar zeikeh en kan het hiet veranderen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan zeiken tot je een ons weegt, je kan er niets aan veranderen.
Als het percentage statushouders in Nederland ten opzichte van woningzoekers met een NL-paspoort hoger is dan 6% dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:59 schreef Dotteke het volgende:
6 % van de vrijgekomen woningen gaan naar statushouders dat is relatief best weinig
Genoeg ruimte voor een paar extra bolkjesquote:
Ik had eerder een 'yo momma' verwachtquote:
Maar dan is er geen ruimte meerquote:
Of je zusje gister.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had eerder een 'yo momma' verwacht
Dit is Fok en Fok kan ook volquote:
Je kan er weinig aan doen. En ik vind echt vluchtingen die om politieke redenen niet meer terug naaar h un land kunnen mogen van mij geholpen worden. Niet de mensen uit de veiliglandenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
klopt kan dis geen schuld geven, maar ben het hier bal 10 jaar niet mee eens en langer.
uiteindelijk zal het ook niet werken dit, en bespaar overheid nu zal 3 miljard aan onderzoek. kap er maar gewoon mee, NL IS VOL.
Ja, wij slikken het niet langer!quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:01 schreef kree het volgende:
zwaar teleurgesteld weer in overheid. dat wil ik ff zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |