SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ookOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey ToTquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gelijk in de OP gepleurd.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
`happy. als je dan eens een film mag noemen die jij dus echt onwijs gaaf vond? welke is dat dan of paar?Do what you love, love what you do!![]()
* SBE lag te slapen.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Geeft niet,je bent ook al wat ouder.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Kwak kwak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Deze komt niet in de OP.quote:
Wat flauw.quote:
Gezienquote:Trust nobody![]()
HC is denk ik meer vd romantiek.quote:
ik ook wel maar mits niet al te zoetsappig. hahahaquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
HC is denk ik meer vd romantiek.Do what you love, love what you do!![]()
Niets mis met wat romantiek.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lekker rimmen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ook van alle andere genres als t maar niet te eng of bloederig isquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
HC is denk ik meer vd romantiek.Trust nobody![]()
Ik bolk HC“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan wordt ik weer voor oude lul uitgemaakt.quote:
gelukkig iig wel smaak nog dan, haha vind hem ook wel ok, ik hou van films die niet al te voorspelbaar zijn dus. en deze staat dan hoog in mijn lijstjequote:
Do what you love, love what you do!![]()
Dirty Dancing?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt ik weer voor oude lul uitgemaakt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee hoor, ga je gang?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt ik weer voor oude lul uitgemaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Porky'squote:Op zaterdag 6 april 2024 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt ik weer voor oude lul uitgemaakt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Dat bepaal ik wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Pikante pretpark.quote:
Hoi Woud.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe dan..quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt ik weer voor oude lul uitgemaakt.Trust nobody![]()
Lassie, ik heb hem laatst nog eens gekeken.quote:
Immer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijn dat ik je goedkeuring heb gekregenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig iig wel smaak nog dan, haha vind hem ook wel ok, ik hou van films die niet al te voorspelbaar zijn dus. en deze staat dan hoog in mijn lijstjeTrust nobody![]()
Voor den duvel nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fijn dat ik je goedkeuring heb gekregenhaha goedkeuring maak je er zelf van he? Zal mij een zorg zij. wie wat kijkt, ben wel benieuwd dan als ik het zo lees?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fijn dat ik je goedkeuring heb gekregenDo what you love, love what you do!![]()
Maar voor badeendjes wel.quote:
toch wel beetje hoor, want ik zie er niet zo probleem in, maar blijkbaar stel ik een lastige vraag?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Met zo`n grote piemol zeker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neeh je bent zelf lastig.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
toch wel beetje hoor, want ik zie er niet zo probleem in, maar blijkbaar stel ik een lastige vraag?
ik was ook helemaal fan van de serie "little house on the parry". om maar wat te nomen. tja. het boeit me niet eens wat mensen ervan vinden, ik vond die ok
Ik ben meer vd avonturenfilms.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat is die film zeker niet neequote:Op zaterdag 6 april 2024 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben meer vd avonturenfilms.~FEYENOORD~
Iedereen zijn afwijking.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:46 schreef kree het volgende:
ik was ook helemaal fan van de serie "little house on the parry". om maar wat te nomen. tja. het boeit me niet eens wat mensen ervan vinden, ik vond die ok
Er werden wel wat avontuurtjes beleefd.quote:
nouja jij. noemt het afwijking, ik oordeel niet over andere hun smaak. maar ok goed om ff te weten dat dit blijkbaar een afwijking isquote:
Haha dat zeker jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er werden wel wat avontuurtjes beleefd.
~FEYENOORD~
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
nouja jij. noemt het afwijking, ik oordeel niet over andere hun smaak. maar ok goed om ff te weten dat dit blijkbaar een afwijking isActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ow das minder... Niets ernstig hoop ik?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Deze man weet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
precies en daarom laat ik dat altijd in het midden, maar is het nog wel aardig om ff te weten waar andere van houden ook natuurlijk?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Wansmaak is ook smaak.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
123456789 Tineke.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dinsdag begrafenis, nog een ander is ook opgegeven en de vrouw moet binnenkort onder het mes.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow das minder... Niets ernstig hoop ik?
2024 is nog niet mijn jaar
~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dinsdag begrafenis, nog een ander is ook opgegeven en de vrouw moet binnenkort onder het mes.
2024 is nog niet mijn jaarSterkte ermee.
minder, sterkte man......quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dinsdag begrafenis, nog een ander is ook opgegeven en de vrouw moet binnenkort onder het mes.
2024 is nog niet mijn jaarDo what you love, love what you do!![]()
Wat heftig.. gecondoleerd en sterkte voor je vrouwquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
2024 is nog niet mijn jaarTrust nobody![]()
Kan je slangen zoeken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Betekent alleen maar dat je langer met me opgescheept zit..
ja die was wel de bitch van die hele serie natuurlijkquote:
zon gehaat dat kind.Do what you love, love what you do!![]()
@Allenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was vanmiddag bij de groenteboer, want ik wilde een watermeloen hebben voor bij de bbq... Als toetje zeg maar. Het was redelijk goed weer, dus hoort erbij.
Gooi ik dat bolletje op de toonbank. Niet bijzonder groot. Denk een centimeter of 25. Zegt die groenteboerin 'dat is dan 12,50' .
Ik was even stil. Ik zeg ' pardon?!' 'twaalfeurovijftig?! voor dit?!'
Jazeker zegt ze ' het is 'viereurovijftig per kilo'.
Ik keek haar even aan en zei; 'Nou sorry, maar dan ga ik dit groenrode goud heel rustig terug leggen waar ik het gevonden heb'.
12,50 voor een fucking watermeloen van 25cm![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je allenmansvriend.quote:
Ow, dat zijn geen leuke dingen. Veel sterkte ermee. En extra sterkte met je vrouw. Komt goed makkerquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was het een groente juwelier?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik was vanmiddag bij de groenteboer, want ik wilde een watermeloen hebben voor bij de bbq... Als toetje zeg maar. Het was redelijk goed weer, dus hoort erbij.
Gooi ik dat bolletje op de toonbank. Niet bijzonder groot. Denk een centimeter of 25. Zegt die groenteboerin 'dat is dan 12,50' .
Ik was even stil. Ik zeg ' pardon?!' 'twaalfeurovijftig?! voor dit?!'
Jazeker zegt ze ' het is 'viereurovijftig per kilo'.
Ik keek haar even aan en zei; 'Nou sorry, maar dan ga ik dit groenrode goud heel rustig terug leggen waar ik het gevonden heb'.
12,50 voor een fucking watermeloen van 25cm
Als dat geen rimmen wordt.quote:
Waar zijn alle vrouwen gebleven?
Hc gaat stil onder een dekentje een romantische film zoeken..Trust nobody![]()
Gare verjaardag joh stond met uur weer buiten niemand rookte of dronk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Onder SBE zijn vleugels...quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
Hc gaat stil onder een dekentje een romantische film zoeken..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dik huis maar ipv van taart kregen we een koek.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kom maar langs, ik heb er genoeg.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
Hc gaat stil onder een dekentje een romantische film zoeken..
Nou, het viel me al op dat de AH en Jumbo geen hele watermeloenen hadden. En wat ze hadden was zo'n bakje met 8 kleine partjes voor 4,-quote:
Echt bizar. Het is een fucking bal met water en een kleurtje
Kom maar bij ons hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
Lijkt mij gezelliger.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik heb er genoeg.
Trust nobody![]()
Bij de Turkse groenteboer zijn ze wel betaalbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou, het viel me al op dat de AH en Jumbo geen hele watermeloenen hadden. En wat ze hadden was zo'n bakje met 8 kleine partjes voor 4,-
Echt bizar. Het is een fucking bal met water en een kleurtje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bedankt ouwe reusquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow, dat zijn geen leuke dingen. Veel sterkte ermee. En extra sterkte met je vrouw. Komt goed makker
~FEYENOORD~
Het is ook geen seizoen voor watermeloenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
lol hoe herkenbaar...... hoewel als echt niemand drinkt ook dan ben ik er ok mee.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat weet ik, daar ga ik ook regelmatig langs. En verser ook!. Maar helaas was ik daar vandaag niet in de buurt. De Poolse groenteboer is ook best goedquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de Turkse groenteboer zijn ze wel betaalbaar.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Laten we gaan zuipen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
lol hoe herkenbaar...... hoewel als echt niemand drinkt ook dan ben ik er ok mee.
Ging jij niet naar de Ardennen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
lol hoe herkenbaar...... hoewel als echt niemand drinkt ook dan ben ik er ok mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was echt zo een cola verjaardag.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
lol hoe herkenbaar...... hoewel als echt niemand drinkt ook dan ben ik er ok mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou dat is het niet, daarom zeg ik als niemand doet. Als er wel gedronken word en je wil zelf niet drinken dan is het heel snel echt irritant gewoon.|quote:
ben veel meer voor gewoon zuipen en roken, stukken gezelliger.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb een goede Pool aan de overkant zitten. Wel oppassen want er zijn al eens een paar kogels door de deur gegaan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat weet ik, daar ga ik ook regelmatig langs. En verser ook!. Maar helaas was ik daar vandaag niet in de buurt. De Poolse groenteboer is ook best goed
Svetlana?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een goede Pool aan de overkant zitten. Wel oppassen want er zijn al eens een paar kogels door de deur gegaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sletlana woont er schuin boven.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
en ik een Somaliër, maar is meer oppassen op met machete aangevallen worden dan denk. LOLquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een goede Pool aan de overkant zitten. Wel oppassen want er zijn al eens een paar kogels door de deur gegaan.
hahahaha niet altijd zo slecht in mensen zien is ook handigDo what you love, love what you do!![]()
Lekker dichtbij voor je.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sletlana woont er schuin boven.
Hé ik heb maar één droomvrouw.quote:
Ik lees dat er geen watermeloen is ... dus zal ik maar op een droog kaakje gaan knagen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Altijd! Wat voor actie wenst u?![]()
Gelukkig nu een biertjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja in alle smaken hebben we dat natuurlijkquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Altijd! Wat voor actie wenst u?
Maandje vakantie.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Waar is @:mario390 als je 'm nodig hebt?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Proost.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik lees dat er geen watermeloen is ... dus zal ik maar op een droog kaakje gaan knagen.
ik had dus nog ff de waschmachine aangedaan met full load enzo. maar elke keer hou ik me hart vast of er niet dingen van het plafond af gaan vallen. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Okee doei.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SAWquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter de wasmachine vast houdenquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:13 schreef kree het volgende:
ik had dus nog ff de waschmachine aangedaan met full load enzo. maar elke keer hou ik me hart vast of er niet dingen van het plafond af gaan vallen. hahahahaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Of gewoon waterpas zetten..quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter de wasmachine vast houden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja dat strookt niet echt met wat ze leuk zou vinden. LOL moet zeggen heb me er wel mee vermaakt wel die films. hahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja fok! Onbereikbaar maken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja hij wandelt beetje, dus tja mss erop zitten is geen gek idee. hahahahaquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter de wasmachine vast houdenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
Hij is gewoon een baksteen aan het wassen
VlapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik moest ooit een UI maken van een wasmachine waar een stoeptegel in werd gegooid.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
Hij is gewoon een baksteen aan het wassen
ik heb trouwens geen moeite met wandelende wasmachine ff, maar vrees alleen dat ie zover komt dat de uitlaat en water in met name. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Is niet goed hoor,ook niet voor de trommel en distributie riem.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:21 schreef kree het volgende:
ik heb trouwens geen moeite met wandelende wasmachine ff, maar vrees alleen dat ie zover komt dat de uitlaat en water in met name. hahaha“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat snap je niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een wasmachine moet rotsvast staan. Die van mij beweegt geen millimeter, ook niet op de hoogste toeren.How can I make this topic about me?![]()
Ook niet goed voor de benedenburen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is niet goed hoor,ook niet voor de trommel en distributie riem.
weet ik, maar hij staat bij mij op houten tussenvloer. en heb nog van die dingetjes eronder gezet, maar helpt niet. hahahaquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is niet goed hoor,ook niet voor de trommel en distributie riem.Do what you love, love what you do!![]()
Tenzij je een pesthekel aan ze hebt...quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook niet goed voor de benedenburen.How can I make this topic about me?![]()
Ja idd wedstrijd element is er nu wel af.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vind ik altijd geweldig.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Een wasmachine moet rotsvast staan. Die van mij beweegt geen minimeter, ook niet op de hoogste toeren.![]()
En het muziekje wanneer ze klaar is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor Mario is DTS even onbereikbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat mario te maken heeft met fok onbeteikbaar maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kreeg geen punten werd boos we zouden het allemaal wel gaan beleven volgens hem en vervolgens was het forum een hele nacht onbereikbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat mario te maken heeft met fok onbeteikbaar makenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Muziekje? De onze stuurt een berichtje naar mn telefoon.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vind ik altijd geweldig.![]()
En het muziekje wanneer ze klaar is.
Goenavund.![]()
![]()
Oei ...quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sterkte hoor!!![]()
![]()
Mario is meestal onbereikbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor Mario is DTS even onbereikbaar.
nu bij mijquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Sode.Die moet je nooit lezen.Laat Nottie dat maar doen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Muziekje? De onze stuurt een berichtje naar mn telefoon.
Goenavund.
Dat doet ze dan weer niet. Je hoort alleen een luide klik op het eind van de openklikkende deur.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan ik beneden zelfs horen.How can I make this topic about me?![]()
Dat heeft hij toch niet gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kreeg geen punten werd boos we zouden het allemaal wel gaan beleven volgens hem en vervolgens was het forum een hele nacht onbereikbaar.Trust nobody![]()
Die heeft heerlijk koken als hobby. Dat heb ik er graag voor over.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Sode.Die moet je nooit lezen.Laat Nottie dat maar doen.![]()
![]()
Dat is lief.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die heeft heerlijk koken als hobby. Dat heb ik er graag voor over.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo verdiend Nottie haar puntjes.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die heeft heerlijk koken als hobby. Dat heb ik er graag voor over.
En eigenbelang.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik Heb gehad he eng toen woonde ik net hier en zweer het je dat ik nog laat ik dit testen. dus wasmachine aan enzo en ff bakje en gezellig. en er water begon te druipen gelijk al. wtf.Do what you love, love what you do!![]()
Wegen ons zou er veel kaputt gaan jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kreeg geen punten werd boos we zouden het allemaal wel gaan beleven volgens hem en vervolgens was het forum een hele nacht onbereikbaar.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zullen we dit maar even laten.Komt alleen maar gezeik van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we dit maar even laten.Komt alleen maar gezeik van.
Trust nobody![]()
Goed plan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we dit maar even laten.Komt alleen maar gezeik van.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Maar geen Ardennen dus?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch mag ik hem wel.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja, veel kaputt bij hem denk ik. Ben benieuwd naar de toestand van zijn toetsenbord, muis en beeldscherm.quote:![]()
hmmmms neee>? en eigenlijk wil ik er niet over vertellen waarom. Maar heel in het kort omdat het jullie toch opvalt. Er was zo een discussie waar ik het niet eens mee was dat ik dacht, laat maar lekker ff gaan. krijg hier btw nog genoeg drama over, maar ik koos ervoor om toch niet te doen en hangt van dingen af die er waren maar die ga ik hier niet vertellen want dat is toch te persoonlijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
En zijn radiator.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, veel kaputt bij hem denk ik. Ben benieuwd naar de toestand van zijn toetsenbord, muis en beeldscherm.
Altijd weer wennen als je een deel van het dekbed eraf haalt. Gelijk een stuk minder gewichtTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je wilt het er niet over hebben en toch doe je het. Houdt het gewoon voor jezelf. Niet alles hoeft op een forum te staan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms neee>? en eigenlijk wil ik er niet over vertellen waarom. Maar heel in het kort omdat het jullie toch opvalt. Er was zo een discussie waar ik het niet eens mee was dat ik dacht, laat maar lekker ff gaan. krijg hier btw nog genoeg drama over, maar ik koos ervoor om toch niet te doen en hangt van dingen af die er waren maar die ga ik hier niet vertellen want dat is toch te persoonlijk.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat heb je al verteld hoor.Maar had verwacht dat je er wel overheen kon stappen.Is het niet zo dat het je een beetje aanvliegt om met de fam. te zijn?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms neee>? en eigenlijk wil ik er niet over vertellen waarom. Maar heel in het kort omdat het jullie toch opvalt. Er was zo een discussie waar ik het niet eens mee was dat ik dacht, laat maar lekker ff gaan. krijg hier btw nog genoeg drama over, maar ik koos ervoor om toch niet te doen en hangt van dingen af die er waren maar die ga ik hier niet vertellen want dat is toch te persoonlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vertel globaal dus waarom, ik kan niet in details gaan hoezeer ik btw zou willen, maar er is reden voor en dat is genoeg voor jullie om te weten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je wilt het er niet over hebben en toch doe je het. Houdt het gewoon voor jezelf. Niet alles hoeft op een forum te staan.
Vraag was, je ging naar de Ardennen, antwoord geef ik nu
En door.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We zullen doorgaan...quote:
nou om het simpel te zeggen, wil niet zeggen liep uit de hand, maar genoeg voor mij om ff te denken van ja fuck t maar. of het goeie keuze is weet ik niet en snap willen jullie wel weten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb je al verteld hoor.Maar had verwacht dat je er wel overheen kon stappen.Is het niet zo dat het je een beetje aanvliegt om met de fam. te zijn?
Maar vertel het wel, maar komt ff nadat ik dit duidelijk heb ook met de rest, voor nu, kan er helaas niks over zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Biertje dan maar?quote:
Wat SBE post: Hou het maar gewoon voor je.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
nou om het simpel te zeggen, wil niet zeggen liep uit de hand, maar genoeg voor mij om ff te denken van ja fuck t maar. of het goeie keuze is weet ik niet en snap willen jullie wel weten.
Maar vertel het wel, maar komt ff nadat ik dit duidelijk heb ook met de rest, voor nu, kan er helaas niks over zeggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik voelde me gekwetst iig met dit hele verhaal en daarom wil ik nu niet gelijk mijn mening geven maar wacht ff af want onderhand is de rest natuurlijk bijgetrokken. maar vervolg verhaal dit.Do what you love, love what you do!![]()
Kom maar even brengen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
nee hoor jullie krijgen gewoon het hele verhaal. wel nadat ik denk kan dus.....quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat SBE post: Hou het maar gewoon voor je.Do what you love, love what you do!![]()
Jij begint wel heel makkelijk te worden freon.quote:
Je bent niet gekwetst je bent gewoon een zeikert.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:44 schreef kree het volgende:
ik voelde me gekwetst iig met dit hele verhaal en daarom wil ik nu niet gelijk mijn mening geven maar wacht ff af want onderhand is de rest natuurlijk bijgetrokken. maar vervolg verhaal dit.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
* FreshFruit stapt op de fiets richting SBE met een tas vol bier“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gemak dient de Eend.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij begint wel heel makkelijk te worden freon.
Voor dat je daar bent is dat op man.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit stapt op de fiets richting SBE met een tas vol bier![]()
![]()
Ja te toevallig waarschijnlijk een oostenrijks ddosje.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De bierfietsquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit stapt op de fiets richting SBE met een tas vol bier![]()
![]()
2 tassen dan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voor dat je daar bent is dat op man.
Kom je ook?quote:
Paracetamol.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed idee. Heb je wat voor de terugweg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
LevensgevaarlijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat doet hij wel voor mij.quote:
Dat ook nog,maily achterop.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vergeet Lovely op je stuur niet.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nog een tas! Ik kom ook!quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet Lovely op je stuur niet.![]()
![]()
![]()
Ik regel wel een Baboo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
helaas ligt t iets lastiger.....quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent niet gekwetst je bent gewoon een zeikert.Do what you love, love what you do!![]()
Het enige wat lastig is is je broek niet op tijd openkrijgen als je moet pissen. De rest is kinderspel.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
ik leg dit uit wel later..... ff geen conclusies trekken nu graag?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het enige wat lastig is is je broek niet op tijd openkrijgen als je moet pissen. De rest is kinderspel.Do what you love, love what you do!![]()
Eén keer trek je de conclusie...![]()
![]()
Een blote vent een pak voor zijn broek geven schijnt ook wel wat lastig te zijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het enige wat lastig is is je broek niet op tijd openkrijgen als je moet pissen. De rest is kinderspel.![]()
Geen idee, heb je daar ervaring in?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een blote vent een pak voor zijn broek geven schijnt ook wel wat lastig te zijnActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
We gaan naar SBE,
we gaan naar SBE.
We hebben biertjes mee,
we hebben biertjes mee.
Het is nog even trappen
want maily,Lovy en Sode
gaan ook mee.
Van horen zeggen. En het stond op internet, dus moet het wel waar zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, heb je daar ervaring in?![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Van horen zeggen. En het stond op internet, dus moet het wel waar zijn.
Lekker slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik kijk ff little prairie enzo feel good.... dat heb ik nu nodig.Do what you love, love what you do!![]()
Een blote vent heeft toch geen broek aan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, heb je daar ervaring in?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soort van zwelgen in het familie gevoel wat jij nu mist?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:00 schreef kree het volgende:
ik kijk ff little prairie enzo feel good.... dat heb ik nu nodig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We zijn hier toch een grote familie.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van zwelgen in het familie gevoel wat jij nu mist?
Dat schijnt nou juist het probleem te zijn geloof ik.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zijn hier toch een grote familie.![]()
![]()
Die zitten nu gezel rond een kampvuur met een drankje en hapje.En jij zit met een dansende wasmachine naar Het kleine huisje te kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach fabeltjes, een soort van The sound of music gevoel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat schijnt nou juist het probleem te zijn geloof ik.
Met een druipend bakje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
Die zitten nu gezel rond een kampvuur met een drankje en hapje.En jij zit met een dansende wasmachine naar Het kleine huisje te kijken.![]()
![]()
Opletten, je marshmallow verbrand.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
mjah beetje wel?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van zwelgen in het familie gevoel wat jij nu mist?Do what you love, love what you do!![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hey Homijn,kom jij ook even bij het kampvuur?quote:
En nu slapen
5 uur staat de wekkertOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker treinen morgen Mickytjuhquote:
Streef het onbereikbare niet na en leef je eigen leven.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Steef of het je laatste dag is,STEEF.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Steef het onbereikbare niet na en leef je eigen leven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat doe ik dus, maargoed soms twijfels erover he of ik denk doe ik dit wel goed.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Streef het onbereikbare niet na en leef je eigen leven.Do what you love, love what you do!![]()
Soms deel je hier te veel, het zijn ook dingen waar wij niet over kunnen oordelen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
dat doe ik dus, maargoed soms twijfels erover he of ik denk doe ik dit wel goed.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik mag daar wel mijn mening over geven.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms deel je hier te veel, het zijn ook dingen waar wij niet over kunnen oordelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaaaa sportkijkdagje in de ICEquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
snap ik wel, maar weet dan dat zijn toch wel dingen waarvan ik denk mss is het algemeen mss ook wel zo.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms deel je hier te veel, het zijn ook dingen waar wij niet over kunnen oordelen.
Voor de rest en ok zeg het als ik teveel ga, want kan ik ook nog wel eens doen, maar wil maar 1 ding.
Ik bedoel het voor iedereen het beste incl mezelf en als jullie daar over twijfelen, tja dan weet ik het ook niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb ook niet gezegd dat dat niet mag.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag daar wel mijn mening over geven.
Je wilde al niet gaan en zocht een reden.Na het telefoongesprek met je zus had je het voorelkaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
snap ik wel, maar weet dan dat zijn toch wel dingen waarvan ik denk mss is het algemeen mss ook wel zo.
Voor de rest en ok zeg het als ik teveel ga, want kan ik ook nog wel eens doen, maar wil maar 1 ding.
Ik bedoel het voor iedereen het beste incl mezelf en als jullie daar over twijfelen, tja dan weet ik het ook niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Lovelyquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
We gaan naar SBE,
we gaan naar SBE.
We hebben biertjes mee,
we hebben biertjes mee.
Het is nog even trappen
want maily,Lovy en Sode
gaan ook mee.![]()
![]()
Komen we nog met lege tassen aan.quote:
laat ik het samen vatten dan, hoeveel mening ook niet met elkaar gelijk....
Ik probeer het leuk te houden en oneens ermee is prima.... maar hoef je niet over te zeiken?
Of aanvallen.|
Dat wil ik maar zeggen
neequote:Op zaterdag 6 april 2024 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komen we nog met lege tassen aan.!!
Statiegeld![]()
![]()
Waar voel je je aangevallen? ik constateer alleen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:18 schreef kree het volgende:
laat ik het samen vatten dan, hoeveel mening ook niet met elkaar gelijk....
Ik probeer het leuk te houden en oneens ermee is prima.... maar hoef je niet over te zeiken?
Of aanvallen.|
Dat wil ik maar zeggen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slim.quote:
kree je bent best wel een goede gozer. je bedoeld voor iedereen het beste. Twijfel niet aan jezelf.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
snap ik wel, maar weet dan dat zijn toch wel dingen waarvan ik denk mss is het algemeen mss ook wel zo.
Ik bedoel het voor iedereen het beste incl mezelf en als jullie daar over twijfelen, tja dan weet ik het ook niet meer.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
niet zozeer met dit, zeg het in het algemeen....... en niet alleen tegen mij trouwens. het mag wmb allemaal wat liever wel als iemand wat zegt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar voel je je aangevallen? ik constateer alleen.Do what you love, love what you do!![]()
doe ik niet, maar wil zeggen waarom wel. en is echt niet alleen tegen mij ofzo. maar in algemeen mag het wel wat liever denk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
kree je bent best wel een goede gozer. je bedoeld voor iedereen het beste. Twijfel niet aan jezelf.Do what you love, love what you do!![]()
Er lopen ook nog 12 zwervers mee.quote:
Nu heb ik een liedje in mijn hoofd.
Dus wat jij tegen Monsterkoekie deed bijv.Dat vond ik nou niet echt en zelfs over de grens.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
niet zozeer met dit, zeg het in het algemeen....... en niet alleen tegen mij trouwens. het mag wmb allemaal wat liever wel als iemand wat zegt.
Wil je lief of de waarheid?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Europapa.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er lopen ook nog 12 zwervers mee.
Nu heb ik een liedje in mijn hoofd.
Opbokken met dat kutlied.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
nee ik zeg ook dingen die op het randje zijn, dat is het punt niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus wat jij tegen Monsterkoekie deed bijv.Dat vond ik nou niet echt en zelfs over de grens.
Wil je lief of de waarheid?
maar ik denk wel altijd beetje dat je moet denk wat je zegt. en ik doe het nog wel eens via DM dan om later te vragen, want mijn idee is het moet leuk blijven. dat je altijd goed inschat in om zo maar te zeggen. tjaaaaaaaaDo what you love, love what you do!![]()
Dit is dus niet lief.quote:
Op het randje en er net over is een kleine grens. Een grens die jij niet kent.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik zeg ook dingen die op het randje zijn, dat is het punt niet.
maar ik denk wel altijd beetje dat je moet denk wat je zegt. en ik doe het nog wel eens via DM dan om later te vragen, want mijn idee is het moet leuk blijven. dat je altijd goed inschat in om zo maar te zeggen. tjaaaaaaaaActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: