Wegen ons zou er veel kaputt gaan jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kreeg geen punten werd boos we zouden het allemaal wel gaan beleven volgens hem en vervolgens was het forum een hele nacht onbereikbaar.
Zullen we dit maar even laten.Komt alleen maar gezeik van.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we dit maar even laten.Komt alleen maar gezeik van.
Goed plan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we dit maar even laten.Komt alleen maar gezeik van.
Maar geen Ardennen dus?quote:
Toch mag ik hem wel.quote:
Ja, veel kaputt bij hem denk ik. Ben benieuwd naar de toestand van zijn toetsenbord, muis en beeldscherm.quote:
hmmmms neee>? en eigenlijk wil ik er niet over vertellen waarom. Maar heel in het kort omdat het jullie toch opvalt. Er was zo een discussie waar ik het niet eens mee was dat ik dacht, laat maar lekker ff gaan. krijg hier btw nog genoeg drama over, maar ik koos ervoor om toch niet te doen en hangt van dingen af die er waren maar die ga ik hier niet vertellen want dat is toch te persoonlijk.quote:
En zijn radiator.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, veel kaputt bij hem denk ik. Ben benieuwd naar de toestand van zijn toetsenbord, muis en beeldscherm.
Je wilt het er niet over hebben en toch doe je het. Houdt het gewoon voor jezelf. Niet alles hoeft op een forum te staan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms neee>? en eigenlijk wil ik er niet over vertellen waarom. Maar heel in het kort omdat het jullie toch opvalt. Er was zo een discussie waar ik het niet eens mee was dat ik dacht, laat maar lekker ff gaan. krijg hier btw nog genoeg drama over, maar ik koos ervoor om toch niet te doen en hangt van dingen af die er waren maar die ga ik hier niet vertellen want dat is toch te persoonlijk.
Dat heb je al verteld hoor.Maar had verwacht dat je er wel overheen kon stappen.Is het niet zo dat het je een beetje aanvliegt om met de fam. te zijn?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms neee>? en eigenlijk wil ik er niet over vertellen waarom. Maar heel in het kort omdat het jullie toch opvalt. Er was zo een discussie waar ik het niet eens mee was dat ik dacht, laat maar lekker ff gaan. krijg hier btw nog genoeg drama over, maar ik koos ervoor om toch niet te doen en hangt van dingen af die er waren maar die ga ik hier niet vertellen want dat is toch te persoonlijk.
vertel globaal dus waarom, ik kan niet in details gaan hoezeer ik btw zou willen, maar er is reden voor en dat is genoeg voor jullie om te weten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je wilt het er niet over hebben en toch doe je het. Houdt het gewoon voor jezelf. Niet alles hoeft op een forum te staan.
We zullen doorgaan...quote:
nou om het simpel te zeggen, wil niet zeggen liep uit de hand, maar genoeg voor mij om ff te denken van ja fuck t maar. of het goeie keuze is weet ik niet en snap willen jullie wel weten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb je al verteld hoor.Maar had verwacht dat je er wel overheen kon stappen.Is het niet zo dat het je een beetje aanvliegt om met de fam. te zijn?
Biertje dan maar?quote:
Wat SBE post: Hou het maar gewoon voor je.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
nou om het simpel te zeggen, wil niet zeggen liep uit de hand, maar genoeg voor mij om ff te denken van ja fuck t maar. of het goeie keuze is weet ik niet en snap willen jullie wel weten.
Maar vertel het wel, maar komt ff nadat ik dit duidelijk heb ook met de rest, voor nu, kan er helaas niks over zeggen.
Kom maar even brengen.quote:
nee hoor jullie krijgen gewoon het hele verhaal. wel nadat ik denk kan dus.....quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat SBE post: Hou het maar gewoon voor je.
Jij begint wel heel makkelijk te worden freon.quote:
Je bent niet gekwetst je bent gewoon een zeikert.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:44 schreef kree het volgende:
ik voelde me gekwetst iig met dit hele verhaal en daarom wil ik nu niet gelijk mijn mening geven maar wacht ff af want onderhand is de rest natuurlijk bijgetrokken. maar vervolg verhaal dit.
Gemak dient de Eend.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij begint wel heel makkelijk te worden freon.
Voor dat je daar bent is dat op man.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit stapt op de fiets richting SBE met een tas vol bier
Ja te toevallig waarschijnlijk een oostenrijks ddosje.quote:
De bierfietsquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit stapt op de fiets richting SBE met een tas vol bier
2 tassen dan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voor dat je daar bent is dat op man.
Kom je ook?quote:
Paracetamol.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed idee. Heb je wat voor de terugweg.
Dat doet hij wel voor mij.quote:
Dat ook nog,maily achterop.quote:
Vergeet Lovely op je stuur niet.quote:
Nog een tas! Ik kom ook!quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet Lovely op je stuur niet.
Ik regel wel een Baboo.quote:
helaas ligt t iets lastiger.....quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent niet gekwetst je bent gewoon een zeikert.
Het enige wat lastig is is je broek niet op tijd openkrijgen als je moet pissen. De rest is kinderspel.quote:
ik leg dit uit wel later..... ff geen conclusies trekken nu graag?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het enige wat lastig is is je broek niet op tijd openkrijgen als je moet pissen. De rest is kinderspel.
Een blote vent een pak voor zijn broek geven schijnt ook wel wat lastig te zijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het enige wat lastig is is je broek niet op tijd openkrijgen als je moet pissen. De rest is kinderspel.
Geen idee, heb je daar ervaring in?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een blote vent een pak voor zijn broek geven schijnt ook wel wat lastig te zijn
Van horen zeggen. En het stond op internet, dus moet het wel waar zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, heb je daar ervaring in?
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Van horen zeggen. En het stond op internet, dus moet het wel waar zijn.
Een blote vent heeft toch geen broek aan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, heb je daar ervaring in?
Soort van zwelgen in het familie gevoel wat jij nu mist?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:00 schreef kree het volgende:
ik kijk ff little prairie enzo feel good.... dat heb ik nu nodig.
We zijn hier toch een grote familie.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van zwelgen in het familie gevoel wat jij nu mist?
Dat schijnt nou juist het probleem te zijn geloof ik.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zijn hier toch een grote familie.
Ach fabeltjes, een soort van The sound of music gevoel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat schijnt nou juist het probleem te zijn geloof ik.
Met een druipend bakje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
Die zitten nu gezel rond een kampvuur met een drankje en hapje.En jij zit met een dansende wasmachine naar Het kleine huisje te kijken.
Opletten, je marshmallow verbrand.quote:
mjah beetje wel?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van zwelgen in het familie gevoel wat jij nu mist?
Hey Homijn,kom jij ook even bij het kampvuur?quote:
Lekker treinen morgen Mickytjuhquote:
Streef het onbereikbare niet na en leef je eigen leven.quote:
Steef of het je laatste dag is,STEEF.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Steef het onbereikbare niet na en leef je eigen leven.
dat doe ik dus, maargoed soms twijfels erover he of ik denk doe ik dit wel goed.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Streef het onbereikbare niet na en leef je eigen leven.
Soms deel je hier te veel, het zijn ook dingen waar wij niet over kunnen oordelen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
dat doe ik dus, maargoed soms twijfels erover he of ik denk doe ik dit wel goed.
Ik mag daar wel mijn mening over geven.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms deel je hier te veel, het zijn ook dingen waar wij niet over kunnen oordelen.
Jaaaa sportkijkdagje in de ICEquote:
snap ik wel, maar weet dan dat zijn toch wel dingen waarvan ik denk mss is het algemeen mss ook wel zo.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms deel je hier te veel, het zijn ook dingen waar wij niet over kunnen oordelen.
Ik heb ook niet gezegd dat dat niet mag.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag daar wel mijn mening over geven.
Je wilde al niet gaan en zocht een reden.Na het telefoongesprek met je zus had je het voorelkaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
snap ik wel, maar weet dan dat zijn toch wel dingen waarvan ik denk mss is het algemeen mss ook wel zo.
Voor de rest en ok zeg het als ik teveel ga, want kan ik ook nog wel eens doen, maar wil maar 1 ding.
Ik bedoel het voor iedereen het beste incl mezelf en als jullie daar over twijfelen, tja dan weet ik het ook niet meer.
@Lovelyquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
We gaan naar SBE,
we gaan naar SBE.
We hebben biertjes mee,
we hebben biertjes mee.
Het is nog even trappen
want maily,Lovy en Sode
gaan ook mee.
Komen we nog met lege tassen aan.quote:
neequote:Op zaterdag 6 april 2024 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komen we nog met lege tassen aan.
Waar voel je je aangevallen? ik constateer alleen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:18 schreef kree het volgende:
laat ik het samen vatten dan, hoeveel mening ook niet met elkaar gelijk....
Ik probeer het leuk te houden en oneens ermee is prima.... maar hoef je niet over te zeiken?
Of aanvallen.|
Dat wil ik maar zeggen
Slim.quote:
kree je bent best wel een goede gozer. je bedoeld voor iedereen het beste. Twijfel niet aan jezelf.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
snap ik wel, maar weet dan dat zijn toch wel dingen waarvan ik denk mss is het algemeen mss ook wel zo.
Voor de rest en ok zeg het als ik teveel ga, want kan ik ook nog wel eens doen, maar wil maar 1 ding.
Ik bedoel het voor iedereen het beste incl mezelf en als jullie daar over twijfelen, tja dan weet ik het ook niet meer.
niet zozeer met dit, zeg het in het algemeen....... en niet alleen tegen mij trouwens. het mag wmb allemaal wat liever wel als iemand wat zegt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar voel je je aangevallen? ik constateer alleen.
doe ik niet, maar wil zeggen waarom wel. en is echt niet alleen tegen mij ofzo. maar in algemeen mag het wel wat liever denk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
kree je bent best wel een goede gozer. je bedoeld voor iedereen het beste. Twijfel niet aan jezelf.
Er lopen ook nog 12 zwervers mee.quote:
Dus wat jij tegen Monsterkoekie deed bijv.Dat vond ik nou niet echt en zelfs over de grens.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
niet zozeer met dit, zeg het in het algemeen....... en niet alleen tegen mij trouwens. het mag wmb allemaal wat liever wel als iemand wat zegt.
Europapa.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er lopen ook nog 12 zwervers mee.
Nu heb ik een liedje in mijn hoofd.
Opbokken met dat kutlied.quote:
nee ik zeg ook dingen die op het randje zijn, dat is het punt niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus wat jij tegen Monsterkoekie deed bijv.Dat vond ik nou niet echt en zelfs over de grens.
Wil je lief of de waarheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |