Je bent niet gekwetst je bent gewoon een zeikert.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:44 schreef kree het volgende:
ik voelde me gekwetst iig met dit hele verhaal en daarom wil ik nu niet gelijk mijn mening geven maar wacht ff af want onderhand is de rest natuurlijk bijgetrokken. maar vervolg verhaal dit.
Gemak dient de Eend.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij begint wel heel makkelijk te worden freon.
Voor dat je daar bent is dat op man.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit stapt op de fiets richting SBE met een tas vol bier
Ja te toevallig waarschijnlijk een oostenrijks ddosje.quote:
De bierfietsquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit stapt op de fiets richting SBE met een tas vol bier
2 tassen dan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voor dat je daar bent is dat op man.
Kom je ook?quote:
Paracetamol.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed idee. Heb je wat voor de terugweg.
Dat doet hij wel voor mij.quote:
Dat ook nog,maily achterop.quote:
Vergeet Lovely op je stuur niet.quote:
Nog een tas! Ik kom ook!quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet Lovely op je stuur niet.
Ik regel wel een Baboo.quote:
helaas ligt t iets lastiger.....quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent niet gekwetst je bent gewoon een zeikert.
Het enige wat lastig is is je broek niet op tijd openkrijgen als je moet pissen. De rest is kinderspel.quote:
ik leg dit uit wel later..... ff geen conclusies trekken nu graag?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het enige wat lastig is is je broek niet op tijd openkrijgen als je moet pissen. De rest is kinderspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |