Wegen ons zou er veel kaputt gaan jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kreeg geen punten werd boos we zouden het allemaal wel gaan beleven volgens hem en vervolgens was het forum een hele nacht onbereikbaar.
Zullen we dit maar even laten.Komt alleen maar gezeik van.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we dit maar even laten.Komt alleen maar gezeik van.
Goed plan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we dit maar even laten.Komt alleen maar gezeik van.
Maar geen Ardennen dus?quote:
Toch mag ik hem wel.quote:
Ja, veel kaputt bij hem denk ik. Ben benieuwd naar de toestand van zijn toetsenbord, muis en beeldscherm.quote:
hmmmms neee>? en eigenlijk wil ik er niet over vertellen waarom. Maar heel in het kort omdat het jullie toch opvalt. Er was zo een discussie waar ik het niet eens mee was dat ik dacht, laat maar lekker ff gaan. krijg hier btw nog genoeg drama over, maar ik koos ervoor om toch niet te doen en hangt van dingen af die er waren maar die ga ik hier niet vertellen want dat is toch te persoonlijk.quote:
En zijn radiator.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, veel kaputt bij hem denk ik. Ben benieuwd naar de toestand van zijn toetsenbord, muis en beeldscherm.
Je wilt het er niet over hebben en toch doe je het. Houdt het gewoon voor jezelf. Niet alles hoeft op een forum te staan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms neee>? en eigenlijk wil ik er niet over vertellen waarom. Maar heel in het kort omdat het jullie toch opvalt. Er was zo een discussie waar ik het niet eens mee was dat ik dacht, laat maar lekker ff gaan. krijg hier btw nog genoeg drama over, maar ik koos ervoor om toch niet te doen en hangt van dingen af die er waren maar die ga ik hier niet vertellen want dat is toch te persoonlijk.
Dat heb je al verteld hoor.Maar had verwacht dat je er wel overheen kon stappen.Is het niet zo dat het je een beetje aanvliegt om met de fam. te zijn?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms neee>? en eigenlijk wil ik er niet over vertellen waarom. Maar heel in het kort omdat het jullie toch opvalt. Er was zo een discussie waar ik het niet eens mee was dat ik dacht, laat maar lekker ff gaan. krijg hier btw nog genoeg drama over, maar ik koos ervoor om toch niet te doen en hangt van dingen af die er waren maar die ga ik hier niet vertellen want dat is toch te persoonlijk.
vertel globaal dus waarom, ik kan niet in details gaan hoezeer ik btw zou willen, maar er is reden voor en dat is genoeg voor jullie om te weten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je wilt het er niet over hebben en toch doe je het. Houdt het gewoon voor jezelf. Niet alles hoeft op een forum te staan.
We zullen doorgaan...quote:
nou om het simpel te zeggen, wil niet zeggen liep uit de hand, maar genoeg voor mij om ff te denken van ja fuck t maar. of het goeie keuze is weet ik niet en snap willen jullie wel weten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb je al verteld hoor.Maar had verwacht dat je er wel overheen kon stappen.Is het niet zo dat het je een beetje aanvliegt om met de fam. te zijn?
Biertje dan maar?quote:
Wat SBE post: Hou het maar gewoon voor je.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
nou om het simpel te zeggen, wil niet zeggen liep uit de hand, maar genoeg voor mij om ff te denken van ja fuck t maar. of het goeie keuze is weet ik niet en snap willen jullie wel weten.
Maar vertel het wel, maar komt ff nadat ik dit duidelijk heb ook met de rest, voor nu, kan er helaas niks over zeggen.
Kom maar even brengen.quote:
nee hoor jullie krijgen gewoon het hele verhaal. wel nadat ik denk kan dus.....quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat SBE post: Hou het maar gewoon voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |