Wat snap je niet?quote:
Ook niet goed voor de benedenburen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is niet goed hoor,ook niet voor de trommel en distributie riem.
weet ik, maar hij staat bij mij op houten tussenvloer. en heb nog van die dingetjes eronder gezet, maar helpt niet. hahahaquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is niet goed hoor,ook niet voor de trommel en distributie riem.
Tenzij je een pesthekel aan ze hebt...quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook niet goed voor de benedenburen.
Ja idd wedstrijd element is er nu wel af.quote:
Vind ik altijd geweldig.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Een wasmachine moet rotsvast staan. Die van mij beweegt geen minimeter, ook niet op de hoogste toeren.
Voor Mario is DTS even onbereikbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat mario te maken heeft met fok onbeteikbaar maken
Kreeg geen punten werd boos we zouden het allemaal wel gaan beleven volgens hem en vervolgens was het forum een hele nacht onbereikbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat mario te maken heeft met fok onbeteikbaar maken
Muziekje? De onze stuurt een berichtje naar mn telefoon.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vind ik altijd geweldig.![]()
En het muziekje wanneer ze klaar is.
Oei ...quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dinsdag begrafenis, nog een ander is ook opgegeven en de vrouw moet binnenkort onder het mes.
2024 is nog niet mijn jaar
Mario is meestal onbereikbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor Mario is DTS even onbereikbaar.
nu bij mijquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Sode.Die moet je nooit lezen.Laat Nottie dat maar doen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Muziekje? De onze stuurt een berichtje naar mn telefoon.
Goenavund.
Dat doet ze dan weer niet. Je hoort alleen een luide klik op het eind van de openklikkende deur.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch niet gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kreeg geen punten werd boos we zouden het allemaal wel gaan beleven volgens hem en vervolgens was het forum een hele nacht onbereikbaar.
Die heeft heerlijk koken als hobby. Dat heb ik er graag voor over.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Sode.Die moet je nooit lezen.Laat Nottie dat maar doen.
Dat is lief.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die heeft heerlijk koken als hobby. Dat heb ik er graag voor over.
Zo verdiend Nottie haar puntjes.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die heeft heerlijk koken als hobby. Dat heb ik er graag voor over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |