Haha dat zeker jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er werden wel wat avontuurtjes beleefd.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
nouja jij. noemt het afwijking, ik oordeel niet over andere hun smaak. maar ok goed om ff te weten dat dit blijkbaar een afwijking is
Ow das minder... Niets ernstig hoop ik?quote:
Deze man weet.quote:
precies en daarom laat ik dat altijd in het midden, maar is het nog wel aardig om ff te weten waar andere van houden ook natuurlijk?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
quote:
Wansmaak is ook smaak.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
quote:
123456789 Tineke.quote:
Dinsdag begrafenis, nog een ander is ook opgegeven en de vrouw moet binnenkort onder het mes.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow das minder... Niets ernstig hoop ik?
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dinsdag begrafenis, nog een ander is ook opgegeven en de vrouw moet binnenkort onder het mes.
2024 is nog niet mijn jaar
minder, sterkte man......quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dinsdag begrafenis, nog een ander is ook opgegeven en de vrouw moet binnenkort onder het mes.
Wat heftig.. gecondoleerd en sterkte voor je vrouwquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan je slangen zoeken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Betekent alleen maar dat je langer met me opgescheept zit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |