Immer.quote:
Fijn dat ik je goedkeuring heb gekregenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig iig wel smaak nog dan, haha vind hem ook wel ok, ik hou van films die niet al te voorspelbaar zijn dus. en deze staat dan hoog in mijn lijstje
Voor den duvel nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fijn dat ik je goedkeuring heb gekregen
haha goedkeuring maak je er zelf van he? Zal mij een zorg zij. wie wat kijkt, ben wel benieuwd dan als ik het zo lees?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fijn dat ik je goedkeuring heb gekregen
Maar voor badeendjes wel.quote:
toch wel beetje hoor, want ik zie er niet zo probleem in, maar blijkbaar stel ik een lastige vraag?quote:
Met zo`n grote piemol zeker.quote:
Neeh je bent zelf lastig.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
toch wel beetje hoor, want ik zie er niet zo probleem in, maar blijkbaar stel ik een lastige vraag?
Ik ben meer vd avonturenfilms.quote:
Dat is die film zeker niet neequote:Op zaterdag 6 april 2024 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben meer vd avonturenfilms.
Iedereen zijn afwijking.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:46 schreef kree het volgende:
ik was ook helemaal fan van de serie "little house on the parry". om maar wat te nomen. tja. het boeit me niet eens wat mensen ervan vinden, ik vond die ok
Er werden wel wat avontuurtjes beleefd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |