quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik lees dat er geen watermeloen is ... dus zal ik maar op een droog kaakje gaan knagen.
Okee doei.quote:
SAWquote:
Beter de wasmachine vast houdenquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:13 schreef kree het volgende:
ik had dus nog ff de waschmachine aangedaan met full load enzo. maar elke keer hou ik me hart vast of er niet dingen van het plafond af gaan vallen. hahahaha
Of gewoon waterpas zetten..quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter de wasmachine vast houden
ja dat strookt niet echt met wat ze leuk zou vinden. LOL moet zeggen heb me er wel mee vermaakt wel die films. hahaquote:
Ja fok! Onbereikbaar maken.quote:
ja hij wandelt beetje, dus tja mss erop zitten is geen gek idee. hahahahaquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter de wasmachine vast houden
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
Hij is gewoon een baksteen aan het wassen
Ik moest ooit een UI maken van een wasmachine waar een stoeptegel in werd gegooid.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
Hij is gewoon een baksteen aan het wassen
Is niet goed hoor,ook niet voor de trommel en distributie riem.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:21 schreef kree het volgende:
ik heb trouwens geen moeite met wandelende wasmachine ff, maar vrees alleen dat ie zover komt dat de uitlaat en water in met name. hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |