Een blote vent een pak voor zijn broek geven schijnt ook wel wat lastig te zijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het enige wat lastig is is je broek niet op tijd openkrijgen als je moet pissen. De rest is kinderspel.
Geen idee, heb je daar ervaring in?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een blote vent een pak voor zijn broek geven schijnt ook wel wat lastig te zijn
Van horen zeggen. En het stond op internet, dus moet het wel waar zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, heb je daar ervaring in?
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Van horen zeggen. En het stond op internet, dus moet het wel waar zijn.
Een blote vent heeft toch geen broek aan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, heb je daar ervaring in?
Soort van zwelgen in het familie gevoel wat jij nu mist?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:00 schreef kree het volgende:
ik kijk ff little prairie enzo feel good.... dat heb ik nu nodig.
We zijn hier toch een grote familie.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van zwelgen in het familie gevoel wat jij nu mist?
Dat schijnt nou juist het probleem te zijn geloof ik.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zijn hier toch een grote familie.
Ach fabeltjes, een soort van The sound of music gevoel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat schijnt nou juist het probleem te zijn geloof ik.
Met een druipend bakje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
Die zitten nu gezel rond een kampvuur met een drankje en hapje.En jij zit met een dansende wasmachine naar Het kleine huisje te kijken.
Opletten, je marshmallow verbrand.quote:
mjah beetje wel?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van zwelgen in het familie gevoel wat jij nu mist?
Hey Homijn,kom jij ook even bij het kampvuur?quote:
Lekker treinen morgen Mickytjuhquote:
Streef het onbereikbare niet na en leef je eigen leven.quote:
Steef of het je laatste dag is,STEEF.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Steef het onbereikbare niet na en leef je eigen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |