dat doe ik dus, maargoed soms twijfels erover he of ik denk doe ik dit wel goed.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Streef het onbereikbare niet na en leef je eigen leven.
Soms deel je hier te veel, het zijn ook dingen waar wij niet over kunnen oordelen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
dat doe ik dus, maargoed soms twijfels erover he of ik denk doe ik dit wel goed.
Ik mag daar wel mijn mening over geven.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms deel je hier te veel, het zijn ook dingen waar wij niet over kunnen oordelen.
Jaaaa sportkijkdagje in de ICEquote:
snap ik wel, maar weet dan dat zijn toch wel dingen waarvan ik denk mss is het algemeen mss ook wel zo.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms deel je hier te veel, het zijn ook dingen waar wij niet over kunnen oordelen.
Ik heb ook niet gezegd dat dat niet mag.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag daar wel mijn mening over geven.
Je wilde al niet gaan en zocht een reden.Na het telefoongesprek met je zus had je het voorelkaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
snap ik wel, maar weet dan dat zijn toch wel dingen waarvan ik denk mss is het algemeen mss ook wel zo.
Voor de rest en ok zeg het als ik teveel ga, want kan ik ook nog wel eens doen, maar wil maar 1 ding.
Ik bedoel het voor iedereen het beste incl mezelf en als jullie daar over twijfelen, tja dan weet ik het ook niet meer.
@Lovelyquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
We gaan naar SBE,
we gaan naar SBE.
We hebben biertjes mee,
we hebben biertjes mee.
Het is nog even trappen
want maily,Lovy en Sode
gaan ook mee.
Komen we nog met lege tassen aan.quote:
neequote:Op zaterdag 6 april 2024 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komen we nog met lege tassen aan.
Waar voel je je aangevallen? ik constateer alleen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:18 schreef kree het volgende:
laat ik het samen vatten dan, hoeveel mening ook niet met elkaar gelijk....
Ik probeer het leuk te houden en oneens ermee is prima.... maar hoef je niet over te zeiken?
Of aanvallen.|
Dat wil ik maar zeggen
Slim.quote:
kree je bent best wel een goede gozer. je bedoeld voor iedereen het beste. Twijfel niet aan jezelf.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
snap ik wel, maar weet dan dat zijn toch wel dingen waarvan ik denk mss is het algemeen mss ook wel zo.
Voor de rest en ok zeg het als ik teveel ga, want kan ik ook nog wel eens doen, maar wil maar 1 ding.
Ik bedoel het voor iedereen het beste incl mezelf en als jullie daar over twijfelen, tja dan weet ik het ook niet meer.
niet zozeer met dit, zeg het in het algemeen....... en niet alleen tegen mij trouwens. het mag wmb allemaal wat liever wel als iemand wat zegt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar voel je je aangevallen? ik constateer alleen.
doe ik niet, maar wil zeggen waarom wel. en is echt niet alleen tegen mij ofzo. maar in algemeen mag het wel wat liever denk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
kree je bent best wel een goede gozer. je bedoeld voor iedereen het beste. Twijfel niet aan jezelf.
Er lopen ook nog 12 zwervers mee.quote:
Dus wat jij tegen Monsterkoekie deed bijv.Dat vond ik nou niet echt en zelfs over de grens.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
niet zozeer met dit, zeg het in het algemeen....... en niet alleen tegen mij trouwens. het mag wmb allemaal wat liever wel als iemand wat zegt.
Europapa.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er lopen ook nog 12 zwervers mee.
Nu heb ik een liedje in mijn hoofd.
Opbokken met dat kutlied.quote:
nee ik zeg ook dingen die op het randje zijn, dat is het punt niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus wat jij tegen Monsterkoekie deed bijv.Dat vond ik nou niet echt en zelfs over de grens.
Wil je lief of de waarheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |