ja die was wel de bitch van die hele serie natuurlijkquote:
@Allenquote:
Je allenmansvriend.quote:
Ow, dat zijn geen leuke dingen. Veel sterkte ermee. En extra sterkte met je vrouw. Komt goed makkerquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dinsdag begrafenis, nog een ander is ook opgegeven en de vrouw moet binnenkort onder het mes.
2024 is nog niet mijn jaar
Was het een groente juwelier?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik was vanmiddag bij de groenteboer, want ik wilde een watermeloen hebben voor bij de bbq... Als toetje zeg maar. Het was redelijk goed weer, dus hoort erbij.
Gooi ik dat bolletje op de toonbank. Niet bijzonder groot. Denk een centimeter of 25. Zegt die groenteboerin 'dat is dan 12,50' .
Ik was even stil. Ik zeg ' pardon?!' 'twaalfeurovijftig?! voor dit?!'
Jazeker zegt ze ' het is 'viereurovijftig per kilo'.
Ik keek haar even aan en zei; 'Nou sorry, maar dan ga ik dit groenrode goud heel rustig terug leggen waar ik het gevonden heb'.
12,50 voor een fucking watermeloen van 25cm![]()
Als dat geen rimmen wordt.quote:
Onder SBE zijn vleugels...quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
Waar zijn alle vrouwen gebleven?
Hc gaat stil onder een dekentje een romantische film zoeken..
Kom maar langs, ik heb er genoeg.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
Waar zijn alle vrouwen gebleven?
Hc gaat stil onder een dekentje een romantische film zoeken..
Nou, het viel me al op dat de AH en Jumbo geen hele watermeloenen hadden. En wat ze hadden was zo'n bakje met 8 kleine partjes voor 4,-quote:
Kom maar bij ons hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gare verjaardag joh stond met uur weer buiten niemand rookte of dronk.
Lijkt mij gezelliger.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik heb er genoeg.
Bij de Turkse groenteboer zijn ze wel betaalbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou, het viel me al op dat de AH en Jumbo geen hele watermeloenen hadden. En wat ze hadden was zo'n bakje met 8 kleine partjes voor 4,-
Echt bizar. Het is een fucking bal met water en een kleurtje
Bedankt ouwe reusquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow, dat zijn geen leuke dingen. Veel sterkte ermee. En extra sterkte met je vrouw. Komt goed makker
lol hoe herkenbaar...... hoewel als echt niemand drinkt ook dan ben ik er ok mee.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gare verjaardag joh stond met uur weer buiten niemand rookte of dronk.
Dat weet ik, daar ga ik ook regelmatig langs. En verser ook!. Maar helaas was ik daar vandaag niet in de buurt. De Poolse groenteboer is ook best goedquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de Turkse groenteboer zijn ze wel betaalbaar.
Laten we gaan zuipen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
lol hoe herkenbaar...... hoewel als echt niemand drinkt ook dan ben ik er ok mee.
Ging jij niet naar de Ardennen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
lol hoe herkenbaar...... hoewel als echt niemand drinkt ook dan ben ik er ok mee.
Was echt zo een cola verjaardag.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is het niet, daarom zeg ik als niemand doet. Als er wel gedronken word en je wil zelf niet drinken dan is het heel snel echt irritant gewoon.|quote:
Ik heb een goede Pool aan de overkant zitten. Wel oppassen want er zijn al eens een paar kogels door de deur gegaan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat weet ik, daar ga ik ook regelmatig langs. En verser ook!. Maar helaas was ik daar vandaag niet in de buurt. De Poolse groenteboer is ook best goed
Svetlana?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een goede Pool aan de overkant zitten. Wel oppassen want er zijn al eens een paar kogels door de deur gegaan.
Sletlana woont er schuin boven.quote:
en ik een Somaliër, maar is meer oppassen op met machete aangevallen worden dan denk. LOLquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een goede Pool aan de overkant zitten. Wel oppassen want er zijn al eens een paar kogels door de deur gegaan.
Lekker dichtbij voor je.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sletlana woont er schuin boven.
Hé ik heb maar één droomvrouw.quote:
Ik lees dat er geen watermeloen is ... dus zal ik maar op een droog kaakje gaan knagen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Altijd! Wat voor actie wenst u?
ja in alle smaken hebben we dat natuurlijkquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Altijd! Wat voor actie wenst u?
Maandje vakantie.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Waar is @:mario390 als je 'm nodig hebt?
quote:
Proost.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |