SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ookOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey ToTquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gelijk in de OP gepleurd.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
`happy. als je dan eens een film mag noemen die jij dus echt onwijs gaaf vond? welke is dat dan of paar?Do what you love, love what you do!![]()
* SBE lag te slapen.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Geeft niet,je bent ook al wat ouder.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Kwak kwak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Deze komt niet in de OP.quote:
Wat flauw.quote:
Gezienquote:Trust nobody![]()
HC is denk ik meer vd romantiek.quote:
ik ook wel maar mits niet al te zoetsappig. hahahaquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
HC is denk ik meer vd romantiek.Do what you love, love what you do!![]()
Niets mis met wat romantiek.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lekker rimmen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ook van alle andere genres als t maar niet te eng of bloederig isquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
HC is denk ik meer vd romantiek.Trust nobody![]()
Ik bolk HC“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan wordt ik weer voor oude lul uitgemaakt.quote:
gelukkig iig wel smaak nog dan, haha vind hem ook wel ok, ik hou van films die niet al te voorspelbaar zijn dus. en deze staat dan hoog in mijn lijstjequote:
Do what you love, love what you do!![]()
Dirty Dancing?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt ik weer voor oude lul uitgemaakt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee hoor, ga je gang?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt ik weer voor oude lul uitgemaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Porky'squote:Op zaterdag 6 april 2024 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt ik weer voor oude lul uitgemaakt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Dat bepaal ik wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Pikante pretpark.quote:
Hoi Woud.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe dan..quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt ik weer voor oude lul uitgemaakt.Trust nobody![]()
Lassie, ik heb hem laatst nog eens gekeken.quote:
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: