Ouders moeten consent geven ..quote:Op donderdag 4 april 2024 17:06 schreef schizolientje het volgende:
willen die kinderen wel zichtbaar in BB nu, is er geen privacy wet die dat verbied????? We hebben je ma gezien, en ze vertelde dit en dat.....................hahahahahaha
Noem haar eens gewoon bij de naam.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:03 schreef Witborst het volgende:
Altijd zo geweest.
Eigenlijk *** Mod Edit ook hoor.
Zodra ze op dat scherm staan en op de bank, hebben ze een gezicht als onweer en of lullen ze maar wat in de ruimte.
Ja maar zo word ze ook op het werk en meeste mensen bij naam genoemd as.quote:
Wen er maar aan dan.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:18 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja maar zo word ze ook op het werk en meeste mensen bij naam genoemd as.
Dus moet even wennen. 😅
Dat heb ik ook altijd, dat ik gelijk heb als ik niet weet wat er aan de hand isquote:Op donderdag 4 april 2024 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet wat er aan de hand is, kom net binnen, maar Ash heeft helemaal gelijk...
Ok duidelijk, nee dan klopt het; Ash heeft helemaal gelijk in deze. Hypocriet gedrag.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:22 schreef mazaru het volgende:
Ashley heeft hier zo gelijk. Dit is gewoon onbeschoft. Ze komen niet eens even naar die foto's kijken. Ze zijn niet komen kijken toen ze dat ticket kreeg. Alice heeft haar niet eens gefeliciteerd met het winnen van dat spel en Tom mompelde wat. Alice en Tom zijn onbeschofte, kinderachtige, jaloerse figuren. Laat het maar goed in beeld komen op tv wat voor soort mensen dat zijn.
Erg he als je elkaar niet ligt wat moet je dan met die foto's van haar te bekijken.quote:
Wat is dat wat hij in de hand heeft?quote:
Een fles schoonmaakspul voor de aanrechtquote:Op donderdag 4 april 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat wat hij in de hand heeft?
Ze zijn gewoon moe van die aandachttrekkerij.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:22 schreef mazaru het volgende:
Ashley heeft hier zo gelijk. Dit is gewoon onbeschoft. Ze komen niet eens even naar die foto's kijken. Ze zijn niet komen kijken toen ze dat ticket kreeg. Alice heeft haar niet eens gefeliciteerd met het winnen van dat spel en Tom mompelde wat. Alice en Tom zijn onbeschofte, kinderachtige, jaloerse figuren. Laat het maar goed in beeld komen op tv wat voor soort mensen dat zijn.
Nee totaal niet, Tom en Alice zijn dat in deze.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik zou die Ashley in haar bek uitlachen... De tering zeg... Wat een narcistisch gedrocht...
Kan dat er niet uit halen als hij het omgooit lijkt het of het twee dingen zijn die een wordtquote:Op donderdag 4 april 2024 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een fles schoonmaakspul voor de aanrecht
Dat snap ik wel ,het is gebrek aan interesse ,maar dat komt ook ergens door.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg he als je elkaar niet ligt wat moet je dan met die foto's van haar te bekijken.
Laat toch lekker iedereen zelf weten wat hij of zij komt kijken men is het toch niet verplicht.
Randy heeft de slag van de pizzabodems maken goed te pakken
Wat een slijmerdquote:Op donderdag 4 april 2024 17:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Ashley tegen Jimmy: Ik ben zo blij dat jullie drie hier nog zijn, jij Randy en Jimmy.
Zo welquote:Op donderdag 4 april 2024 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dat er niet uit halen als hij het omgooit lijkt het of het twee dingen zijn die een wordt
Het is een kwestie van fatsoen. Maar dat is ver te zoeken bij die tweequote:Op donderdag 4 april 2024 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
Liever oprecht geen interesse dan geveinsde interesse
Thnx Ja zo wel een spuitflessie.quote:
Is toch niet voor niets "een persoonlijk voorwerp".quote:Op donderdag 4 april 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg he als je elkaar niet ligt wat moet je dan met die foto's van haar te bekijken.
Laat toch lekker iedereen zelf weten wat hij of zij komt kijken men is het toch niet verplicht.
Maar dat maakt Ash niet echt uitquote:Op donderdag 4 april 2024 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
Liever oprecht geen interesse dan geveinsde interesse
Dat woord staat niet in haar woordenboek hoor. Egoïsme wordt hier verward met het spel spelen.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:28 schreef IkFok het volgende:
het is super egoistisch zegt de grootste egoist daar
Ja, maar vooral grappig dat ze het tegen Jimmy zei en hem dan ook opnoemt. Ze bedoelde Glenn.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een kwestie van fatsoen. Maar dat is ver te zoeken bij die twee
Ik snap alleen niet wat Tom heeft gedaan dat Ashley zo boos is.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we elkaar weer aftroeven ? r Ashley zo maar Alice en Tom dit j en dat man o man
Het is hier zo kinderachtige kleuterklas niet normaal
Helaba ! De queen heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 4 april 2024 17:23 schreef Puzzie het volgende:
Ash heeft ook helemaal geen gelijk , als het daar dan om gaat ,
Ash vindt dat ze gelijk heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas op. Jill was ook die outlinerquote:Op donderdag 4 april 2024 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Die Alice heeft geen idee, die is veel te jong, weet niet wat het inhoudt om in BB te zitten en hoe dat gespeeld moet worden etc...
Niet naar haar foto's komen kijken. Ze heeft net met coins foto's gekocht en Alice en Tom zijn niet komen kijken.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat Tom heeft gedaan dat Ashley zo boos is.
Heerlijk zoals zij nuchter in het leven staat.. loop liever in haar schoenen dan die van Ashley lijkt me erg vermoeiend zo druk bezig zijn met "andere"quote:Op donderdag 4 april 2024 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Die Alice heeft geen idee, die is veel te jong, weet niet wat het inhoudt om in BB te zitten en hoe dat gespeeld moet worden etc...
Pizza's bakken, dat hadden we nog niet eerder gezienquote:Op donderdag 4 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Op stream 2 lekker rustig naar de pizzabakker kijken dan hoef je je verder aan niemand te ergeren
Potverdikkie tochquote:Op donderdag 4 april 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet naar haar foto's komen kijken. Ze heeft net met coins foto's gekocht en Alice en Tom zijn niet komen kijken.
kook tv met Randianoquote:Op donderdag 4 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Op stream 2 lekker rustig naar de pizzabakker kijken dan hoef je je verder aan niemand te ergeren
Hopelijk krijgen ze volgende week iedere avond een luxe-diner.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pizza's bakken, dat hadden we nog niet eerder gezien
Ja, ze wordt een beetje bang.....het is wel haar rivale......quote:Op donderdag 4 april 2024 17:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik heb wat gemist denk ik, Tom wordt flink zwart gemaakt door Ashley.
Hij heeft er zin in Danspasjes er bij met zijn oranje slippertjesquote:
Tom heeft Jimmy geen knuffel gegeven en hem niet gefeliciteerd dat Jimmy niet genomineerd is.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat Tom heeft gedaan dat Ashley zo boos is.
Vraag mij af waarom ze zo graag die foto's wilde kopen.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet naar haar foto's komen kijken. Ze heeft net met coins foto's gekocht en Alice en Tom zijn niet komen kijken.
Ik hou ook niet van knuffels.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:33 schreef OmaJacky het volgende:
T
[..]
Tom heeft Jimmy geen knuffel gegeven en hem niet gefeliciteerd dat Jimmy niet genomineerd is.
Dat dus, dat ashley er zelf lyrisch om is prima.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ze wordt een beetje bang.....het is wel haar rivale......
En wat de foto's betreft er zit toch geen tijdsbestek op ....het is niet dat ze die weer binnen vijf minuten moet inleveren......
Ze wil haar leven van thuis laten zienquote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom ze zo graag die foto's wilde kopen.
Handig als je er 3 maanden moet blijven, maar voor de laatste week?
Tv momentje..quote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, zei ik eerder ook al. Logisch als het einde nog lang niet in zicht is en je een type bent die perse foto's moet zien om door te kunnen, maar de laatste week voelt meer als een tv momentje om nog wat stemmers over de streep te krijgen.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze wilde graag haar wereld met de andere delenquote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ach arme.. hebben ze toch gezien in dat filmpje deze week😮💨quote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze wil haar leven van thuis laten zien
Ja, maar hij kan het niet pruimen dat hij op de bank zit. Dan gaat de gospelzanger, euh Randy, er veel beter mee om.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef Puzzie het volgende:
Ze maken ook wel een slachtoffer van Jim, en die doet al zielig genoeg
Ik wil er geen deel van uitmaken.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wilde graag haar wereld met de andere delen
Jimmy zit niet op de bankquote:Op donderdag 4 april 2024 17:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan het niet pruimen dat hij op de bank zit. Dan gaat de gospelzanger, euh Randy, er veel beter mee om.
Omdat Ashleyquote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij haar foto's dan niet te kijkenquote:
Snap je nu nog steeds niet dat de meeste mensen types als haar niks gunnen omdat ze dat daarvóór zelf allemaal verspeeld heeft? Als iemand jou weken, maanden (let wel, 24/7) treitert en dwarszit, egocentrisch gedrag vertoont en constant over zich-/haarzelf bezig is etc etc etc .. dan zit jij toch ook nergens meer op te wachten van diegene? Of zou je poeslief en geïnteresseerd in diegene blijven? Dat lijkt me echt raar.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:22 schreef mazaru het volgende:
Die moeten aan de buitenwereld getoond worden en daarom moeten ook Tom en Alice komen want dat maakt aandacht. Alhoewel mogen ook weg blijven maar dan gaat ze beledigd doen....quote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp dat niet iedereen daar het interessant vindt.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze wil haar leven van thuis laten zien
Het is vast een contract dingetje.... Anders had ze toch zeker wel een keer de wind van voren gekregen van een Tyron ofzo....quote:Op donderdag 4 april 2024 17:37 schreef Willewa het volgende:
Ik vind dat ze het nog netjes hebben gehouden.
Wanneer was dit dan ongeveer?quote:Op donderdag 4 april 2024 17:38 schreef Snoozey het volgende:
ooh jammer, niemand hier die dat verhaal over tom's vakantie in porto(?) heeft gehoord wat hij vertelde. over een ruzie met zn vriend en dat hij de hele nacht alleen op het vliegveld had gezeten en dat het zo koud was.
iets van dat hij 2 klappen had gehad. weet de aanleiding niet, en had ghoopt die hier te lezen
Tsja inderdaad.....quote:Op donderdag 4 april 2024 17:35 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ach arme.. hebben ze toch gezien in dat filmpje deze week😮💨
Misschien denkt hij wel: gaan jullie maar lekker over elkaar roddelen en elkaar onderuit halen dan kan ik winnen ...holadiee krijg kramp in je ......quote:Op donderdag 4 april 2024 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft er zin in Danspasjes er bij met zijn oranje slippertjes
rond de tijd dat hij het met alice erover had naar costa del sol te gaan of welke plaats dan ookquote:
Nee , maar dat ligt niet aan haarquote:Op donderdag 4 april 2024 17:37 schreef -river- het volgende:
Als je weken lang je medebewoners afzeikt verwacht dan niet dat ze interesse tonen.
Mwoa weet ik niet. Kan hoor, maar je beseft denk ik zelf ook dat je op tv en 24/7 live bent en mensen je dan weer als kanibalen gaan opvreten ;pquote:Op donderdag 4 april 2024 17:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het is vast een contract dingetje.... Anders had ze toch zeker wel een keer de wind van voren gekregen van een Tyron..
Haha okee, doelde meer op de tijd ongeveer dus als je die weet 👍🏼 Kan ik het ook even terugkijken als dat niet langer dan 4 uur geleden is.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:40 schreef Snoozey het volgende:
[..]
rond de tijd dat hij het met alice erover had naar costa del sol te gaan of welke plaats dan ook
zal even terugzoeken waar dat in de vorige cos stond
Mee eens.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , maar dat ligt niet aan haar
Meer kan ik er ook niet van maken
Ash is alleen geinteresseerd in Ash ... ik denk echt dat zij niet verder kan kijken.
De manier waarop ze Ariana heeft aangepakt, gaf mij een mooi beeld van deze dame. Iemand die stottert kan op dat moment geen echt weerwoord geven.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:37 schreef -river- het volgende:
Als je weken lang je medebewoners afzeikt verwacht dan niet dat ze interesse tonen.
Iedereen stemt af op Ashleyquote:Op donderdag 4 april 2024 17:38 schreef Snoozey het volgende:
ooh jammer, niemand hier die dat verhaal over tom's vakantie in porto(?) heeft gehoord wat hij vertelde. over een ruzie met zn vriend en dat hij de hele nacht alleen op het vliegveld had gezeten en dat het zo koud was.
iets van dat hij 2 klappen had gehad. weet de aanleiding niet, en had ghoopt die hier te lezen
Dat is best raar gedrag inderdaad...quote:Op donderdag 4 april 2024 17:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat was laag van Jimmy.
Om zo'n persoonlijk briefje terug te geven.
na 15:40quote:Op donderdag 4 april 2024 17:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha okee, doelde meer op de tijd ongeveer dus als je die weet 👍🏼 Kan ik het ook even terugkijken als dat niet langer dan 4 uur geleden is.
Dat was echt walgelijk idd. Laat staan alle bakken rommel die ze daarna nog heeft vertoont. En ook deels daarvoor al. Het is gewoon een aso met een beperkt IQ. En ja die kunnen ook soms eens leuk gedrag vertonen, maar een mens moet voor mij toch wel ~80% leuk zijn en niet maar 20 of 30%.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
De manier waarop ze Ariana heeft aangepakt, gaf mij een mooi beeld van deze dame. Iemand die stottert kan op dat moment geen echt weerwoord geven.
man man man, dan moet ze er verder ook niet over zeuren.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
Alice vraagt naar de foto's van Ash, Ash reageert koeltjes
Alice zegt leuk heb je ze bij je bed hangen, ze krijgt een kort antwoord
SOrry ik kan niet normaal reageren zegt Ash tegen Glenn
Omdat ik voorbij loop vraagt ze naar de foto's
Of ligt dat aan mij vraagt ze aan Glenn die daarop antwoord met nee
Maar Glenn zit weer als een nageboorte in Ash...quote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
Vooral doorgaan met negatief gedrag naar haar toe, het zal Alice alleen maar helpen.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Ash lekker down en kortaf tegen Alice...
Wat gebeurde er? Heb het niet mee gekregen.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat was laag van Jimmy.
Het is toch bizar dat mensen van stream wisselen als ze in beeld komt, dat de kijkers van de tv uitzending afhaken ivm haar.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, zodra ze in beeld is ga ik naar een andere stream.
Thanks ik ga het even checken zoquote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Snoozey het volgende:
[..]
na 15:40
en ja joh k scroll hier door een berg ashley heen en niks daarover
was best interessant. dus ik snap niet dat daar niks over te lezen is
Oh jawel hoor, ze maakt zeker kans.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral doorgaan met negatief gedrag naar haar toe, het zal Alice alleen maar helpen.
Ashley weet dat ze geen kans maakt tegen Alice, en dat weet ze al weken.
Wat een ander ook doet het is nooit goed, je zal moeten werken of leven met zo iemand.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook hoe ze zijn.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Ashley vindt het raar dat mensen weten wie ze zijn.
Ik vind dat ze allebei erg kinderachtig doen de laatste tijd en hebben allebei een probleem met emotie regulatiequote:Op donderdag 4 april 2024 17:43 schreef OmaJacky het volgende:
Vies sneer van Jimmy om het briefje dat Tom aan hem geschreven heeft op z'n bed neer te leggen .
Tom zegt nu terecht ik wilde nog praten maar dat hoeft nu niet meer.
Straf...quote:Op donderdag 4 april 2024 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Ooohhh ze hadden rennend naar haar toe moeten gaan en zowat die foto's uit haar handen moeten pakken.....ze zegt get nu toch maar door haar bitse antwooren zal ze er niet meer op in gaan. Jemig kremig dezelfde dag en dat is niet goed genoeg.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
Dan had je dat gesprek moeten horenquote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Heel laag.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat was laag van Jimmy.
jaaa heb jij wel geluisterd naar tom en alice? hoop hetquote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Met dat gore gesmak. Die bek van Alice gaat echt de hele dag op en neerquote:Op donderdag 4 april 2024 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk gesprek tussen Ashley en Glenn en de regie doet een streamwissel naar de twee saaiste elementen in BB.
Het is pas goed als je er als een ja-knikkende lakei achteraanhuppelt. En komt zo’n ja-knikker eens voor zichzelf op? ‘Dan donder je maar op ondankbare hond!!!’.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat een ander ook doet het is nooit goed, je zal moeten werken of leven met zo iemand.
En terecht. Ze kon van mij ook de hik krijgenquote:Op donderdag 4 april 2024 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Ash lekker down en kortaf tegen Alice...
Ja rn dan nog zo slank fijn he dat zij dat zo kan hebbenquote:Op donderdag 4 april 2024 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met dat gore gesmak. Die bek van Alice gaat echt de hele dag op en neer
Dat was tijdens het bekijken van de foto's van Ashley en het gesprek in de keuken. Dus als hij daar niet naar gekeken heeft dan zou dat wel moeten. Ik hoorde een kort stukje over dat die gepest werd op de middelbare school en toen schakelden ze gelukkig over naar de andere stream. Ik kan die Alice met die glijstem niet aan.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:56 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jaaa heb jij wel geluisterd naar tom en alice? hoop het
41 jaar en de meest stokende achterbaks roddelende verontwaardigde jaloerse kleuter is het.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:57 schreef OmaJacky het volgende:
Nee de kijkers vinden het zeker niet leuk hie jij je gedraagd Jimmy, bij iedereen roddelen over Tom ipv naar hem toe gaan wat er aan de hand is. En dan zo'n persoonlijk brief die Tom naar jou had geschreven op z'n bed neerleggen. Zo gedragen kleuters zich.
Slank? 🤔quote:Op donderdag 4 april 2024 17:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja rn dan nog zo slank fijn he dat zij dat zo kan hebben
ja ik viel er heerlijk op in slaapquote:Op donderdag 4 april 2024 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was tijdens het bekijken van de foto's van Ashley en het gesprek in de keuken. Dus als hij daar niet naar gekeken heeft dan zou dat wel moeten. Ik hoorde een kort stukje over dat die gepest werd op de middelbare school en toen schakelden ze gelukkig over naar de andere stream. Ik kan die Alice met die glijstem niet aan.
Alice had direct moeten komen om vol bewondering naar de prachtige gezinskiekjes te kijkenquote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
Dat is haar grote droom bij BNers te horen en er eentje zijn.....en zo raar vindt ze dat niet ze wil niet anders.....waarom aan tvspelletjes meedoen en waarom als ze kan de rlsbewoners opzoeken....hopend dat ze ergens voor gevraagd wordt.....dat zie je ook op haar foto.s zijn meestal geen leuke familie kiekjes maar vele van moeders en mannetje mag met fototoestel rond lopen.....quote:Op donderdag 4 april 2024 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
En hij begon zo goed door echt een positief beeld te geven van de euh.. wat vrouwelijkere man. Ik was echt bang voor een herhaling van die Jerrel..quote:Op donderdag 4 april 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
41 jaar en de meest stokende achterbaks roddelende verontwaardigde jaloerse kleuter is het.
*** Mod edit hou eens op met persoonlijk worden.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:31 schreef Puzzie het volgende:
Alles draait om Ashley en dat hebben ze allemaal 13 weken mee in stand gehouden
** MOD Edit graag over de streamsquote:Op donderdag 4 april 2024 18:00 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja ik viel er heerlijk op in slaap
maar klopt idd, dat was tijdens het moment dat zij haar gekochte foto's kreeg
ZIet er weer goed uitquote:
Zo Koos dat is een mond vol,quote:Op donderdag 4 april 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
41 jaar en de meest stokende achterbaks roddelende verontwaardigde jaloerse kleuter is het.
Hele grote verziekte aandacht trekker is het.eerst zijn zoontje toen pesterij van vroeger toen Hdhd.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
Jimmy is net bij Tom geweest en hij doet net of hij er niet is en houdt zijn ogen dicht. Hoe oud is die vent?
Het mooiste rijkdom dat ze met gemak voor drie maanden achterlaatquote:Op donderdag 4 april 2024 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alice had direct moeten komen om vol bewondering naar de prachtige gezinskiekjes te kijken
'Oooh prachtig...woooow wat een mooie kinderen en wat een geweldig leuke mooie zoons '
'echt superleuk !! Wat een tof gezin!!!![]()
Hoe durft ze geen interesse te tonen voor haar man en kinderen![]()
Ik ik ik ik Bart Bart Bart Bart Bart James en Jake .. haar mooiste rijkdom en dan gaan ze zo doen ???! Respectloos gedrag
Jimmy is mij ook erg tegengevallen de laatste tijd. Hij laat nu een heel andere kant van hem zien.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En hij begon zo goed door echt een positief beeld te geven van de euh.. wat vrouwelijkere man. Ik was echt bang voor een herhaling van die Jerrel..
Jaquote:Op donderdag 4 april 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mooiste rijkdom dat ze met gemak voor drie maanden achterlaat
En zichzelf maar schoonpraten. Al die ruzies met iedereen daar is nooit zijn schuld geweest. Iedereen moet maar begrip voor zijn afwijking hebben. Excuustruus is het.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:04 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Hele grote verziekte aandacht trekker is het.eerst zijn zoontje toen pesterij van vroeger toen Hdhd.
En zijn nieuwste troef is zijn zus waar hij al vijf jaar niet tegen praat en dat wilt hij nu even met een telefoontje recht breien live op de tv.
Verder is het geen toneelspeler hoor.
Ja hij had er liever met Tom gelegen zeker na zijn opmerking net dat Tom zijn type is.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:00 schreef OmaJacky het volgende:
Welja Jimmy gooi er nog een sneer uit : ' ik wilde praten nu liggen ze weer opgebaard met z'n 2en.
Stond hier wel aan maar was te slaapwekkend om er echt naar te luisteren.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:38 schreef Snoozey het volgende:
gatverdamme wat een domme opmerkingquote:Op donderdag 4 april 2024 18:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hij had er liever met Tom gelegen zeker na zijn opmerking net dat Tom zijn type is.
Dit laat hij steeds zien. Bij dilano ook regelmatig. Ook over ashley heel erg bezig geweest.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jimmy is mij ook erg tegengevallen de laatste tijd. Hij laat nu een heel andere kant van hem zien.
Stond hier wel aan maar was te slaapwekkend om er echt naar te luisteren.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:38 schreef Snoozey het volgende:
Oh dat duurde ongeveer een half uur,dat moet geweest zijn toen je hier zo liep te zaniken over Ashley,quote:
Dat zei je voor een maand terug ook niet.....toen Ashley nog zo goed met hem was en dat iedereen rekening moest houden met hem van Ashley.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zichzelf maar schoonpraten. Al die ruzies met iedereen daar is nooit zijn schuld geweest. Iedereen moet maar begrip voor zijn afwijking hebben. Excuustruus is het.
Dacht dat het door haar sloffen kwam, was mij ook al opgevallen.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:10 schreef spapaars het volgende:
Grappig loopje heeft Ashley, versnel het beeld ietsje en je ziet de vergelijking met Charlie Chaplin.
Ja hij had er liever met Tom gelegen zeker na zijn opmerking net dat Tom zijn type is.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:00 schreef OmaJacky het volgende:
Welja Jimmy gooi er nog een sneer uit : ' ik wilde praten nu liggen ze weer opgebaard met z'n 2en.
Hij zei dat net zelf over tom met je gadverdamme. En wat dan nog als hij op een type als tom zou vallen. Alleen karakter was te moeilijk zei jimmyquote:
Hoe kom je erbij! Ik heb Tom nog nooit leuk gevonden. Hij kreeg van mij 1 promopuntje toen hij als eerste bij Ashley zat toen dat pesten begon. Maar dat betekent niet dat ik hem toen leuk vond maar dat het me verbaasde.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zei je voor een maand terug ook niet.....toen Ashley nog zo goed met hem was en dat iedereen rekening moest houden met hem van Ashley.
Ik hoorde een kort stukje van dat verhaal en toen kreeg ik die andere stream. Maar ik kijk via Viaplay dus ik zie maar 1 streamquote:Op donderdag 4 april 2024 18:11 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ik weet niet 100% zeker maar was volgens mij op beide streams.
quote:Op donderdag 4 april 2024 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar een hottub aankrijgen kan ie niet...
Nee, met zijn mond open en ogen half dicht is het net of hij zoveel medicatie op heeft.....en dan laat hij zijn kop ook nog hangen....quote:Op donderdag 4 april 2024 18:11 schreef Snoozey het volgende:
ik heb jim echt nooit wat gevonden. vroeg me dus vooral af wat mensen dan zo 'aantrekkelijk' aan hem vonden
Aantrekkelijk vind ik niemand daarquote:Op donderdag 4 april 2024 18:11 schreef Snoozey het volgende:
ik heb jim echt nooit wat gevonden. vroeg me dus vooral af wat mensen dan zo 'aantrekkelijk' aan hem vonden
Precies ik heb het ook gehoord ,dus denk dat Tommeke en Alice toch niet zo interessant waren als ze hier willen laten geloven.quote:
stream werd na een tijdje gewisseld jaquote:Op donderdag 4 april 2024 18:11 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ik weet niet 100% zeker maar was volgens mij op beide streams.
Door de mand gevallenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:14 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Precies ik heb het ook gehoord ,dus denk dat Tommeke en Alice toch niet zo interessant waren als ze hier willen laten geloven.
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:09 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Stond hier wel aan maar was te slaapwekkend om er echt naar te luisteren.
[..]
Oh dat duurde ongeveer een half uur,dat moet geweest zijn toen je hier zo liep te zaniken over Ashley,
Humor heeft hij zeker.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aantrekkelijk vind ik niemand daar
Ik vond in het begin zijn act wel leuk, dat beetje overdreven doen, en vond hem ook wel humor hebben
Precies ik heb het ook gehoord ,dus denk dat Tommeke en Alice toch niet zo interessant waren als ze hier willen laten geloven.quote:
Oh ik vind het prima hoor vind het kleinzielig van Tom dat hij weer niks tegen Jimmy zegt is gewoon een grote kleuter.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:57 schreef OmaJacky het volgende:
Nee de kijkers vinden het zeker niet leuk hie jij je gedraagd Jimmy, bij iedereen roddelen over Tom ipv naar hem toe gaan wat er aan de hand is. En dan zo'n persoonlijk brief die Tom naar jou had geschreven op z'n bed neerleggen. Zo gedragen kleuters zich.
Dat je niet van dom en slap gezanik houdt? 🤔quote:Op donderdag 4 april 2024 18:15 schreef Willewa het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je niet snapt waarom men zanikt over iemand als zij dan zegt dat ook wat denk ik
Ja maar anders zou ik op m'n falie krijgen omdat ik niet naar de foto's gekeken hadquote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Snoozey het volgende:
[..]
he toch, was een heel mooi, maar raar gesprek. nou ja, scheelt jou weer uittikkenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja maar anders zou ik op m'n falie krijgen omdat ik niet naar de foto's gekeken had
Had de hele stream niet aan staan rond die tijd
Tja, er kan maar 1 hoofdrolspeelster zijn hequote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Nou, vertel! Je bent blijkbaar de enige dan.quote:
Ah hier, nog zo’n heldere.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat je niet van dom en slap gezanik houdt? 🤔
Ja hij vertelde hetzelfde verhaal op het vliegveld dat hij al eerder vertelde.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:56 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jaaa heb jij wel geluisterd naar tom en alice? hoop het
Ik zou zeggen: draag ze voor voor een Commandeurschap in de orde van de Nederlandse Leeuw.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weer klagen over Alice, denk over afwas. Alice heeft al de badkamer gedaan vandaag en gedweild samen met Tom.
Vertel dan? Dat het over een verhaal op het vliegveld ging dat las ik ook net. En dat die klappen heeft gekregen ook, maar er zal vast wel meer verteld zijn toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja hij vertelde hetzelfde verhaal op het vliegveld dat hij al eerder vertelde.
En daar kun je alle kanten mee op in zo'n toneelstuk: The Good, the Bad and the Uglyquote:Op donderdag 4 april 2024 18:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, er kan maar 1 hoofdrolspeelster zijn he
Hoe krijg je het je strot uit......quote:Op donderdag 4 april 2024 18:22 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Haha ja echt he,de fixatie op Ashley is zo erg dat er hier om gelogen moet worden.![]()
Het is daar meer one flew over the cuckoo's nestquote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
E
[..]
En daar kun je alle kanten mee op in zo'n toneelstuk: The Good, the Bad and the Ugly
incluis ruzie?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja hij vertelde hetzelfde verhaal op het vliegveld dat hij al eerder vertelde.
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is daar meer one flew over the cuckoo's nest
Ik ga zo terugkijken ;p ik zal het laten weten als ik het hoor. (Je kan Videoland 4 uur terugspoelen in Chrome dus je kan het evt ook zelf checkenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Snoozey het volgende:
hij ging op vakantie met een vriend. zouden een voetbalwedstrijd bijwonen.
hij zat in een B&B en daar werd hij snachts uitgezet door die vriend?
die vriend had hem 2 klappen gegeven. hij deed niks terug, want anders was zn vriend achterover gevallen (van een trap ofzo) en iets met zijn hoofd
toen stond hij in een groene jeansblous op het vliegveld. 2 uur snachts, maar zou pas vliegen om half 10
overal laadde hij zijn gsm even op. en nou ja heel verhaal eromheen. eerst zat hij er alleen tussen 2 betonnen palen
en toen stond er ineens een hele groep mensen
hij liep als een hondje achter die vriend aan. maar die vriend zei later dat hij heel de tijd achter tom aanliep, want die wilde doen wat hij wilde.
ik wil graag weten waarom hij die klappen heeft gekregen
Ik hoop dat Alice ook nog een aanbod krijgt van 15k hoppa die pot moet leeg. Kan ze met opgeheven hoofd die slangenkuil verlaten.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alice had direct moeten komen om vol bewondering naar de prachtige gezinskiekjes te kijken
'Oooh prachtig...woooow wat een mooie kinderen en wat een geweldig leuke mooie zoons '
'echt superleuk !! Wat een tof gezin!!!![]()
Hoe durft ze geen interesse te tonen voor haar man en kinderen![]()
Ik ik ik ik Bart Bart Bart Bart Bart James en Jake .. haar mooiste rijkdom en dan gaan ze zo doen ???! Respectloos gedrag
Nou het kwam er in ieder geval op neer dat het weer niet zijn schuld was,quote:Op donderdag 4 april 2024 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vertel dan? Dat het over een verhaal op het vliegveld ging dat las ik ook net. En dat die klappen heeft gekregen ook, maar er zal vast wel meer verteld zijn toch?
ja ik zit nu in edge te kijken, dus helaasquote:Op donderdag 4 april 2024 18:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ga zo terugkijken ;p ik zal het laten weten als ik het hoor. (Je kan Videoland 4 uur terugspoelen in Chrome dus je kan het evt ook zelf checken)
Je gaat echt geen antwoord krijgen hoor. Misschien in de uitzending, maar dat geloof ik ook niet eigenlijk. Iedereen zat naar de stream met Ashley te kijken.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Snoozey het volgende:
die vriend had hem 2 klappen gegeven. hij deed niks terug, want anders was zn vriend achterover gevallen (van een trap ofzo) en iets met zijn hoofd
toen stond hij in een groene jeansblous op het vliegveld. 2 uur snachts, maar zou pas vliegen om half 10
overal laadde hij zijn gsm even op. en nou ja heel verhaal eromheen. eerst zat hij er alleen tussen 2 betonnen palen
hij liep als een hondje achter die vriend aan. maar die vriend zei later dat hij heel de tijd achter tom aanliep, want die wilde doen wat hij wilde.
Vast wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:27 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou het kwam er in ieder geval op neer dat het weer niet zijn schuld was,
Weet niet of het daar ook kan, maar wellicht wel? Weet dat het ook sowieso nog in een andere browser dan Chrome kon. Maar goed, kijk maar ff :pquote:Op donderdag 4 april 2024 18:28 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja ik zit nu in edge te kijken, dus helaas
maar alvast bedankt
Haha nee stond aan maar die man interesseert mij niet dus heb het globaal een beetje aangehoord.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je gaat echt geen antwoord krijgen hoor. Misschien in de uitzending, maar dat geloof ik ook niet eigenlijk. Iedereen zat naar de stream met Ashley te kijken.
met zoveel tom fans had ik verwacht het e.e.a. hier te lezen. wat dacht ik hahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 18:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weet niet of het daar ook kan, maar wellicht wel? Weet dat het ook sowieso nog in een andere browser dan Chrome kon. Maar goed, kijk maar ff :p
Snap ik. Knap dat je het geluid aan kanquote:Op donderdag 4 april 2024 18:29 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Haha nee stond aan maar die man interesseert mij niet dus heb het globaal een beetje aangehoord.
Vraag even aan @DGK_Tegengas, die heeft het vast opgenomenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Snoozey het volgende:
I love itquote:Op donderdag 4 april 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we elkaar weer aftroeven ? r Ashley zo, ja maar Alice en Tom dit en dat man o man
Het is hier zo kinderachtige kleuterklas niet normaal
Ga eens van mijn rug af aubquote:Op donderdag 4 april 2024 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vertel dan? Dat het over een verhaal op het vliegveld ging dat las ik ook net. En dat die klappen heeft gekregen ook, maar er zal vast wel meer verteld zijn toch?
Dat heeft gewoon iets met respect te maken.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
och wat dom van mijquote:Op donderdag 4 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag even aan @:DGK_Tegengas, die heeft het vast opgenomen
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:30 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon iets met respect te maken.
Ash heeft ook niets met alice maar heeft wel fatsoen om naar haar brief foto s te komen kijken. Zo ook als een vliegtuigje komt ben gewoon blij voor een ander
a
Oh jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 4 april 2024 18:33 schreef Polleke1234 het volgende:
Hoppa uit die streams eerst naar Feyenoord kijken.
Toen die aan het eten waren kwam er verder ook niemand bij zitten. No big deal verderquote:Op donderdag 4 april 2024 18:33 schreef Joyce-43 het volgende:
wel aso hoor die alice en tom hebben hun vreten op en lopen weer weg
waren wel in dezelfde ruimte ze zijn de hele dag al op hun eigen beetje raar hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toen die aan het eten waren kwam er verder ook niemand bij zitten. No big deal verder
Ik vroeg alleen maar naar het verhaal wat jij claimt gehoord te hebben. **** Mod edit, niet doenquote:
Vanmorgen na de bekendmaking van de nominatie liet hij haar wel zijn stiekeme briefje lezen die hij in zijn lade heeft verstopt. //treiteren nooit gezien over haar zelf bezig zijn Ja doet ze. praten over hem Ja doet ze Maar dat doet hij ook over haar. zo ook veel over zich zelf praten hoe goed hij wel is in diverse spellen ect. Ze waren zo goed bevriend , eigenlijk een beetje door het roddelen van Karin is dit bekoeld. Vandaag is de eerste x dat ze op Tom gestemd heeft, waarbij hij al diverse x op haar gestemd heeft.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Snap je nu nog steeds niet dat de meeste mensen types als haar niks gunnen omdat ze dat daarvóór zelf allemaal verspeeld heeft? Als iemand jou weken, maanden (let wel, 24/7) treitert en dwarszit, egocentrisch gedrag vertoont en constant over zich-/haarzelf bezig is etc etc etc .. dan zit jij toch ook nergens meer op te wachten van diegene? Of zou je poeslief en geïnteresseerd in diegene blijven? Dat lijkt me echt raar.
Ik vind dat ze het nog netjes hebben gehouden.
WTF zeg! Het wordt hier echt steeds gekkerquote:Op donderdag 4 april 2024 18:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar naar het verhaal wat jij claimt gehoord te hebben. **** Mod edit, niet doen
Je zegt dat iemand liegt dat heeft niets met de streams te makenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
WTF zeg! Het wordt hier echt steeds gekker
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Kunnen jullie weer even normaal doen, val elkaar niet aan en hou eens op met dit kinderachtig gedoe[/modbreak]
Lekker afwasje weerquote:
Idd dat is tot nu toe de grote winnaarquote:Op donderdag 4 april 2024 18:49 schreef zodeju het volgende:
Jemig wat was dit toch een goede keus van Tyron.....die had het niet nog een week getrokken....
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd dat is tot nu toe de grote winnaarwat een slecht gescript zooitje daar. Ik snap heel goed dat Tyron er helemaal klaar mee was.
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd dat is tot nu toe de grote winnaarwat een slecht gescript zooitje daar. Ik snap heel goed dat Tyron er helemaal klaar mee was.
Ik geloof niet dat hij lang na heeft moeten denkenquote:
Denk op de slaapkamer. Sfeer is niet prettig daar nu. En ze merken ook wel dat er over ze gesproken wordt. Kijk tom stelt zich aan maar die snapt jimmy denk niet met eerst ashley helemaal zwart maken en nu zo in haar reet zitten. Ashley en jimmy praten heel erg zwart over vooral tom en die heeft al vaker laten weten dat hij heel veel hoort.quote:
Net zoals daar veranderd de dynamiek in de COS ook ieder uurquote:
Ach ja dat heeft Tom ook gedaan over Ashley.. en zo hebben ze dat allemaal al gedaan over elkaar.. met uitzondering van Glenn. De rest van de bewoners hebben veel te grote ego’s en vinden zichzelf zo veel beter.. Ze zijn inmiddels allemaal door de mand gevallenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk op de slaapkamer. Sfeer is niet prettig daar nu. En ze merken ook wel dat er over ze gesproken wordt. Kijk tom stelt zich aan maar die snapt jimmy denk niet met eerst ashley helemaal zwart maken en nu zo in haar reet zitten. Ashley en jimmy praten heel erg zwart over vooral tom en die heeft al vaker laten weten dat hij heel veel hoort.
nee maar ik bedoel meer waar gaat dit precies over? is hier een streamverslag van ofzo?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:08 schreef Snoozey het volgende:
vraag kitty, en laat haar daar waar ze is
Glenn heeft geen ruggengraat.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:07 schreef lojanda het volgende:
Voor mij zijn al die weken Jimmy Tom en Glenn de leukste bewoners geweest maar ik vind op dit moment Tom echt heel vervelend en Jimmy is mij teveel in de slachtofferrol gekropen.
Het mooie van Glenn is dat hij iedereen het gunt en het minst aan het roddelen is. Geen stress en gewoon ontspannen en wil er nog een leuke tijd van maken zolang hij daar is
Kitty is ook fan zo te zienquote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef Paul het volgende:
Kan iemand uitleggen waar dit precies over gaat
Of is er een streamverslag over?
[ afbeelding ]
Nou echt zwart praten doen ze niet. Ze vinden het raar dat er door Tom en Alice genegeerd word. Jim weet niet waarom en 'ash vind het kinderachtig dat er niet gereageerd word bv op haar ticket op haar foto s geen felicitatie s toen ze de finaleticket had gewonnen Op het vliegtuigje dat ze kreeg (Alice en Ty) op het vliegtuig voor Jim door Tom Dit is niet zwartmaken maar praten over raar gedrag,quote:Op donderdag 4 april 2024 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk op de slaapkamer. Sfeer is niet prettig daar nu. En ze merken ook wel dat er over ze gesproken wordt. Kijk tom stelt zich aan maar die snapt jimmy denk niet met eerst ashley helemaal zwart maken en nu zo in haar reet zitten. Ashley en jimmy praten heel erg zwart over vooral tom en die heeft al vaker laten weten dat hij heel veel hoort.
Danny en Chay zijn er mee bezig. Er schijnt dit jaar voor de bewoners ook geen eindfeest te zijn. Ze mogen ook maar een iemand meenemen naar de finaleshow. Oud bewoners van vorig jaar gaan ook naar Amsterdam om er in ieder geval te zijn en te zorgen als er echt geen feest is ze toch nog ergens met zijn alle kunnen feesten.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:58 schreef lojanda het volgende:
Dat is echt onzin die fandag.. ze doen nu net of dat vanuit BB wordt georganiseerd. Als er al een fandag wordt gehouden dan wordt dat door het schuim geregeld.
Nee dat maakt Tom niet uit. Wel dat hij Tom afgelopen week steeds verweten heeft dat hij Alice boven hem verkozen heeft.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:13 schreef lojanda het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom Tom boos is op Jimmy?? Omdat Jimmy hem niet heeft gesaved? Dus Tom verwacht dat Jimmy zo nomineerde dat Tom niet op de bank zou zitten maar zelfJimmy is niet helemaal gek natuurlijk en kan ook rekenen dat als hij Randy niet had gesaved dat hij zelf op de bank had gezeten. Wat verwacht Tom nou eigenlijk?
Het spel loopt op zijn einde en iedereen moet nu toch zo stemmen dat ze zelf veilig zijn..
Daar ben ik het niet mee eens. Hij doet precies wat hij zelf het beste vindt en dan kan een Ashley dingen van hem eisen maar als hij het er niet mee eens is trekt hij zijn eigen plan.quote:
Ik blijf kijken. Ik swap alleen als ik die snerpende stem van Alice of de zagestem van Tom hoor.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het is toch bizar dat mensen van stream wisselen als ze in beeld komt, dat de kijkers van de tv uitzending afhaken ivm haar.
Daardoor zie ik er ook nog wel winnen ook.. dat er alleen nog maar Ashley fans kijken en stemmen...
Al begrijp ik echt niet hoe je fan kan zijn van zo'n persoon... Maar ja Patty B heeft ook fans en dat snap ik ook al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |