Ze wilde graag haar wereld met de andere delenquote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom ze zo graag die foto's wilde kopen.
Handig als je er 3 maanden moet blijven, maar voor de laatste week?
Ach arme.. hebben ze toch gezien in dat filmpje deze week😮💨quote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze wil haar leven van thuis laten zien
Ja, maar hij kan het niet pruimen dat hij op de bank zit. Dan gaat de gospelzanger, euh Randy, er veel beter mee om.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef Puzzie het volgende:
Ze maken ook wel een slachtoffer van Jim, en die doet al zielig genoeg
Ik wil er geen deel van uitmaken.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wilde graag haar wereld met de andere delen
Jimmy zit niet op de bankquote:Op donderdag 4 april 2024 17:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan het niet pruimen dat hij op de bank zit. Dan gaat de gospelzanger, euh Randy, er veel beter mee om.
Omdat Ashleyquote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij haar foto's dan niet te kijkenquote:
Snap je nu nog steeds niet dat de meeste mensen types als haar niks gunnen omdat ze dat daarvóór zelf allemaal verspeeld heeft? Als iemand jou weken, maanden (let wel, 24/7) treitert en dwarszit, egocentrisch gedrag vertoont en constant over zich-/haarzelf bezig is etc etc etc .. dan zit jij toch ook nergens meer op te wachten van diegene? Of zou je poeslief en geïnteresseerd in diegene blijven? Dat lijkt me echt raar.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:22 schreef mazaru het volgende:
Ashley heeft hier zo gelijk. Dit is gewoon onbeschoft. Ze komen niet eens even naar die foto's kijken. Ze zijn niet komen kijken toen ze dat ticket kreeg. Alice heeft haar niet eens gefeliciteerd met het winnen van dat spel en Tom mompelde wat. Alice en Tom zijn onbeschofte, kinderachtige, jaloerse figuren. Laat het maar goed in beeld komen op tv wat voor soort mensen dat zijn.
Die moeten aan de buitenwereld getoond worden en daarom moeten ook Tom en Alice komen want dat maakt aandacht. Alhoewel mogen ook weg blijven maar dan gaat ze beledigd doen....quote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp dat niet iedereen daar het interessant vindt.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze wil haar leven van thuis laten zien
Het is vast een contract dingetje.... Anders had ze toch zeker wel een keer de wind van voren gekregen van een Tyron ofzo....quote:Op donderdag 4 april 2024 17:37 schreef Willewa het volgende:
Ik vind dat ze het nog netjes hebben gehouden.
Wanneer was dit dan ongeveer?quote:Op donderdag 4 april 2024 17:38 schreef Snoozey het volgende:
ooh jammer, niemand hier die dat verhaal over tom's vakantie in porto(?) heeft gehoord wat hij vertelde. over een ruzie met zn vriend en dat hij de hele nacht alleen op het vliegveld had gezeten en dat het zo koud was.
iets van dat hij 2 klappen had gehad. weet de aanleiding niet, en had ghoopt die hier te lezen
Tsja inderdaad.....quote:Op donderdag 4 april 2024 17:35 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ach arme.. hebben ze toch gezien in dat filmpje deze week😮💨
Misschien denkt hij wel: gaan jullie maar lekker over elkaar roddelen en elkaar onderuit halen dan kan ik winnen ...holadiee krijg kramp in je ......quote:Op donderdag 4 april 2024 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft er zin in Danspasjes er bij met zijn oranje slippertjes
rond de tijd dat hij het met alice erover had naar costa del sol te gaan of welke plaats dan ookquote:
Nee , maar dat ligt niet aan haarquote:Op donderdag 4 april 2024 17:37 schreef -river- het volgende:
Als je weken lang je medebewoners afzeikt verwacht dan niet dat ze interesse tonen.
Mwoa weet ik niet. Kan hoor, maar je beseft denk ik zelf ook dat je op tv en 24/7 live bent en mensen je dan weer als kanibalen gaan opvreten ;pquote:Op donderdag 4 april 2024 17:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het is vast een contract dingetje.... Anders had ze toch zeker wel een keer de wind van voren gekregen van een Tyron..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |