Pas op. Jill was ook die outlinerquote:Op donderdag 4 april 2024 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Die Alice heeft geen idee, die is veel te jong, weet niet wat het inhoudt om in BB te zitten en hoe dat gespeeld moet worden etc...
Niet naar haar foto's komen kijken. Ze heeft net met coins foto's gekocht en Alice en Tom zijn niet komen kijken.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat Tom heeft gedaan dat Ashley zo boos is.
Heerlijk zoals zij nuchter in het leven staat.. loop liever in haar schoenen dan die van Ashley lijkt me erg vermoeiend zo druk bezig zijn met "andere"quote:Op donderdag 4 april 2024 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Die Alice heeft geen idee, die is veel te jong, weet niet wat het inhoudt om in BB te zitten en hoe dat gespeeld moet worden etc...
Pizza's bakken, dat hadden we nog niet eerder gezienquote:Op donderdag 4 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Op stream 2 lekker rustig naar de pizzabakker kijken dan hoef je je verder aan niemand te ergeren
Potverdikkie tochquote:Op donderdag 4 april 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet naar haar foto's komen kijken. Ze heeft net met coins foto's gekocht en Alice en Tom zijn niet komen kijken.
kook tv met Randianoquote:Op donderdag 4 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Op stream 2 lekker rustig naar de pizzabakker kijken dan hoef je je verder aan niemand te ergeren
Hopelijk krijgen ze volgende week iedere avond een luxe-diner.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Pizza's bakken, dat hadden we nog niet eerder gezien
Ja, ze wordt een beetje bang.....het is wel haar rivale......quote:Op donderdag 4 april 2024 17:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik heb wat gemist denk ik, Tom wordt flink zwart gemaakt door Ashley.
Hij heeft er zin in Danspasjes er bij met zijn oranje slippertjesquote:
Tom heeft Jimmy geen knuffel gegeven en hem niet gefeliciteerd dat Jimmy niet genomineerd is.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat Tom heeft gedaan dat Ashley zo boos is.
Vraag mij af waarom ze zo graag die foto's wilde kopen.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet naar haar foto's komen kijken. Ze heeft net met coins foto's gekocht en Alice en Tom zijn niet komen kijken.
Ik hou ook niet van knuffels.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:33 schreef OmaJacky het volgende:
T
[..]
Tom heeft Jimmy geen knuffel gegeven en hem niet gefeliciteerd dat Jimmy niet genomineerd is.
Dat dus, dat ashley er zelf lyrisch om is prima.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ze wordt een beetje bang.....het is wel haar rivale......
En wat de foto's betreft er zit toch geen tijdsbestek op ....het is niet dat ze die weer binnen vijf minuten moet inleveren......
Ze wil haar leven van thuis laten zienquote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom ze zo graag die foto's wilde kopen.
Handig als je er 3 maanden moet blijven, maar voor de laatste week?
Tv momentje..quote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, zei ik eerder ook al. Logisch als het einde nog lang niet in zicht is en je een type bent die perse foto's moet zien om door te kunnen, maar de laatste week voelt meer als een tv momentje om nog wat stemmers over de streep te krijgen.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |