Ik vroeg alleen maar naar het verhaal wat jij claimt gehoord te hebben. **** Mod edit, niet doenquote:
Vanmorgen na de bekendmaking van de nominatie liet hij haar wel zijn stiekeme briefje lezen die hij in zijn lade heeft verstopt. //treiteren nooit gezien over haar zelf bezig zijn Ja doet ze. praten over hem Ja doet ze Maar dat doet hij ook over haar. zo ook veel over zich zelf praten hoe goed hij wel is in diverse spellen ect. Ze waren zo goed bevriend , eigenlijk een beetje door het roddelen van Karin is dit bekoeld. Vandaag is de eerste x dat ze op Tom gestemd heeft, waarbij hij al diverse x op haar gestemd heeft.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Snap je nu nog steeds niet dat de meeste mensen types als haar niks gunnen omdat ze dat daarvóór zelf allemaal verspeeld heeft? Als iemand jou weken, maanden (let wel, 24/7) treitert en dwarszit, egocentrisch gedrag vertoont en constant over zich-/haarzelf bezig is etc etc etc .. dan zit jij toch ook nergens meer op te wachten van diegene? Of zou je poeslief en geïnteresseerd in diegene blijven? Dat lijkt me echt raar.
Ik vind dat ze het nog netjes hebben gehouden.
WTF zeg! Het wordt hier echt steeds gekkerquote:Op donderdag 4 april 2024 18:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar naar het verhaal wat jij claimt gehoord te hebben. **** Mod edit, niet doen
Je zegt dat iemand liegt dat heeft niets met de streams te makenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
WTF zeg! Het wordt hier echt steeds gekker
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Kunnen jullie weer even normaal doen, val elkaar niet aan en hou eens op met dit kinderachtig gedoe[/modbreak]
Lekker afwasje weerquote:
Idd dat is tot nu toe de grote winnaarquote:Op donderdag 4 april 2024 18:49 schreef zodeju het volgende:
Jemig wat was dit toch een goede keus van Tyron.....die had het niet nog een week getrokken....
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd dat is tot nu toe de grote winnaarwat een slecht gescript zooitje daar. Ik snap heel goed dat Tyron er helemaal klaar mee was.
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd dat is tot nu toe de grote winnaarwat een slecht gescript zooitje daar. Ik snap heel goed dat Tyron er helemaal klaar mee was.
Ik geloof niet dat hij lang na heeft moeten denkenquote:
Denk op de slaapkamer. Sfeer is niet prettig daar nu. En ze merken ook wel dat er over ze gesproken wordt. Kijk tom stelt zich aan maar die snapt jimmy denk niet met eerst ashley helemaal zwart maken en nu zo in haar reet zitten. Ashley en jimmy praten heel erg zwart over vooral tom en die heeft al vaker laten weten dat hij heel veel hoort.quote:
Net zoals daar veranderd de dynamiek in de COS ook ieder uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |