Precies ik heb het ook gehoord ,dus denk dat Tommeke en Alice toch niet zo interessant waren als ze hier willen laten geloven.quote:
Oh ik vind het prima hoor vind het kleinzielig van Tom dat hij weer niks tegen Jimmy zegt is gewoon een grote kleuter.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:57 schreef OmaJacky het volgende:
Nee de kijkers vinden het zeker niet leuk hie jij je gedraagd Jimmy, bij iedereen roddelen over Tom ipv naar hem toe gaan wat er aan de hand is. En dan zo'n persoonlijk brief die Tom naar jou had geschreven op z'n bed neerleggen. Zo gedragen kleuters zich.
Dat je niet van dom en slap gezanik houdt? 🤔quote:Op donderdag 4 april 2024 18:15 schreef Willewa het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je niet snapt waarom men zanikt over iemand als zij dan zegt dat ook wat denk ik
Ja maar anders zou ik op m'n falie krijgen omdat ik niet naar de foto's gekeken hadquote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Snoozey het volgende:
[..]
na 15:40
en ja joh k scroll hier door een berg ashley heen en niks daarover
was best interessant. dus ik snap niet dat daar niks over te lezen is
he toch, was een heel mooi, maar raar gesprek. nou ja, scheelt jou weer uittikkenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja maar anders zou ik op m'n falie krijgen omdat ik niet naar de foto's gekeken had
Had de hele stream niet aan staan rond die tijd
Tja, er kan maar 1 hoofdrolspeelster zijn hequote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Snoozey het volgende:
[..]
na 15:40
en ja joh k scroll hier door een berg ashley heen en niks daarover
was best interessant. dus ik snap niet dat daar niks over te lezen is
Nou, vertel! Je bent blijkbaar de enige dan.quote:
Ah hier, nog zo’n heldere.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat je niet van dom en slap gezanik houdt? 🤔
Ja hij vertelde hetzelfde verhaal op het vliegveld dat hij al eerder vertelde.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:56 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jaaa heb jij wel geluisterd naar tom en alice? hoop het
Ik zou zeggen: draag ze voor voor een Commandeurschap in de orde van de Nederlandse Leeuw.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weer klagen over Alice, denk over afwas. Alice heeft al de badkamer gedaan vandaag en gedweild samen met Tom.
Vertel dan? Dat het over een verhaal op het vliegveld ging dat las ik ook net. En dat die klappen heeft gekregen ook, maar er zal vast wel meer verteld zijn toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja hij vertelde hetzelfde verhaal op het vliegveld dat hij al eerder vertelde.
En daar kun je alle kanten mee op in zo'n toneelstuk: The Good, the Bad and the Uglyquote:Op donderdag 4 april 2024 18:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, er kan maar 1 hoofdrolspeelster zijn he
Hoe krijg je het je strot uit......quote:Op donderdag 4 april 2024 18:22 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Haha ja echt he,de fixatie op Ashley is zo erg dat er hier om gelogen moet worden.![]()
Het is daar meer one flew over the cuckoo's nestquote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
E
[..]
En daar kun je alle kanten mee op in zo'n toneelstuk: The Good, the Bad and the Ugly
incluis ruzie?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja hij vertelde hetzelfde verhaal op het vliegveld dat hij al eerder vertelde.
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is daar meer one flew over the cuckoo's nest
Ik ga zo terugkijken ;p ik zal het laten weten als ik het hoor. (Je kan Videoland 4 uur terugspoelen in Chrome dus je kan het evt ook zelf checkenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Snoozey het volgende:
hij ging op vakantie met een vriend. zouden een voetbalwedstrijd bijwonen.
hij zat in een B&B en daar werd hij snachts uitgezet door die vriend?
die vriend had hem 2 klappen gegeven. hij deed niks terug, want anders was zn vriend achterover gevallen (van een trap ofzo) en iets met zijn hoofd
toen stond hij in een groene jeansblous op het vliegveld. 2 uur snachts, maar zou pas vliegen om half 10
overal laadde hij zijn gsm even op. en nou ja heel verhaal eromheen. eerst zat hij er alleen tussen 2 betonnen palen
en toen stond er ineens een hele groep mensen
hij liep als een hondje achter die vriend aan. maar die vriend zei later dat hij heel de tijd achter tom aanliep, want die wilde doen wat hij wilde.
ik wil graag weten waarom hij die klappen heeft gekregen
Ik hoop dat Alice ook nog een aanbod krijgt van 15k hoppa die pot moet leeg. Kan ze met opgeheven hoofd die slangenkuil verlaten.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alice had direct moeten komen om vol bewondering naar de prachtige gezinskiekjes te kijken
'Oooh prachtig...woooow wat een mooie kinderen en wat een geweldig leuke mooie zoons '
'echt superleuk !! Wat een tof gezin!!!![]()
Hoe durft ze geen interesse te tonen voor haar man en kinderen![]()
Ik ik ik ik Bart Bart Bart Bart Bart James en Jake .. haar mooiste rijkdom en dan gaan ze zo doen ???! Respectloos gedrag
Nou het kwam er in ieder geval op neer dat het weer niet zijn schuld was,quote:Op donderdag 4 april 2024 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vertel dan? Dat het over een verhaal op het vliegveld ging dat las ik ook net. En dat die klappen heeft gekregen ook, maar er zal vast wel meer verteld zijn toch?
ja ik zit nu in edge te kijken, dus helaasquote:Op donderdag 4 april 2024 18:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ga zo terugkijken ;p ik zal het laten weten als ik het hoor. (Je kan Videoland 4 uur terugspoelen in Chrome dus je kan het evt ook zelf checken)
Je gaat echt geen antwoord krijgen hoor. Misschien in de uitzending, maar dat geloof ik ook niet eigenlijk. Iedereen zat naar de stream met Ashley te kijken.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Snoozey het volgende:
die vriend had hem 2 klappen gegeven. hij deed niks terug, want anders was zn vriend achterover gevallen (van een trap ofzo) en iets met zijn hoofd
toen stond hij in een groene jeansblous op het vliegveld. 2 uur snachts, maar zou pas vliegen om half 10
overal laadde hij zijn gsm even op. en nou ja heel verhaal eromheen. eerst zat hij er alleen tussen 2 betonnen palen
hij liep als een hondje achter die vriend aan. maar die vriend zei later dat hij heel de tijd achter tom aanliep, want die wilde doen wat hij wilde.
Vast wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:27 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou het kwam er in ieder geval op neer dat het weer niet zijn schuld was,
Weet niet of het daar ook kan, maar wellicht wel? Weet dat het ook sowieso nog in een andere browser dan Chrome kon. Maar goed, kijk maar ff :pquote:Op donderdag 4 april 2024 18:28 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja ik zit nu in edge te kijken, dus helaas
maar alvast bedankt
Haha nee stond aan maar die man interesseert mij niet dus heb het globaal een beetje aangehoord.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je gaat echt geen antwoord krijgen hoor. Misschien in de uitzending, maar dat geloof ik ook niet eigenlijk. Iedereen zat naar de stream met Ashley te kijken.
met zoveel tom fans had ik verwacht het e.e.a. hier te lezen. wat dacht ik hahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 18:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weet niet of het daar ook kan, maar wellicht wel? Weet dat het ook sowieso nog in een andere browser dan Chrome kon. Maar goed, kijk maar ff :p
Snap ik. Knap dat je het geluid aan kanquote:Op donderdag 4 april 2024 18:29 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Haha nee stond aan maar die man interesseert mij niet dus heb het globaal een beetje aangehoord.
Vraag even aan @DGK_Tegengas, die heeft het vast opgenomenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef Snoozey het volgende:
I love itquote:Op donderdag 4 april 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we elkaar weer aftroeven ? r Ashley zo, ja maar Alice en Tom dit en dat man o man
Het is hier zo kinderachtige kleuterklas niet normaal
Ga eens van mijn rug af aubquote:Op donderdag 4 april 2024 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vertel dan? Dat het over een verhaal op het vliegveld ging dat las ik ook net. En dat die klappen heeft gekregen ook, maar er zal vast wel meer verteld zijn toch?
Dat heeft gewoon iets met respect te maken.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg he als je elkaar niet ligt wat moet je dan met die foto's van haar te bekijken.
Laat toch lekker iedereen zelf weten wat hij of zij komt kijken men is het toch niet verplicht.
Randy heeft de slag van de pizzabodems maken goed te pakken
och wat dom van mijquote:Op donderdag 4 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag even aan @:DGK_Tegengas, die heeft het vast opgenomen
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:30 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon iets met respect te maken.
Ash heeft ook niets met alice maar heeft wel fatsoen om naar haar brief foto s te komen kijken. Zo ook als een vliegtuigje komt ben gewoon blij voor een ander
a
Oh jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 4 april 2024 18:33 schreef Polleke1234 het volgende:
Hoppa uit die streams eerst naar Feyenoord kijken.
Toen die aan het eten waren kwam er verder ook niemand bij zitten. No big deal verderquote:Op donderdag 4 april 2024 18:33 schreef Joyce-43 het volgende:
wel aso hoor die alice en tom hebben hun vreten op en lopen weer weg
waren wel in dezelfde ruimte ze zijn de hele dag al op hun eigen beetje raar hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toen die aan het eten waren kwam er verder ook niemand bij zitten. No big deal verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |