~17:50, stream 2, Randy en Jimmy onder het pizza's maken.
Randy: "Ik heb het bloedheet, niet te doen"
Jimmy: "Ik heb het bloedheet van ongemakkelijkheid hier"
Randy: "Voel je het?"
Jimmy: "Zooooo, en er is echt niks aan de hand"
Randy: "Het vergt ook veel energie dit hoor"
Jimmy: "Dat het vreet m'n energie op man, ik ga er ook echt mee kappen, ik ga er zo heen en dan ga ik het ook even klaar, ik wil het voor het eten opgelost hebben, ik heb hier echt geen zin in"
Randy: "Ja het is echt irritant en dan ook Ashley weer die dan ook weer met die andere twee zit van het niet komen kijken enzo, je voelt het echt aan alles"
Jimmy: 'Dat ja, ik bedoel kom op guys, het is nog een paar dagen zullen we het gewoon gezellig houden?"
Randy: "Ja"
Jimmy: "Of niet, vind ik ook goed maar ja"
Randy: "Snap ik het weer niet of eh..."
Jimmy: "Het is gewoon een beetje... Ja"
Randy: "Onnodig, het is allemaal onnodig, dat soort dingen hoeven neit, doe gewoon je mond open"
Jimmy: "Ja zeg gewoon, luister ik heb vraagtekens, ja ok, maar vraag dat dan vanmorgen als ik voor je neus sta?!"
Randy: "Maar ok, hij zegt dus vraagtekens, kwam het er nou op neer dat dat bij zichzelf is?"
Jimmy: "Ja ik weet niet zo goed wat ie bedoelt, ik begrijp het niet zo goed"
Randy: "Ja, ik weet het allemaal niet man"
Jimmy: "Ik ook niet, het is.. Ik zeg ik heb jou niks gedaan, ja ik weet niet zo goed waar dit over gaat"
Randy: "Ja hij zei iets van het is andersom, dus ik dacht misschien ligt het dan aan hem"
Jimmy: "O hij voelt zich schuldig?"
Randy: "Ja waarschijnlijk"
Jimmy: "Maar dan kan je toch gewoon alsnog een knuffel geven?"
Randy: "Ja, maar blijkbaar kan hij daar moeilijk mee om gaan. Ik weet het ook niet he, ik vul gewoon wat in wat voor mij een soort van logisch is. Maar ja, als het om hem gaat is bijna niks echt logisch."
Jimmy: "Nee het is ook niet logisch, het is een lieve jongen maar dit is echt een beetje dat ik denk dit is wel heel complex. Dit is echt het soort jongen waar ik normaal verliefd op word hehehe, echt waar. Als ie gay was geweest was het echt helemaal mijn type geweest, qua persoonlijkheid blijkbaar. Maar ehm, nee joh dit is echt, jongen jongen jongen."
Randy: "Ja, wij zeggen dan altijd 'wat een mooimaker'"
“Surrounded by losers, misfits and boozers”