ja ik viel er heerlijk op in slaapquote:Op donderdag 4 april 2024 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was tijdens het bekijken van de foto's van Ashley en het gesprek in de keuken. Dus als hij daar niet naar gekeken heeft dan zou dat wel moeten. Ik hoorde een kort stukje over dat die gepest werd op de middelbare school en toen schakelden ze gelukkig over naar de andere stream. Ik kan die Alice met die glijstem niet aan.
Alice had direct moeten komen om vol bewondering naar de prachtige gezinskiekjes te kijkenquote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
Alice vraagt naar de foto's van Ash, Ash reageert koeltjes
Alice zegt leuk heb je ze bij je bed hangen, ze krijgt een kort antwoord
SOrry ik kan niet normaal reageren zegt Ash tegen Glenn
Omdat ik voorbij loop vraagt ze naar de foto's
Of ligt dat aan mij vraagt ze aan Glenn die daarop antwoord met nee
Dat is haar grote droom bij BNers te horen en er eentje zijn.....en zo raar vindt ze dat niet ze wil niet anders.....waarom aan tvspelletjes meedoen en waarom als ze kan de rlsbewoners opzoeken....hopend dat ze ergens voor gevraagd wordt.....dat zie je ook op haar foto.s zijn meestal geen leuke familie kiekjes maar vele van moeders en mannetje mag met fototoestel rond lopen.....quote:Op donderdag 4 april 2024 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Ashley vindt het raar dat mensen weten wie ze zijn.
En hij begon zo goed door echt een positief beeld te geven van de euh.. wat vrouwelijkere man. Ik was echt bang voor een herhaling van die Jerrel..quote:Op donderdag 4 april 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
41 jaar en de meest stokende achterbaks roddelende verontwaardigde jaloerse kleuter is het.
*** Mod edit hou eens op met persoonlijk worden.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:31 schreef Puzzie het volgende:
Alles draait om Ashley en dat hebben ze allemaal 13 weken mee in stand gehouden
** MOD Edit graag over de streamsquote:Op donderdag 4 april 2024 18:00 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja ik viel er heerlijk op in slaap
maar klopt idd, dat was tijdens het moment dat zij haar gekochte foto's kreeg
ZIet er weer goed uitquote:
Zo Koos dat is een mond vol,quote:Op donderdag 4 april 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
41 jaar en de meest stokende achterbaks roddelende verontwaardigde jaloerse kleuter is het.
Hele grote verziekte aandacht trekker is het.eerst zijn zoontje toen pesterij van vroeger toen Hdhd.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
Jimmy is net bij Tom geweest en hij doet net of hij er niet is en houdt zijn ogen dicht. Hoe oud is die vent?
Het mooiste rijkdom dat ze met gemak voor drie maanden achterlaatquote:Op donderdag 4 april 2024 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alice had direct moeten komen om vol bewondering naar de prachtige gezinskiekjes te kijken
'Oooh prachtig...woooow wat een mooie kinderen en wat een geweldig leuke mooie zoons '
'echt superleuk !! Wat een tof gezin!!!![]()
Hoe durft ze geen interesse te tonen voor haar man en kinderen![]()
Ik ik ik ik Bart Bart Bart Bart Bart James en Jake .. haar mooiste rijkdom en dan gaan ze zo doen ???! Respectloos gedrag
Jimmy is mij ook erg tegengevallen de laatste tijd. Hij laat nu een heel andere kant van hem zien.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En hij begon zo goed door echt een positief beeld te geven van de euh.. wat vrouwelijkere man. Ik was echt bang voor een herhaling van die Jerrel..
Jaquote:Op donderdag 4 april 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mooiste rijkdom dat ze met gemak voor drie maanden achterlaat
En zichzelf maar schoonpraten. Al die ruzies met iedereen daar is nooit zijn schuld geweest. Iedereen moet maar begrip voor zijn afwijking hebben. Excuustruus is het.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:04 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Hele grote verziekte aandacht trekker is het.eerst zijn zoontje toen pesterij van vroeger toen Hdhd.
En zijn nieuwste troef is zijn zus waar hij al vijf jaar niet tegen praat en dat wilt hij nu even met een telefoontje recht breien live op de tv.
Verder is het geen toneelspeler hoor.
Ja hij had er liever met Tom gelegen zeker na zijn opmerking net dat Tom zijn type is.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:00 schreef OmaJacky het volgende:
Welja Jimmy gooi er nog een sneer uit : ' ik wilde praten nu liggen ze weer opgebaard met z'n 2en.
Stond hier wel aan maar was te slaapwekkend om er echt naar te luisteren.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:38 schreef Snoozey het volgende:
ooh jammer, niemand hier die dat verhaal over tom's vakantie in porto(?) heeft gehoord wat hij vertelde. over een ruzie met zn vriend en dat hij de hele nacht alleen op het vliegveld had gezeten en dat het zo koud was.
iets van dat hij 2 klappen had gehad. weet de aanleiding niet, en had ghoopt die hier te lezen
gatverdamme wat een domme opmerkingquote:Op donderdag 4 april 2024 18:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hij had er liever met Tom gelegen zeker na zijn opmerking net dat Tom zijn type is.
Dit laat hij steeds zien. Bij dilano ook regelmatig. Ook over ashley heel erg bezig geweest.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jimmy is mij ook erg tegengevallen de laatste tijd. Hij laat nu een heel andere kant van hem zien.
Stond hier wel aan maar was te slaapwekkend om er echt naar te luisteren.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:38 schreef Snoozey het volgende:
ooh jammer, niemand hier die dat verhaal over tom's vakantie in porto(?) heeft gehoord wat hij vertelde. over een ruzie met zn vriend en dat hij de hele nacht alleen op het vliegveld had gezeten en dat het zo koud was.
iets van dat hij 2 klappen had gehad. weet de aanleiding niet, en had ghoopt die hier te lezen
Oh dat duurde ongeveer een half uur,dat moet geweest zijn toen je hier zo liep te zaniken over Ashley,quote:
Dat zei je voor een maand terug ook niet.....toen Ashley nog zo goed met hem was en dat iedereen rekening moest houden met hem van Ashley.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zichzelf maar schoonpraten. Al die ruzies met iedereen daar is nooit zijn schuld geweest. Iedereen moet maar begrip voor zijn afwijking hebben. Excuustruus is het.
Dacht dat het door haar sloffen kwam, was mij ook al opgevallen.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:10 schreef spapaars het volgende:
Grappig loopje heeft Ashley, versnel het beeld ietsje en je ziet de vergelijking met Charlie Chaplin.
Ja hij had er liever met Tom gelegen zeker na zijn opmerking net dat Tom zijn type is.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:00 schreef OmaJacky het volgende:
Welja Jimmy gooi er nog een sneer uit : ' ik wilde praten nu liggen ze weer opgebaard met z'n 2en.
Hij zei dat net zelf over tom met je gadverdamme. En wat dan nog als hij op een type als tom zou vallen. Alleen karakter was te moeilijk zei jimmyquote:
Hoe kom je erbij! Ik heb Tom nog nooit leuk gevonden. Hij kreeg van mij 1 promopuntje toen hij als eerste bij Ashley zat toen dat pesten begon. Maar dat betekent niet dat ik hem toen leuk vond maar dat het me verbaasde.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zei je voor een maand terug ook niet.....toen Ashley nog zo goed met hem was en dat iedereen rekening moest houden met hem van Ashley.
Ik hoorde een kort stukje van dat verhaal en toen kreeg ik die andere stream. Maar ik kijk via Viaplay dus ik zie maar 1 streamquote:Op donderdag 4 april 2024 18:11 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ik weet niet 100% zeker maar was volgens mij op beide streams.
quote:Op donderdag 4 april 2024 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar een hottub aankrijgen kan ie niet...
Nee, met zijn mond open en ogen half dicht is het net of hij zoveel medicatie op heeft.....en dan laat hij zijn kop ook nog hangen....quote:Op donderdag 4 april 2024 18:11 schreef Snoozey het volgende:
ik heb jim echt nooit wat gevonden. vroeg me dus vooral af wat mensen dan zo 'aantrekkelijk' aan hem vonden
Aantrekkelijk vind ik niemand daarquote:Op donderdag 4 april 2024 18:11 schreef Snoozey het volgende:
ik heb jim echt nooit wat gevonden. vroeg me dus vooral af wat mensen dan zo 'aantrekkelijk' aan hem vonden
Precies ik heb het ook gehoord ,dus denk dat Tommeke en Alice toch niet zo interessant waren als ze hier willen laten geloven.quote:
stream werd na een tijdje gewisseld jaquote:Op donderdag 4 april 2024 18:11 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ik weet niet 100% zeker maar was volgens mij op beide streams.
Door de mand gevallenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:14 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Precies ik heb het ook gehoord ,dus denk dat Tommeke en Alice toch niet zo interessant waren als ze hier willen laten geloven.
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:09 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Stond hier wel aan maar was te slaapwekkend om er echt naar te luisteren.
[..]
Oh dat duurde ongeveer een half uur,dat moet geweest zijn toen je hier zo liep te zaniken over Ashley,
Humor heeft hij zeker.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aantrekkelijk vind ik niemand daar
Ik vond in het begin zijn act wel leuk, dat beetje overdreven doen, en vond hem ook wel humor hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |