Haha okee, doelde meer op de tijd ongeveer dus als je die weet 👍🏼 Kan ik het ook even terugkijken als dat niet langer dan 4 uur geleden is.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:40 schreef Snoozey het volgende:
[..]
rond de tijd dat hij het met alice erover had naar costa del sol te gaan of welke plaats dan ook
zal even terugzoeken waar dat in de vorige cos stond
Mee eens.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , maar dat ligt niet aan haar
Meer kan ik er ook niet van maken
Ash is alleen geinteresseerd in Ash ... ik denk echt dat zij niet verder kan kijken.
De manier waarop ze Ariana heeft aangepakt, gaf mij een mooi beeld van deze dame. Iemand die stottert kan op dat moment geen echt weerwoord geven.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:37 schreef -river- het volgende:
Als je weken lang je medebewoners afzeikt verwacht dan niet dat ze interesse tonen.
Iedereen stemt af op Ashleyquote:Op donderdag 4 april 2024 17:38 schreef Snoozey het volgende:
ooh jammer, niemand hier die dat verhaal over tom's vakantie in porto(?) heeft gehoord wat hij vertelde. over een ruzie met zn vriend en dat hij de hele nacht alleen op het vliegveld had gezeten en dat het zo koud was.
iets van dat hij 2 klappen had gehad. weet de aanleiding niet, en had ghoopt die hier te lezen
Dat is best raar gedrag inderdaad...quote:Op donderdag 4 april 2024 17:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat was laag van Jimmy.
Om zo'n persoonlijk briefje terug te geven.
na 15:40quote:Op donderdag 4 april 2024 17:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha okee, doelde meer op de tijd ongeveer dus als je die weet 👍🏼 Kan ik het ook even terugkijken als dat niet langer dan 4 uur geleden is.
Dat was echt walgelijk idd. Laat staan alle bakken rommel die ze daarna nog heeft vertoont. En ook deels daarvoor al. Het is gewoon een aso met een beperkt IQ. En ja die kunnen ook soms eens leuk gedrag vertonen, maar een mens moet voor mij toch wel ~80% leuk zijn en niet maar 20 of 30%.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
De manier waarop ze Ariana heeft aangepakt, gaf mij een mooi beeld van deze dame. Iemand die stottert kan op dat moment geen echt weerwoord geven.
man man man, dan moet ze er verder ook niet over zeuren.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
Alice vraagt naar de foto's van Ash, Ash reageert koeltjes
Alice zegt leuk heb je ze bij je bed hangen, ze krijgt een kort antwoord
SOrry ik kan niet normaal reageren zegt Ash tegen Glenn
Omdat ik voorbij loop vraagt ze naar de foto's
Of ligt dat aan mij vraagt ze aan Glenn die daarop antwoord met nee
Maar Glenn zit weer als een nageboorte in Ash...quote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
Vooral doorgaan met negatief gedrag naar haar toe, het zal Alice alleen maar helpen.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Ash lekker down en kortaf tegen Alice...
Wat gebeurde er? Heb het niet mee gekregen.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat was laag van Jimmy.
Om zo'n persoonlijk briefje terug te geven.
Het is toch bizar dat mensen van stream wisselen als ze in beeld komt, dat de kijkers van de tv uitzending afhaken ivm haar.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, zodra ze in beeld is ga ik naar een andere stream.
Thanks ik ga het even checken zoquote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Snoozey het volgende:
[..]
na 15:40
en ja joh k scroll hier door een berg ashley heen en niks daarover
was best interessant. dus ik snap niet dat daar niks over te lezen is
Oh jawel hoor, ze maakt zeker kans.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral doorgaan met negatief gedrag naar haar toe, het zal Alice alleen maar helpen.
Ashley weet dat ze geen kans maakt tegen Alice, en dat weet ze al weken.
Wat een ander ook doet het is nooit goed, je zal moeten werken of leven met zo iemand.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook hoe ze zijn.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Ashley vindt het raar dat mensen weten wie ze zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |