Ik vroeg alleen maar naar het verhaal wat jij claimt gehoord te hebben. **** Mod edit, niet doenquote:
Vanmorgen na de bekendmaking van de nominatie liet hij haar wel zijn stiekeme briefje lezen die hij in zijn lade heeft verstopt. //treiteren nooit gezien over haar zelf bezig zijn Ja doet ze. praten over hem Ja doet ze Maar dat doet hij ook over haar. zo ook veel over zich zelf praten hoe goed hij wel is in diverse spellen ect. Ze waren zo goed bevriend , eigenlijk een beetje door het roddelen van Karin is dit bekoeld. Vandaag is de eerste x dat ze op Tom gestemd heeft, waarbij hij al diverse x op haar gestemd heeft.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Snap je nu nog steeds niet dat de meeste mensen types als haar niks gunnen omdat ze dat daarvóór zelf allemaal verspeeld heeft? Als iemand jou weken, maanden (let wel, 24/7) treitert en dwarszit, egocentrisch gedrag vertoont en constant over zich-/haarzelf bezig is etc etc etc .. dan zit jij toch ook nergens meer op te wachten van diegene? Of zou je poeslief en geïnteresseerd in diegene blijven? Dat lijkt me echt raar.
Ik vind dat ze het nog netjes hebben gehouden.
WTF zeg! Het wordt hier echt steeds gekkerquote:Op donderdag 4 april 2024 18:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar naar het verhaal wat jij claimt gehoord te hebben. **** Mod edit, niet doen
Je zegt dat iemand liegt dat heeft niets met de streams te makenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
WTF zeg! Het wordt hier echt steeds gekker
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Kunnen jullie weer even normaal doen, val elkaar niet aan en hou eens op met dit kinderachtig gedoe[/modbreak]
Lekker afwasje weerquote:
Idd dat is tot nu toe de grote winnaarquote:Op donderdag 4 april 2024 18:49 schreef zodeju het volgende:
Jemig wat was dit toch een goede keus van Tyron.....die had het niet nog een week getrokken....
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd dat is tot nu toe de grote winnaarwat een slecht gescript zooitje daar. Ik snap heel goed dat Tyron er helemaal klaar mee was.
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd dat is tot nu toe de grote winnaarwat een slecht gescript zooitje daar. Ik snap heel goed dat Tyron er helemaal klaar mee was.
Ik geloof niet dat hij lang na heeft moeten denkenquote:
Denk op de slaapkamer. Sfeer is niet prettig daar nu. En ze merken ook wel dat er over ze gesproken wordt. Kijk tom stelt zich aan maar die snapt jimmy denk niet met eerst ashley helemaal zwart maken en nu zo in haar reet zitten. Ashley en jimmy praten heel erg zwart over vooral tom en die heeft al vaker laten weten dat hij heel veel hoort.quote:
Net zoals daar veranderd de dynamiek in de COS ook ieder uurquote:
Ach ja dat heeft Tom ook gedaan over Ashley.. en zo hebben ze dat allemaal al gedaan over elkaar.. met uitzondering van Glenn. De rest van de bewoners hebben veel te grote ego’s en vinden zichzelf zo veel beter.. Ze zijn inmiddels allemaal door de mand gevallenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk op de slaapkamer. Sfeer is niet prettig daar nu. En ze merken ook wel dat er over ze gesproken wordt. Kijk tom stelt zich aan maar die snapt jimmy denk niet met eerst ashley helemaal zwart maken en nu zo in haar reet zitten. Ashley en jimmy praten heel erg zwart over vooral tom en die heeft al vaker laten weten dat hij heel veel hoort.
nee maar ik bedoel meer waar gaat dit precies over? is hier een streamverslag van ofzo?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:08 schreef Snoozey het volgende:
vraag kitty, en laat haar daar waar ze is
Glenn heeft geen ruggengraat.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:07 schreef lojanda het volgende:
Voor mij zijn al die weken Jimmy Tom en Glenn de leukste bewoners geweest maar ik vind op dit moment Tom echt heel vervelend en Jimmy is mij teveel in de slachtofferrol gekropen.
Het mooie van Glenn is dat hij iedereen het gunt en het minst aan het roddelen is. Geen stress en gewoon ontspannen en wil er nog een leuke tijd van maken zolang hij daar is
Kitty is ook fan zo te zienquote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef Paul het volgende:
Kan iemand uitleggen waar dit precies over gaat
Of is er een streamverslag over?
[ afbeelding ]
Nou echt zwart praten doen ze niet. Ze vinden het raar dat er door Tom en Alice genegeerd word. Jim weet niet waarom en 'ash vind het kinderachtig dat er niet gereageerd word bv op haar ticket op haar foto s geen felicitatie s toen ze de finaleticket had gewonnen Op het vliegtuigje dat ze kreeg (Alice en Ty) op het vliegtuig voor Jim door Tom Dit is niet zwartmaken maar praten over raar gedrag,quote:Op donderdag 4 april 2024 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk op de slaapkamer. Sfeer is niet prettig daar nu. En ze merken ook wel dat er over ze gesproken wordt. Kijk tom stelt zich aan maar die snapt jimmy denk niet met eerst ashley helemaal zwart maken en nu zo in haar reet zitten. Ashley en jimmy praten heel erg zwart over vooral tom en die heeft al vaker laten weten dat hij heel veel hoort.
Danny en Chay zijn er mee bezig. Er schijnt dit jaar voor de bewoners ook geen eindfeest te zijn. Ze mogen ook maar een iemand meenemen naar de finaleshow. Oud bewoners van vorig jaar gaan ook naar Amsterdam om er in ieder geval te zijn en te zorgen als er echt geen feest is ze toch nog ergens met zijn alle kunnen feesten.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:58 schreef lojanda het volgende:
Dat is echt onzin die fandag.. ze doen nu net of dat vanuit BB wordt georganiseerd. Als er al een fandag wordt gehouden dan wordt dat door het schuim geregeld.
Nee dat maakt Tom niet uit. Wel dat hij Tom afgelopen week steeds verweten heeft dat hij Alice boven hem verkozen heeft.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:13 schreef lojanda het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom Tom boos is op Jimmy?? Omdat Jimmy hem niet heeft gesaved? Dus Tom verwacht dat Jimmy zo nomineerde dat Tom niet op de bank zou zitten maar zelfJimmy is niet helemaal gek natuurlijk en kan ook rekenen dat als hij Randy niet had gesaved dat hij zelf op de bank had gezeten. Wat verwacht Tom nou eigenlijk?
Het spel loopt op zijn einde en iedereen moet nu toch zo stemmen dat ze zelf veilig zijn..
Daar ben ik het niet mee eens. Hij doet precies wat hij zelf het beste vindt en dan kan een Ashley dingen van hem eisen maar als hij het er niet mee eens is trekt hij zijn eigen plan.quote:
Ik blijf kijken. Ik swap alleen als ik die snerpende stem van Alice of de zagestem van Tom hoor.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het is toch bizar dat mensen van stream wisselen als ze in beeld komt, dat de kijkers van de tv uitzending afhaken ivm haar.
Daardoor zie ik er ook nog wel winnen ook.. dat er alleen nog maar Ashley fans kijken en stemmen...
Al begrijp ik echt niet hoe je fan kan zijn van zo'n persoon... Maar ja Patty B heeft ook fans en dat snap ik ook al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |