abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213087153
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 18:57 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Denk op de slaapkamer. Sfeer is niet prettig daar nu. En ze merken ook wel dat er over ze gesproken wordt. Kijk tom stelt zich aan maar die snapt jimmy denk niet met eerst ashley helemaal zwart maken en nu zo in haar reet zitten. Ashley en jimmy praten heel erg zwart over vooral tom en die heeft al vaker laten weten dat hij heel veel hoort.
Ach ja dat heeft Tom ook gedaan over Ashley.. en zo hebben ze dat allemaal al gedaan over elkaar.. met uitzondering van Glenn. De rest van de bewoners hebben veel te grote ego’s en vinden zichzelf zo veel beter.. Ze zijn inmiddels allemaal door de mand gevallen :Y

Ik gun Glenn de winst *O*
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_213087161
Tom staat nu met Glenn en ashley te praten over de cocoon.
pi_213087177
Die Jimmy is ook een eersteklas viezerik wat dat betreft past hij precies bij Ashley
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 4 april 2024 @ 19:06:22 #279
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_213087244
Kan iemand uitleggen waar dit precies over gaat :D
Of is er een streamverslag over?

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_213087268
Voor mij zijn al die weken Jimmy Tom en Glenn de leukste bewoners geweest maar ik vind op dit moment Tom echt heel vervelend en Jimmy is mij teveel in de slachtofferrol gekropen.

Het mooie van Glenn is dat hij iedereen het gunt en het minst aan het roddelen is. Geen stress en gewoon ontspannen en wil er nog een leuke tijd van maken zolang hij daar is _O_
pi_213087284
Ik ben al zo ver dat ik Randy de overwinning gun, het minst vals van het hele stel
pi_213087292
vraag kitty, en laat haar daar waar ze is :D
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 4 april 2024 @ 19:08:56 #283
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_213087298
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 19:08 schreef Snoozey het volgende:
vraag kitty, en laat haar daar waar ze is :D
nee maar ik bedoel meer waar gaat dit precies over? is hier een streamverslag van ofzo?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_213087318
ik weet het niet paul, ik ben meer benieuwd naar die klappen
pi_213087328
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 19:07 schreef lojanda het volgende:
Voor mij zijn al die weken Jimmy Tom en Glenn de leukste bewoners geweest maar ik vind op dit moment Tom echt heel vervelend en Jimmy is mij teveel in de slachtofferrol gekropen.

Het mooie van Glenn is dat hij iedereen het gunt en het minst aan het roddelen is. Geen stress en gewoon ontspannen en wil er nog een leuke tijd van maken zolang hij daar is _O_
Glenn heeft geen ruggengraat.
pi_213087338
Oh, ik heb het verhaal van Tom ook gehoord over z'n vakantie. Hij had geloof ik klappen gehad van een vriend. Die daarna niet meer z'n vriend was. Tom heeft zich beheerst. Ik heb niet 100% aandachtig geluisterd.
  donderdag 4 april 2024 @ 19:11:06 #287
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_213087339
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef Paul het volgende:
Kan iemand uitleggen waar dit precies over gaat :D
Of is er een streamverslag over?

[ afbeelding ]
Kitty is ook fan zo te zien
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213087366
kunnen wij strakjes even sitte, vraagt jim aan tom
als gij wilt prate magda
pi_213087369
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 18:57 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Denk op de slaapkamer. Sfeer is niet prettig daar nu. En ze merken ook wel dat er over ze gesproken wordt. Kijk tom stelt zich aan maar die snapt jimmy denk niet met eerst ashley helemaal zwart maken en nu zo in haar reet zitten. Ashley en jimmy praten heel erg zwart over vooral tom en die heeft al vaker laten weten dat hij heel veel hoort.
Nou echt zwart praten doen ze niet. Ze vinden het raar dat er door Tom en Alice genegeerd word. Jim weet niet waarom en 'ash vind het kinderachtig dat er niet gereageerd word bv op haar ticket op haar foto s geen felicitatie s toen ze de finaleticket had gewonnen Op het vliegtuigje dat ze kreeg (Alice en Ty) op het vliegtuig voor Jim door Tom Dit is niet zwartmaken maar praten over raar gedrag,
pi_213087378
Jimmy wil met Tom zitten. Gaat hij dan vertellen aan Tom wat hij allemaal over hem achter zijn rug voor lelijks heeft verteld op de streams
  donderdag 4 april 2024 @ 19:13:30 #291
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_213087382
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 18:58 schreef lojanda het volgende:
Dat is echt onzin die fandag.. ze doen nu net of dat vanuit BB wordt georganiseerd. Als er al een fandag wordt gehouden dan wordt dat door het schuim geregeld.
Danny en Chay zijn er mee bezig. Er schijnt dit jaar voor de bewoners ook geen eindfeest te zijn. Ze mogen ook maar een iemand meenemen naar de finaleshow. Oud bewoners van vorig jaar gaan ook naar Amsterdam om er in ieder geval te zijn en te zorgen als er echt geen feest is ze toch nog ergens met zijn alle kunnen feesten.
pi_213087385
Ik begrijp niet zo goed waarom Tom boos is op Jimmy?? Omdat Jimmy hem niet heeft gesaved? Dus Tom verwacht dat Jimmy zo nomineerde dat Tom niet op de bank zou zitten maar zelf :? Jimmy is niet helemaal gek natuurlijk en kan ook rekenen dat als hij Randy niet had gesaved dat hij zelf op de bank had gezeten. Wat verwacht Tom nou eigenlijk?

Het spel loopt op zijn einde en iedereen moet nu toch zo stemmen dat ze zelf veilig zijn..
pi_213087405
ach we weten het niet. de 1 zegt vanwege zn jarige zus, de andere zegt vanwege nomineren

oooooh hier komt het!
pi_213087408
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 19:13 schreef lojanda het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom Tom boos is op Jimmy?? Omdat Jimmy hem niet heeft gesaved? Dus Tom verwacht dat Jimmy zo nomineerde dat Tom niet op de bank zou zitten maar zelf :? Jimmy is niet helemaal gek natuurlijk en kan ook rekenen dat als hij Randy niet had gesaved dat hij zelf op de bank had gezeten. Wat verwacht Tom nou eigenlijk?

Het spel loopt op zijn einde en iedereen moet nu toch zo stemmen dat ze zelf veilig zijn..
Nee dat maakt Tom niet uit. Wel dat hij Tom afgelopen week steeds verweten heeft dat hij Alice boven hem verkozen heeft.
pi_213087411
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 19:10 schreef -river- het volgende:

[..]
Glenn heeft geen ruggengraat.
Daar ben ik het niet mee eens. Hij doet precies wat hij zelf het beste vindt en dan kan een Ashley dingen van hem eisen maar als hij het er niet mee eens is trekt hij zijn eigen plan.
pi_213087417
Tom vind het jammer dat het gisteravond ineens zo raar deed. Is niet boos erom.
pi_213087420
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 17:48 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Het is toch bizar dat mensen van stream wisselen als ze in beeld komt, dat de kijkers van de tv uitzending afhaken ivm haar.

Daardoor zie ik er ook nog wel winnen ook.. dat er alleen nog maar Ashley fans kijken en stemmen...

Al begrijp ik echt niet hoe je fan kan zijn van zo'n persoon... Maar ja Patty B heeft ook fans en dat snap ik ook al niet.
Ik blijf kijken. Ik swap alleen als ik die snerpende stem van Alice of de zagestem van Tom hoor.
(Niet altijd )
pi_213087440
Tom maakt het niet uit dat jim op hem gestemd heeft
pi_213087444
thuis wacht zijn kado op hem, fil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')