Ja en dan zeggen dat Alice dom isquote:Op woensdag 3 april 2024 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
Tom zegt dat hij wel goed was in aardrijkskunde, maar van de kaart van Nederland heeft hij geen idee. Hij denkt omdat ze vooral België moesten leren waarschijnlijk. Maar België is maar klein had je Nederland er net zo goed bij kunnen pakken, zegt Randy. Ashley heeft toch echt het idee dat België groter is dan Nederland.
De stellingen van Ashley moeten schoolmateriaal worden, als waarschuwing voor leerlingen die niet opletten.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:29 schreef Ireth het volgende:
Ashley heeft het idee dat België groter is dan Nederland??
Ja, met Glenn is niets mis.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:11 schreef spapaars het volgende:
geen kapsones, blijft zichzelf, zit geen kwaad in, naturel, het is een lieverd
[ afbeelding ]
Zelfs kijken niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou ze bij mij niet hoeven doen. Als ik in de keuken bezig ben dat blijf je eruit of je mag kijken maar je mond houden.
Als je pretendeerd qeeun te zijn ga je toch behoorlijk af.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
Tom zegt dat hij wel goed was in aardrijkskunde, maar van de kaart van Nederland heeft hij geen idee. Hij denkt omdat ze vooral België moesten leren waarschijnlijk. Maar België is maar klein had je Nederland er net zo goed bij kunnen pakken, zegt Randy. Ashley heeft toch echt het idee dat België groter is dan Nederland.
Oh wat erg...Den ben je wel erg simpelquote:Op woensdag 3 april 2024 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
Hardop gelachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 03-04-2024 17:42:04 (bericht gedeeltelijk verwijderd) ]
Zo wil je toch niet tot in den treure over het internet zwervenquote:
Doet ze altijd, ze vreet als eerste haar bak leeg en gaat dan meteen van tafel...Goede manierenquote:Op woensdag 3 april 2024 17:40 schreef OmaJacky het volgende:
Nog maar weer even een negatieve post over Ashely:
Ik vind het niet erg netjes als iedereen nog aan tafel zit dat zij dan alvast even aan de afwas begint.
De Ashley-fans zullen zeggen dat ze zo lief is alvast te beginnenquote:Op woensdag 3 april 2024 17:40 schreef OmaJacky het volgende:
Ik vind het niet erg netjes als iedereen nog aan tafel zit dat zij dan alvast even aan de afwas begint.
Daar horen wij niet bij hèquote:Op woensdag 3 april 2024 17:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
De Ashley-fans zullen zeggen dat ze zo lief is alvast te beginnen
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
wat denkt die ashley lekker vooruit, gewoon bijna de afwas al gedaan
is vast wel een verdwaalde zeeuw hier die het ons kan vertellenquote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo wil je toch niet tot in den treure over het internet zwerven
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon Glenn die korrels zout achter Ashley's woorden aan gooit
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon Glenn die korrels zout achter Ashley's woorden aan gooit
[ afbeelding ]
En dat ze zo vaak afwast, ook als het niet haar beurt is.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
De Ashley-fans zullen zeggen dat ze zo lief is alvast te beginnen
Er zijn er daar maar 2 die veel doen. Tom en Jimmy.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat ze zo vaak afwast, ook als het niet haar beurt is.
Bovendien hebben ze toch de pest aan haar, dus is het win-win.
Ze is niet naar de finale.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:52 schreef -river- het volgende:
Is er al genomineerd? En jammer dat As naar de finale is, maar eerlijk is eerlijk ze heeft het zelf gewonnen.
De rest zuigt en dweilt en sopt.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er zijn er daar maar 2 die veel doen. Tom en Jimmy.
De rest loopt de kantjes eraf.
Het wordt niet allemaal in beeld gebracht wat iedereen doet. Ze hebben allemaal hun taken en volgens mij houdt iedereen zich er netjes aan.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:55 schreef Willewa het volgende:
Wie zat er thuis mee te tungtukutung’en?
Finaleweekquote:Op woensdag 3 april 2024 17:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze heeft toch een finale ticket gewonnen?
Dan zijn ze welkom in de cos, hier zijn ze er ook goed inquote:
voor de finaleweekquote:Op woensdag 3 april 2024 17:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze heeft toch een finale ticket gewonnen?
Ik lig wel beetje dubbel bij de gedachte dat iig 2 mensen (jij en ik), maar vast nog veel meer op hetzelfde moment als een debiel dat zaten te doenquote:
Lukt het jou een beetje?quote:Op woensdag 3 april 2024 17:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik lig wel beetje dubbel bij de gedachte dat iig 2 (jij en ik) mensen, maar vast nog veel meer op hetzelfde moment als een debiel dat zaten te doen
Gegunt gekregen he, van jimmyquote:Op woensdag 3 april 2024 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
voor de finaleweek
in ieder geval ontloopt ze nu de laatste nominatieronde. In de finale week gaat het anders.
Ze verdelen nog steeds de taken, denk dat als iemand taken echt zou verzaken er onderling wel meer over gesproken zou zijn. Heb er dit jaar maar weinig over gehoord eigenlijkquote:Op woensdag 3 april 2024 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja prima lol, maar probleem is dat je alleen maar lucht uitblaast en niet kunt inademen 😂 Dus ga je steeds langzamer, zeker icm focus haha.quote:
Tot nu toe welquote:Op woensdag 3 april 2024 17:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zijn ze welkom in de cos, hier zijn ze er ook goed inHoewel het vandaag wel meevalt zo ver ik het heb gezien
Zodra Ashley over haarzelf praat (vaak), komt daar zelden zomaar een einde aanquote:Op woensdag 3 april 2024 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Lijkt wel een gescript stukje dit hele betoog van Ashley waar maar geen einde aan komt.
Nou erg héquote:Op woensdag 3 april 2024 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Lijkt wel een gescript stukje dit hele betoog van Ashley waar maar geen einde aan komt.
En elk gesprek weet ze naar zichzelf te draaien. Klein ego wereldje heeft ze. Eigenlijk best sneu.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zodra Ashley over haarzelf praat (vaak), komt daar zelden zomaar een einde aan
Niet normaal he, Glenn die zegt dat Danny z'n maat was en dat hij hem mist en hoppa komt ze weer maar ik en mijn spel en ik enz enz .quote:Op woensdag 3 april 2024 18:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
En elk gesprek weet ze naar zichzelf te draaien. Klein ego wereldje heeft ze. Eigenlijk best sneu.
En totaal niet over Karen ,glenne zegt effe buiten wandelen nee zegt ze want die zitten nog buite kan ik niet lekker kletsenquote:Op woensdag 3 april 2024 18:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Niet normaal he, Glenn die zegt dat Danny z'n maat was en dat hij hem mist en hoppa komt ze weer maar ik en mijn spel en ik enz enz .
Ja toneelstukje voor de goodwill van bbquote:Op woensdag 3 april 2024 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
En ze maakt geen groepjes he.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En totaal niet over Karen ,glenne zegt effe buiten wandelen nee zegt ze want die zitten nog buite kan ik niet lekker kletsen
En die er ook niks van zegt, ik had op een gegeven moment toch gezegd hou toch eens stil mensquote:Op woensdag 3 april 2024 18:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Niet normaal he, Glenn die zegt dat Danny z'n maat was en dat hij hem mist en hoppa komt ze weer maar ik en mijn spel en ik enz enz .
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:52 schreef -river- het volgende:
Is er al genomineerd? En jammer dat As naar de finale is, maar eerlijk is eerlijk ze heeft het zelf gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De anderen hadden net zo goed kunnen winnen. Tom heeft het maar net verloren vertelde hij.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:19 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley heeft het finalespel gewonnen. goh verassend.....BB selecteert gewoon op de sterke en zwakke punten van de deelnemers qua spel. totaal gestuurd en oneerlijk, pas als verschillende elementen als laatste spel waren gebruikt was het eerlijk geweest
daar gaat het niet om...als laatste spel hoor je er gewoon verschillende elementen in te gooien en niet 1. dat is met shows zoals expeditie Robinson ook zo. ze wisten dat dit haar sterke punt was aangezien ze talloze interviews en vragen vooraf heeft gehad. ze bevestigde dit ook dat ze dit spel goed kon dmv werken op de kermis. i rest my case. hele seizoen is duidelijk gestuurdquote:Op woensdag 3 april 2024 18:20 schreef Verida het volgende:
[..]
De anderen hadden net zo goed kunnen winnen. Tom heeft het maar net verloren vertelde hij.
Dit is niet het finalespel, zoals bij expeditie Robinson. Dit is het laatste spel geweest waarbij je een ticket voor de finale WEEK kon winnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om...als laatste spel hoor je er gewoon verschillende elementen in te gooien en niet 1. dat is met shows zoals expeditie Robinson ook zo. ze wisten dat dit haar sterke punt was aangezien ze talloze interviews en vragen vooraf heeft gehad. ze bevestigde dit ook dat ze dit spel goed kon dmv werken op de kermis. i rest my case. hele seizoen is duidelijk gestuurd
hoe het gaat lopen hangt uiteindelijk van BB af en niet van de stemmers.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is niet het finalespel, zoals bij expeditie Robinson. Dit is het laatste spel geweest waarbij je een ticket voor de finale WEEK kon winnen.
Hoe het in de finale gaat lopen, hangt van de stemmers af.
Ook daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:25 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoe het gaat lopen hangt uiteindelijk van BB af en niet van de stemmers.
Vond dat ze van de week bij de token opdracht (met fam in dat geheime hokje) ook echt 1 van de makkelijkste kreeg. BUTTOH (dat begrijp je binnen een seconde lijkt me vanwege het lage aantal letters) en als je daar dan kijkt is ie niet te missen. Die won ze dan niet, maar okee. Jimmy bijv had daar veruit de lastigste dus echt geen gelijke kansen.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om...als laatste spel hoor je er gewoon verschillende elementen in te gooien en niet 1. dat is met shows zoals expeditie Robinson ook zo. ze wisten dat dit haar sterke punt was aangezien ze talloze interviews en vragen vooraf heeft gehad. ze bevestigde dit ook dat ze dit spel goed kon dmv werken op de kermis. i rest my case. hele seizoen is duidelijk gestuurd
en Randy hoefde maar een paar meter te lopen en werd voorgezegd door zijn moederquote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vond dat ze van de week bij de token opdracht (met fam in dat geheime hokje) ook echt 1 van de makkelijkste kreeg. BUTTOH en als je daar dan kijkt is ie niet te missen. Die won ze dan niet, maar okee. Jimmy bijv had daar veruit de lastige dus echt geen gelijke kansen.
ja en de wasmachine stond 1 meter verder. randi wonquote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vond dat ze van de week bij de token opdracht (met fam in dat geheime hokje) ook echt 1 van de makkelijkste kreeg. BUTTOH en als je daar dan kijkt is ie niet te missen. Die won ze dan niet, maar okee. Jimmy bijv had daar veruit de lastige dus echt geen gelijke kansen.
ja precies...totaal oneerlijk zo een spel, aangezien er geen gelijke en eerlijke kansen zijn. zo kan BB alles gewoon sturen.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar wasmachine omgedraaid bevat meer letters dus je legt de link iets minder snel. BUTTOH is echt onmisbaar en in de hottub zelf in plain sight. Was wel echt de makkelijkste, daarna die van Randy idd.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
en Randy hoefde maar een paar meter te lopen en werd voorgezegd door zijn moeder
Ik snap dat sommigen het niet willen zienquote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja en de wasmachine stond 1 meter verder. randi won
omdat ze weten dat Randy BB toch niet wint. ik ga er verder niet op in..mijn mening is dat Ashley favoriet van BB is en overduidelijk moet winnen, of minstens bij de laatste 3 moet staan. hele seizoen is ze voorgetrokkenn met terugkomen na exit, voordeel bij spellen, veel uitzendtijd en dubbele standaarden. tyron heeft een verstandige keuze gemaakt.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
en Randy hoefde maar een paar meter te lopen en werd voorgezegd door zijn moeder
Ja het moet niet TE hard opvallen natuurlijk....Randy maakt verder toch geen/weinig kansquote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij doet inderdaad weinigquote:Op woensdag 3 april 2024 18:31 schreef Snoozey het volgende:
nou nou, alsof randi er niet toe doet in dit spel, pfff
zieltjes winnen niets meer dan datquote:Op woensdag 3 april 2024 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
kan altijd nog in het zicht van de laatste 3quote:Op woensdag 3 april 2024 18:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gelukkig iig, nog hoop op een Ashley-loze finale![]()
Veel te laat, maar goed 😅
En nog wel meer dingen.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
omdat ze weten dat Randy BB toch niet wint. ik ga er verder niet op in..mijn mening is dat Ashley favoriet van BB is en overduidelijk moet winnen, of minstens bij de laatste 3 moet staan. hele seizoen is ze voorgetrokkenn met terugkomen na exit, voordeel bij spellen, veel uitzendtijd en dubbele standaarden. tyron heeft een verstandige keuze gemaakt.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
kan altijd nog in het zicht van de laatste 3
haha ik ook. hij zag alles heel goed en BB wist datquote:Op woensdag 3 april 2024 18:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
En nog wel meer dingen.
Wat betreft Ty, wat zal die zich verlost voelen lol, kan me zo goed inleven daarin.
ja hij is eindelijk verlost van die vreselijke Ashleyquote:Op woensdag 3 april 2024 18:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
En nog wel meer dingen.
Wat betreft Ty, wat zal die zich verlost voelen lol, kan me zo goed inleven daarin.
ze nemen niet meer opquote:Op woensdag 3 april 2024 18:29 schreef Snoozey het volgende:
ik zou even een belletje doen. ja hallo BB, dit is wederom oneerlijk
Als ze haar hadden willen laten winnen ( heel veel onzekerheden in deze zin) , dan hadden ze de eerste nominatie zo gemanipuleerd dat ze niet op de bank zou komen, of niet door de draaideur laten gaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
omdat ze weten dat Randy BB toch niet wint. ik ga er verder niet op in..mijn mening is dat Ashley favoriet van BB is en overduidelijk moet winnen, of minstens bij de laatste 3 moet staan. hele seizoen is ze voorgetrokkenn met terugkomen na exit, voordeel bij spellen, veel uitzendtijd en dubbele standaarden. tyron heeft een verstandige keuze gemaakt.
en scheept ons er mee opquote:Op woensdag 3 april 2024 18:37 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
ja hij is eindelijk verlost van die vreselijke Ashley
ik hoop hetquote:Op woensdag 3 april 2024 18:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat ze als #4 het huis alsnog mag/moet verlaten![]()
Ik zou het zelf ook zo zonde vinden als je aan zoiets unieks en vets meedoet, maar er zit zo’n persoon bij. 3 maanden lang. 24/7. En ze glipt er elke keer maar weer tussendoor. Ik zou echt knettergek worden van d’r.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:37 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
ja hij is eindelijk verlost van die vreselijke Ashley
preciesquote:Op woensdag 3 april 2024 18:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook zo zonde vinden als je aan zoiets unieks en vets meedoet, maar er zit zo’n persoon bij. 3 maanden lang. 24/7. En ze glipt er elke keer maar weer tussendoor. Ik zou echt knettergek worden van d’r.
Ja precies, daarom zei ik ‘gelukkig nog de hoop op een Ashley-loze finale’ ;pquote:Op woensdag 3 april 2024 18:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat ze als #4 het huis alsnog mag/moet verlaten![]()
Echt te simpel....quote:Op woensdag 3 april 2024 18:44 schreef chufi het volgende:
Oh Paniek bij Ash ... Ze weet niet welke spelletjes nu in zijn om als kadoo voor de verjaardag van dr kids te kopen ... Ze is nog geen 3 maanden weg ..
Ik begrijp Ash wel.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt dat het gevierd moet worden dat er geen nomineren meer is. Tom zegt er zijn toch nog mensen genomineerd.
Ja beetje raar om nu iets te willen vieren, ze gaan horen wie er op de bank komen toch?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt dat het gevierd moet worden dat er geen nomineren meer is. Tom zegt er zijn toch nog mensen genomineerd.
zou ze ook zoiets zeggen als er kans zou zijn dat ze morgen op de bank zou zitten ?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik begrijp Ash wel.
Er is vandaag genomineerd, dat is achter de rug en vanaf nu hoeven ze niet meer te nomineren.
Door de toespraak van BB deze week heeft niemand ashley het durven misgunnen en daardoor ze de kans kreeg voor het spel. Dat is toch invloed van bb geweest. Vandaag heeft ze eerlijk gewonnen daar twijfel ik niet aan maar ze is wel geholpen in de afgelopen weken door BBquote:Op woensdag 3 april 2024 18:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook zo zonde vinden als je aan zoiets unieks en vets meedoet, maar er zit zo’n persoon bij. 3 maanden lang. 24/7. En ze glipt er elke keer maar weer tussendoor. Ik zou echt knettergek worden van d’r.
Koop je dan kadootjes omdat het "in" is?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:44 schreef chufi het volgende:
Oh Paniek bij Ash ... Ze weet niet welke spelletjes nu in zijn om als kadoo voor de verjaardag van dr kids te kopen ... Ze is nog geen 3 maanden weg ..
Ja en dan blijft ze zeggen dat anderen egoïstisch zijn.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:49 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ja beetje raar om nu iets te willen vieren, ze gaan horen wie er op de bank komen toch?
Ze wil graag wijn om het te vieren...quote:Op woensdag 3 april 2024 18:46 schreef woxxel2 het volgende:
Ash wil gewoon vieren dat ze in de finale staat
Haal die sloffen van de bank !!!quote:Op woensdag 3 april 2024 18:49 schreef Willewa het volgende:
Gvd Ashley hou je self centered waffel nou eens
Je zou toch bijna een logeerpartij van Lenie wensen...quote:
Ik vind het weer een IK IK IK moment van haarquote:Op woensdag 3 april 2024 18:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik begrijp Ash wel.
Er is vandaag genomineerd, dat is achter de rug en vanaf nu hoeven ze niet meer te nomineren.
Klopt. En nadat de rest van de bewoners Ashley echt zat waren (superlogisch), nam ie haar ook in bescherming met bepaalde woorden. Ze zat héél even op een plek waar zelfreflectie plaats had kúnnen vinden (áls ze dat al kan), maar BB koos ervoor woorden te kiezen waardoor ze zich gesterkt voelde in haar gedrag en slachtofferrol. Jimmy deed daar ook nog een schep bovenop trouwens door z’n drol jammerlijk in te trekken. En dan is Ashley weer rechtgezet en denkt ze dat ze goed bezig is. Irritant gepland vliegtuig erbij droeg ook een hoop bij trouwensquote:Op woensdag 3 april 2024 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Door de toespraak van BB deze week heeft niemand ashley het durven misgunnen en daardoor ze de kans kreeg voor het spel. Dat is toch invloed van bb geweest. Vandaag heeft ze eerlijk gewonnen daar twijfel ik niet aan maar ze is wel geholpen in de afgelopen weken door BB
Als jimmy maar weg gaatquote:Op woensdag 3 april 2024 18:52 schreef kiki2024 het volgende:
Alle Tyron fans zullen ( hopelijk) op Randy gaan nu, dus wie weet is hij weer favoriet als hij op de bank komt. ik hoop het in elk geval
Hoezo 'bijna'?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zou toch bijna een logeerpartij van Lenie wensen...
Al vanaf week 2 niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
Lekkerbekje Aliesje is niet meer weg te slaan bij TommieDePopie.. heel toevallig
wie de schoen past, trekt 'm aan.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Door de toespraak van BB deze week heeft niemand ashley het durven misgunnen en daardoor ze de kans kreeg voor het spel. Dat is toch invloed van bb geweest. Vandaag heeft ze eerlijk gewonnen daar twijfel ik niet aan maar ze is wel geholpen in de afgelopen weken door BB
Tom en Alice zijn al een hele tijd goed met elkaar. Nu Ty weg is, is het logisch ook dat haar aandacht wat meer gaat naar haar daarna-favoriete-persoon.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
Lekkerbekje Aliesje is niet meer weg te slaan bij TommieDePopie.. heel toevallig
Maar een goed verstaander heeft maar een half woord nodigquote:Op woensdag 3 april 2024 18:57 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
wie de schoen past, trekt 'm aan.
BB heeft geen namen genoemd en gezegd dat iedereen het spel gespeeld heeft en dat men met dezelfde manier met elkaar moet omgaan als buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik geloof best wel dat Aliesje instinctief naar de Best Winnende trekt.. de rest is af blijkbaarquote:Op woensdag 3 april 2024 18:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tom en Alice zijn al een hele tijd goed met elkaar. Nu Ty weg is, is het logisch ook dat haar aandacht wat meer gaat naar haar daarna-favoriete-persoon.
Niks ‘heel toevallig’s aan ;p
Bovendien hebben zij daar vele malen minder een idee van hoe iedereen ervoor staat in de buitenwereld.
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:03 schreef Ireth het volgende:
Ik moest toch ineens aan een bepaalde bewoner van BB denken...Zag het gisteren al en dacht hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Morgen rond 11 uurquote:pic/2706540/7/25#p213074350]woensdag 3 april 2024 19:07[/url] schreef woxxel2 het volgende:[/b]
Krijgen ze vandaag te horen wie genomineerd is?
Normaal op donderdag rond 10 uur in de ochtend.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:07 schreef woxxel2 het volgende:
Krijgen ze vandaag te horen wie genomineerd is?
Wat een kletskoek, Alice kan van bijna begin af aan goed met Tomquote:Op woensdag 3 april 2024 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof best wel dat Aliesje instinctief naar de Best Winnende trekt.. de rest is af blijkbaar
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dan komt ook het vliegtuig voor jimmy dus denk later
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:15 schreef woxxel2 het volgende:
Randy : ik durf bijna niet te praten tegen ash, dan wordt ik weer gecorrigeerd
Jaja, het is duidelijk dat LieveLekkerbekje met iedereen "goed kan"quote:Op woensdag 3 april 2024 19:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat een kletskoek, Alice kan van bijna begin af aan goed met Tom
Jij bent gewoon opzettelijk dingen aan het verdraaien, dat gebeurd hier vaker helaas niet alleen ten nadele van Alice maar ook van Ashleyquote:Op woensdag 3 april 2024 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, het is duidelijk dat LieveLekkerbekje met iedereen "goed kan"
En nu over Tyron. Dat hij een goede kans had om te winnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:22 schreef kater1 het volgende:
Ze zijn leuk aan het kletsen Randy Ash en Glenn. Over hoe vreselijk ze op een gegeven moment het weerwolven vonden
En nu maar hopen dat ze het nooit meer gaan doenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:22 schreef Snoozey het volgende:
fijn om te horen dat ze het ook een verschrikking vonden
Toch gezellig, je moet er wel wat voor over hebbenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:24 schreef mazaru het volgende:
Ashley zegt BBQ bij mij thuis. Glenn zegt dat het drie uur rijden is voor een stukje vlees
Beetje naïef van Alice hoorquote:Op woensdag 3 april 2024 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
Hottub gaat over sabeau, Alice zegt dat die had gezegd dat ze geen afleveringen had gekeken en dat Alice dat geloofde
en de groep is zo egoïstischquote:Op woensdag 3 april 2024 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
Over de Fanta dat ashley de fanta van tom mocht hebben en dat Glenn zegt drink je het nu helemaal alleen op e dat ze zei nou ik gun mensen wel wat hoor. En gaf toen Glenn een slok
Ongelofelijk!quote:Op woensdag 3 april 2024 17:40 schreef OmaJacky het volgende:
Ja want "ik ben geen eigenheimer!" met de klemtoon op ikquote:Op woensdag 3 april 2024 19:28 schreef Koos1958 het volgende:
Over de Fanta dat ashley de fanta van tom mocht hebben en dat Glenn zegt drink je het nu helemaal alleen op e dat ze zei nou ik gun mensen wel wat hoor. En gaf toen Glenn een slok
Ze verdeelde het over drie glazen. Allemaal een klein beetje en toen was het op.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja want "ik ben geen eigenheimer!" met de klemtoon op ik
Daar moet je niet om lachen. Ik was er ook helemaal ontdaan vanquote:Op woensdag 3 april 2024 19:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja tis echt niet te geloven, maar ze deed het echt
Ik denk Glenn en Jimmy maar we zullen het zien morgenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ze.denken dat ashley, glenn en randy heeft gesaved
Ik snap jou frustratie, dat beide "dames" blijven inzetten wat ze hebben terwijl de grootste slaplul daar het hoogst in de PopiPoll staat.. het is een oneerlijke strijdt dat het publiek buiten straks gaat stemmen voor de sukkel..quote:Op woensdag 3 april 2024 19:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij bent gewoon opzettelijk dingen aan het verdraaien, dat gebeurd hier vaker helaas niet alleen ten nadele van Alice maar ook van Ashley
Begrijp totaal het nut niet hiervan
Blijf dan weg
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk Glenn en Jimmy maar we zullen het zien morgen
Ik heb mijn bericht al aangepast, besefte dat ook net. Maar Alice zei het welquote:Op woensdag 3 april 2024 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet want op ashley na konden ze maar uit 4 mensen kiezen
Jimmyquote:Op woensdag 3 april 2024 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
ALs hij met Tom zit lult die over Ash en als hij met Ash zit lult die over Tom wie o wie?
Klopt dat ze weer uit 4 nomineerdequote:Op woensdag 3 april 2024 19:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb mijn bericht al aangepast, besefte dat ook net. Maar Alice zei het wel
*** Mod Edit, niet doenquote:Op woensdag 3 april 2024 18:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
En elk gesprek weet ze naar zichzelf te draaien. Klein ego wereldje heeft ze. Eigenlijk best sneu.
Mod Edit Pseudomoddenquote:Op woensdag 3 april 2024 18:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ah, dan zit daar mijn verwarring in. Ik dacht dus dat ze zei dat ze er 4 moesten noemen..quote:
ting ting ting jij hebt goed geradenquote:
ja omdat hij ze gemaakt zou hebbenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:36 schreef mazaru het volgende:
Ze hebben de pingpongbatjes in Tyrons koffer gedaan
Dat is ieder jaar behalve misschien Salarquote:Op woensdag 3 april 2024 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap jou frustratie, dat beide "dames" blijven inzetten wat ze hebben terwijl de grootste slaplul daar het hoogst in de PopiPoll staat.. het is een oneerlijke strijdt dat het publiek buiten straks gaat stemmen voor de sukkel..
Alice had veruit de makkelijkste maar het probleem is dat dat niet het helderste kaarsje op de taart is.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vond dat ze van de week bij de token opdracht (met fam in dat geheime hokje) ook echt 1 van de makkelijkste kreeg. BUTTOH (dat begrijp je binnen een seconde lijkt me vanwege het lage aantal letters) en als je daar dan kijkt is ie niet te missen. Die won ze dan niet, maar okee. Jimmy bijv had daar veruit de lastigste dus echt geen gelijke kansen.
Die van Randy was het makkelijkste. Lag bijna naast de rode drukknop en mammie loste het wel voor hem op...quote:Op woensdag 3 april 2024 19:39 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Alice had veruit de makkelijkste maar het probleem is dat dat niet het helderste kaarsje op de taart is.
Die eifeltoren stond twee meter bij de knop vandaan naast de tv.
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:39 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Alice had veruit de makkelijkste maar het probleem is dat dat niet het helderste kaarsje op de taart is.
Die eifeltoren stond twee meter bij de knop vandaan naast de tv.
Ik vind ze allemaal niet echt slimquote:Op woensdag 3 april 2024 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Die vriend van haar is ook van hetzelfde niveau. Wat dat betreft passen ze prima bij elkaar. Met zijn 2en komen ze misschien in de dubbele cijfers qua IQ.
Die van Jimmy was echt het moeilijkst.
Oke mbo afgerond op 18 jaar en haar vriend werkzaam bij politie. Moet je toch wel hoger dan 100 hebben he.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Die vriend van haar is ook van hetzelfde niveau. Wat dat betreft passen ze prima bij elkaar. Met zijn 2en komen ze misschien in de dubbele cijfers qua IQ.
Die van Jimmy was echt het moeilijkst.
Denk door stress en weinig prikkels daarquote:Op woensdag 3 april 2024 19:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal niet echt slim
?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:36 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Zo en jou wereld dan?![]()
[..]
En nog een let gewoon op je eigen favoriet ..
Er zit toch wel een soort van rangschikking in. Alice staat echt helemaal onderaan. Maar dat komt ook omdat ze pretendeert alles te weten en dingen met stelligheid zegt die te dom zijn voor woorden.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal niet echt slim
Sorry maar ik vind Ashley zeker niet slimmer dan Alicequote:Op woensdag 3 april 2024 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zit toch wel een soort van rangschikking in. Alice staat echt helemaal onderaan. Maar dat komt ook omdat ze pretendeert alles te weten en dingen met stelligheid zegt die te dom zijn voor woorden.
Alice kan volgens jou niets. Ze heeft 3 havo overgangsdiplima en een afgeronde mbo 4 diploma. Ze is 20.en heeft een heel goed EQ kunnen mensen hier wat van lerenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zit toch wel een soort van rangschikking in. Alice staat echt helemaal onderaan. Maar dat komt ook omdat ze pretendeert alles te weten en dingen met stelligheid zegt die te dom zijn voor woorden.
Net alsof ze bij de politie allemaal een hoog IQ hebben.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke mbo afgerond op 18 jaar en haar vriend werkzaam bij politie. Moet je toch wel hoger dan 100 hebben he.
Dus scheer je iedereen bij de politie over 1 kam. Heel erg sterk. Misschien dyslectie kan ook he dan kan je alsnog een hoog iq hebbenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net alsof ze bij de politie allemaal een hoog IQ hebben.![]()
Ik heb eens een bekeuring gehad omdat ik met mijn brommer niet op het fietspad reed. Die agent schreef vietspad en bromviets. De intelligentie droop van hem af. Hij kwijlde nog net niet onder het praten
Ik heb geen keus qua streams. Ze hebben me nu de hottub stream gegeven.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:49 schreef kater1 het volgende:
Heerlijk ontspannen kletsen en Ash kan af en toe zo heerlijk lachen. Over het spel, herinneringen uit het huis. Zo heb ik m'n stream het liefst. Nu ja, voor eventjes dan. Rustpuntje.
Niet mee eens Alice hoefde maar twee meter te lopen naar het token en terug naar de knop,maar wist totaal niet waar die Eifeltoren stond na 80 dagen in het huis.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die van Randy was het makkelijkste. Lag bijna naast de rode drukknop en mammie loste het wel voor hem op...
Ze moesten naar de rode knop in de voorraadkamer om te drukken dat ze het woord haddenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:54 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Niet mee eens Alice hoefde maar twee meter te lopen naar het token en teru8g naar de knop,maar wist totaal niet waar die Eifeltoren stond na 80 dagen in het huis.
Erg! Maar als troost: in de woonkamer zijn ze nu gaan kaartenquote:Op woensdag 3 april 2024 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb geen keus qua streams. Ze hebben me nu de hottub stream gegeven.
Ze zag niet wat er stond en was meer bezig met haar vriend en aan het kletsen met hem. Later hadden er een paar spijt dat ze voor het spel kozen ipv met familie praten.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:54 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Niet mee eens Alice hoefde maar twee meter te lopen naar het token en teru8g naar de knop,maar wist totaal niet waar die Eifeltoren stond na 80 dagen in het huis.
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:56 schreef kater1 het volgende:
[..]
Erg! Maar als troost: in de woonkamer zijn ze nu gaan kaarten
Precies te dom om te schijten.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zag niet wat er stond en was meer bezig met haar vriend en aan het kletsen met hem. Later hadden er een paar spijt dat ze voor het spel kozen ipv met familie praten.
En het was niet dat ze ervoor koos om niet te zoeken, ze wist niet wat er stond en hij ook niet dan heb je niet veel keusquote:
De rode knop stond buiten in de game area? Waar de wasmachine anderhalve meter vanaf staat? Waar hij al langs kwam op zoek naar mammie? Als ie naar links had gekeken had ie de hint niet eens nodig gehad en nog geen 3 meter hoeven te lopen in totaal?quote:Op woensdag 3 april 2024 19:54 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Niet mee eens Alice hoefde maar twee meter te lopen naar het token en terug naar de knop,maar wist totaal niet waar die Eifeltoren stond na 80 dagen in het huis.
Deed ashley dat ook vanmiddag in hottub over tom aan het praten was. Ook niet tegen.hem maar over hem. Ze doen het om en omquote:Op woensdag 3 april 2024 20:10 schreef mazaru het volgende:
Jimmy vind het raar dat ze het wel over Danny had maar niet over Karen.
Goh... ja zeg wat ontzettend raar dat je het minder moeilijk hebt met iemand die je heeft laten vallen als een baksteen omdat je het spel speelt en je dan met de kont niet meer aankijkt en je afbrandt bij iedereen die het wil horen. En zelfs na verschillende keren vragen niet met je wil praten.
Echt heel vreemd hoor.
Zo, nou gaat Tom haar afbranden. Wat een zielig stelletje in die hottub. Ga naar binnen en zeg het in haar gezicht.
Ja maar 3 meter is ver manquote:Op woensdag 3 april 2024 20:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
De rode knop stond buiten in de game area? Waar de wasmachine anderhalve meter vanaf staat? Waar hij al langs kwam op zoek naar mammie? Als ie naar links had gekeken had ie de hint niet eens nodig gehad en nog geen 3 meter hoeven te lopen in totaal?
Waarom zou, wie dan ook, dat ineens moeten? Ze lullen allemaal over elkaar achter hun rug om? Al 11 weken lang?quote:Op woensdag 3 april 2024 20:10 schreef mazaru het volgende:
Jimmy vind het raar dat ze het wel over Danny had maar niet over Karen.
Goh... ja zeg wat ontzettend raar dat je het minder moeilijk hebt met iemand die je heeft laten vallen als een baksteen omdat je het spel speelt en je dan met de kont niet meer aankijkt en je afbrandt bij iedereen die het wil horen. En zelfs na verschillende keren vragen niet met je wil praten.
Echt heel vreemd hoor.
Zo, nou gaat Tom haar afbranden. Wat een zielig stelletje in die hottub. Ga naar binnen en zeg het in haar gezicht.
ja dat wij het ook wel willen weten, hoe weet hij dat en beslist hij dat evenquote:
Je bedoelt diezelfde Tom die haar als eerste én enige trooste na die 20k druk-actie??quote:Op woensdag 3 april 2024 20:12 schreef mazaru het volgende:
Tom vindt dat ze niet hard genoeg gehuild heeft over Karen. De Tom die helemaal niet bij Ashley in de buurt is geweest om te kijken of ze huilt en de Tom die aan Glenn vroeg of ze verdrietig was en Glenn zei toen dat ze aan het huilen was in de badkamer
Dat is zever in pakskes, zij heeft dat spel eerlijk gewonnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:19 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley heeft het finalespel gewonnen. goh verassend.....BB selecteert gewoon op de sterke en zwakke punten van de deelnemers qua spel. totaal gestuurd en oneerlijk, pas als verschillende elementen als laatste spel waren gebruikt was het eerlijk geweest
Dit is ook helemaal niet te vergelijken met al die groene-konkelkamersessies.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom zou, wie dan ook, dat ineens moeten? Ze lullen allemaal over elkaar achter hun rug om? Al 11 weken lang?
Hij voelt zich weer helemaal het mannetjequote:Op woensdag 3 april 2024 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat wij het ook wel willen weten, hoe weet hij dat en beslist hij dat even
Ja heel vreemd vond ik dat. Daar snap ik nog steeds niets van. Ik vond het wel heel lief, maar begreep er geen hol van.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je bedoelt diezelfde Tom die haar als eerste én enige trooste na die 20k druk-actie??
Wat een schitterende uitdrukking "zever in pakskes"quote:Op woensdag 3 april 2024 20:16 schreef jooba het volgende:
[..]
Dat is zever in pakskes, zij heeft dat spel eerlijk gewonnen.
Dat is toch normaal als je Randy bezig hoort met zijn "ja man" en niet verstaanbaar Nederlands soms.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:15 schreef woxxel2 het volgende:
Randy : ik durf bijna niet te praten tegen ash, dan wordt ik weer gecorrigeerd
Die had ik geloof ik ook gemaakt, klopt dat?quote:Op woensdag 3 april 2024 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb al een leuk knaagdiertje als ui, maar bedankt
dan ook 1 dewrgelijke van Shelley met die lippen cq snavelquote:Op woensdag 3 april 2024 20:25 schreef mazaru het volgende:
Iemand nog megafan van haar? Ik kan er wel een UI van maken![]()
[ afbeelding ]
Ik heb altijd al gedacht dat Alice een omgebouwde jongen is maar op deze foto is het duidelijkquote:
oei dacht dat ik deze zelf in elkaar had geprutst destijds. maar kan mij vergissen hoorquote:Op woensdag 3 april 2024 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die had ik geloof ik ook gemaakt, klopt dat?
Zoals je weet ben ik voor Alice maar ik ben tevreden met mijn UIquote:Op woensdag 3 april 2024 20:25 schreef mazaru het volgende:
Iemand nog megafan van haar? Ik kan er wel een UI van maken![]()
[ afbeelding ]
Oh kan ook hoor. Ik heb er toen heel veel gemaakt. Ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oei dacht dat ik deze zelf in elkaar had geprutst destijds. maar kan mij vergissen hoor
het originele capje had ik wel zelf geschoten iig
Ik zal eens op zoek gaan naar een Shelleyquote:Op woensdag 3 april 2024 20:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dan ook 1 dewrgelijke van Shelley met die lippen cq snavel
Shelley?quote:Op woensdag 3 april 2024 20:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2024 20:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2024 20:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze zal wel vinden dat ze daar recht op heeft .. wat het ook moge zijnquote:Op woensdag 3 april 2024 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley wil naar de dbk komen voor iets persoonlijke te vragen.
Ashley, soms gaan mijn vingers sneller dan mijn hersenenquote:
ik denk alvast kapper en visagie voor de grote finale show en dienaren die dan haar beker en trofeeën kunnen dragen of de troon waarop ze dan zit dragemquote:Op woensdag 3 april 2024 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zal wel vinden dat ze daar recht op heeft .. wat het ook moge zijn
quote:Op woensdag 3 april 2024 20:44 schreef Luna68 het volgende:
Tom vraagt hoe hij denkt dat hij overkomt.
Jimmy denkt dat Tom de gunfactor heeft.
Hiervoor hadden ze het over Alice en Jimmy vond dat Alice te weinig gedaan heeft in het huis om populair te zijn.
En voor nu een wijntjequote:Op woensdag 3 april 2024 20:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik denk alvast kapper en visagie voor de grote finale show en dienaren die dan haar beker en trofeeën kunnen dragen of de troon waarop ze dan zit dragem
Ja, domme vraag van mij eigenlijkquote:Op woensdag 3 april 2024 20:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Uiteraard niet want dingen tegen de persoon zelf uitspreken gebeurd daar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |