Ja en dan zeggen dat Alice dom isquote:Op woensdag 3 april 2024 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
Tom zegt dat hij wel goed was in aardrijkskunde, maar van de kaart van Nederland heeft hij geen idee. Hij denkt omdat ze vooral België moesten leren waarschijnlijk. Maar België is maar klein had je Nederland er net zo goed bij kunnen pakken, zegt Randy. Ashley heeft toch echt het idee dat België groter is dan Nederland.
De stellingen van Ashley moeten schoolmateriaal worden, als waarschuwing voor leerlingen die niet opletten.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:29 schreef Ireth het volgende:
Ashley heeft het idee dat België groter is dan Nederland??
Ja, met Glenn is niets mis.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:11 schreef spapaars het volgende:
geen kapsones, blijft zichzelf, zit geen kwaad in, naturel, het is een lieverd
[ afbeelding ]
Zelfs kijken niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou ze bij mij niet hoeven doen. Als ik in de keuken bezig ben dat blijf je eruit of je mag kijken maar je mond houden.
Als je pretendeerd qeeun te zijn ga je toch behoorlijk af.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
Tom zegt dat hij wel goed was in aardrijkskunde, maar van de kaart van Nederland heeft hij geen idee. Hij denkt omdat ze vooral België moesten leren waarschijnlijk. Maar België is maar klein had je Nederland er net zo goed bij kunnen pakken, zegt Randy. Ashley heeft toch echt het idee dat België groter is dan Nederland.
Oh wat erg...Den ben je wel erg simpelquote:Op woensdag 3 april 2024 17:34 schreef KinKiJan het volgende:
Hardop gelachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 03-04-2024 17:42:04 (bericht gedeeltelijk verwijderd) ]
Zo wil je toch niet tot in den treure over het internet zwervenquote:
Doet ze altijd, ze vreet als eerste haar bak leeg en gaat dan meteen van tafel...Goede manierenquote:Op woensdag 3 april 2024 17:40 schreef OmaJacky het volgende:
Nog maar weer even een negatieve post over Ashely:
Ik vind het niet erg netjes als iedereen nog aan tafel zit dat zij dan alvast even aan de afwas begint.
De Ashley-fans zullen zeggen dat ze zo lief is alvast te beginnenquote:Op woensdag 3 april 2024 17:40 schreef OmaJacky het volgende:
Nog maar weer even een negatieve post over Ashely:
Ik vind het niet erg netjes als iedereen nog aan tafel zit dat zij dan alvast even aan de afwas begint.
Daar horen wij niet bij hèquote:Op woensdag 3 april 2024 17:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
De Ashley-fans zullen zeggen dat ze zo lief is alvast te beginnen
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
wat denkt die ashley lekker vooruit, gewoon bijna de afwas al gedaan
is vast wel een verdwaalde zeeuw hier die het ons kan vertellenquote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo wil je toch niet tot in den treure over het internet zwerven
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon Glenn die korrels zout achter Ashley's woorden aan gooit
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon Glenn die korrels zout achter Ashley's woorden aan gooit
[ afbeelding ]
En dat ze zo vaak afwast, ook als het niet haar beurt is.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
De Ashley-fans zullen zeggen dat ze zo lief is alvast te beginnen
Er zijn er daar maar 2 die veel doen. Tom en Jimmy.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat ze zo vaak afwast, ook als het niet haar beurt is.
Bovendien hebben ze toch de pest aan haar, dus is het win-win.
Ze is niet naar de finale.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:52 schreef -river- het volgende:
Is er al genomineerd? En jammer dat As naar de finale is, maar eerlijk is eerlijk ze heeft het zelf gewonnen.
De rest zuigt en dweilt en sopt.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er zijn er daar maar 2 die veel doen. Tom en Jimmy.
De rest loopt de kantjes eraf.
Het wordt niet allemaal in beeld gebracht wat iedereen doet. Ze hebben allemaal hun taken en volgens mij houdt iedereen zich er netjes aan.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:55 schreef Willewa het volgende:
Wie zat er thuis mee te tungtukutung’en?
Finaleweekquote:Op woensdag 3 april 2024 17:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze heeft toch een finale ticket gewonnen?
Dan zijn ze welkom in de cos, hier zijn ze er ook goed inquote:
voor de finaleweekquote:Op woensdag 3 april 2024 17:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze heeft toch een finale ticket gewonnen?
Ik lig wel beetje dubbel bij de gedachte dat iig 2 mensen (jij en ik), maar vast nog veel meer op hetzelfde moment als een debiel dat zaten te doenquote:
Lukt het jou een beetje?quote:Op woensdag 3 april 2024 17:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik lig wel beetje dubbel bij de gedachte dat iig 2 (jij en ik) mensen, maar vast nog veel meer op hetzelfde moment als een debiel dat zaten te doen
Gegunt gekregen he, van jimmyquote:Op woensdag 3 april 2024 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
voor de finaleweek
in ieder geval ontloopt ze nu de laatste nominatieronde. In de finale week gaat het anders.
Ze verdelen nog steeds de taken, denk dat als iemand taken echt zou verzaken er onderling wel meer over gesproken zou zijn. Heb er dit jaar maar weinig over gehoord eigenlijkquote:Op woensdag 3 april 2024 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja prima lol, maar probleem is dat je alleen maar lucht uitblaast en niet kunt inademen 😂 Dus ga je steeds langzamer, zeker icm focus haha.quote:
Tot nu toe welquote:Op woensdag 3 april 2024 17:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zijn ze welkom in de cos, hier zijn ze er ook goed inHoewel het vandaag wel meevalt zo ver ik het heb gezien
Zodra Ashley over haarzelf praat (vaak), komt daar zelden zomaar een einde aanquote:Op woensdag 3 april 2024 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Lijkt wel een gescript stukje dit hele betoog van Ashley waar maar geen einde aan komt.
Nou erg héquote:Op woensdag 3 april 2024 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Lijkt wel een gescript stukje dit hele betoog van Ashley waar maar geen einde aan komt.
En elk gesprek weet ze naar zichzelf te draaien. Klein ego wereldje heeft ze. Eigenlijk best sneu.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zodra Ashley over haarzelf praat (vaak), komt daar zelden zomaar een einde aan
Niet normaal he, Glenn die zegt dat Danny z'n maat was en dat hij hem mist en hoppa komt ze weer maar ik en mijn spel en ik enz enz .quote:Op woensdag 3 april 2024 18:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
En elk gesprek weet ze naar zichzelf te draaien. Klein ego wereldje heeft ze. Eigenlijk best sneu.
En totaal niet over Karen ,glenne zegt effe buiten wandelen nee zegt ze want die zitten nog buite kan ik niet lekker kletsenquote:Op woensdag 3 april 2024 18:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Niet normaal he, Glenn die zegt dat Danny z'n maat was en dat hij hem mist en hoppa komt ze weer maar ik en mijn spel en ik enz enz .
Ja toneelstukje voor de goodwill van bbquote:Op woensdag 3 april 2024 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
En ze maakt geen groepjes he.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En totaal niet over Karen ,glenne zegt effe buiten wandelen nee zegt ze want die zitten nog buite kan ik niet lekker kletsen
En die er ook niks van zegt, ik had op een gegeven moment toch gezegd hou toch eens stil mensquote:Op woensdag 3 april 2024 18:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Niet normaal he, Glenn die zegt dat Danny z'n maat was en dat hij hem mist en hoppa komt ze weer maar ik en mijn spel en ik enz enz .
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:52 schreef -river- het volgende:
Is er al genomineerd? En jammer dat As naar de finale is, maar eerlijk is eerlijk ze heeft het zelf gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De anderen hadden net zo goed kunnen winnen. Tom heeft het maar net verloren vertelde hij.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:19 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley heeft het finalespel gewonnen. goh verassend.....BB selecteert gewoon op de sterke en zwakke punten van de deelnemers qua spel. totaal gestuurd en oneerlijk, pas als verschillende elementen als laatste spel waren gebruikt was het eerlijk geweest
daar gaat het niet om...als laatste spel hoor je er gewoon verschillende elementen in te gooien en niet 1. dat is met shows zoals expeditie Robinson ook zo. ze wisten dat dit haar sterke punt was aangezien ze talloze interviews en vragen vooraf heeft gehad. ze bevestigde dit ook dat ze dit spel goed kon dmv werken op de kermis. i rest my case. hele seizoen is duidelijk gestuurdquote:Op woensdag 3 april 2024 18:20 schreef Verida het volgende:
[..]
De anderen hadden net zo goed kunnen winnen. Tom heeft het maar net verloren vertelde hij.
Dit is niet het finalespel, zoals bij expeditie Robinson. Dit is het laatste spel geweest waarbij je een ticket voor de finale WEEK kon winnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om...als laatste spel hoor je er gewoon verschillende elementen in te gooien en niet 1. dat is met shows zoals expeditie Robinson ook zo. ze wisten dat dit haar sterke punt was aangezien ze talloze interviews en vragen vooraf heeft gehad. ze bevestigde dit ook dat ze dit spel goed kon dmv werken op de kermis. i rest my case. hele seizoen is duidelijk gestuurd
hoe het gaat lopen hangt uiteindelijk van BB af en niet van de stemmers.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is niet het finalespel, zoals bij expeditie Robinson. Dit is het laatste spel geweest waarbij je een ticket voor de finale WEEK kon winnen.
Hoe het in de finale gaat lopen, hangt van de stemmers af.
Ook daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:25 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hoe het gaat lopen hangt uiteindelijk van BB af en niet van de stemmers.
Vond dat ze van de week bij de token opdracht (met fam in dat geheime hokje) ook echt 1 van de makkelijkste kreeg. BUTTOH (dat begrijp je binnen een seconde lijkt me vanwege het lage aantal letters) en als je daar dan kijkt is ie niet te missen. Die won ze dan niet, maar okee. Jimmy bijv had daar veruit de lastigste dus echt geen gelijke kansen.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om...als laatste spel hoor je er gewoon verschillende elementen in te gooien en niet 1. dat is met shows zoals expeditie Robinson ook zo. ze wisten dat dit haar sterke punt was aangezien ze talloze interviews en vragen vooraf heeft gehad. ze bevestigde dit ook dat ze dit spel goed kon dmv werken op de kermis. i rest my case. hele seizoen is duidelijk gestuurd
en Randy hoefde maar een paar meter te lopen en werd voorgezegd door zijn moederquote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vond dat ze van de week bij de token opdracht (met fam in dat geheime hokje) ook echt 1 van de makkelijkste kreeg. BUTTOH en als je daar dan kijkt is ie niet te missen. Die won ze dan niet, maar okee. Jimmy bijv had daar veruit de lastige dus echt geen gelijke kansen.
ja en de wasmachine stond 1 meter verder. randi wonquote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vond dat ze van de week bij de token opdracht (met fam in dat geheime hokje) ook echt 1 van de makkelijkste kreeg. BUTTOH en als je daar dan kijkt is ie niet te missen. Die won ze dan niet, maar okee. Jimmy bijv had daar veruit de lastige dus echt geen gelijke kansen.
ja precies...totaal oneerlijk zo een spel, aangezien er geen gelijke en eerlijke kansen zijn. zo kan BB alles gewoon sturen.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar wasmachine omgedraaid bevat meer letters dus je legt de link iets minder snel. BUTTOH is echt onmisbaar en in de hottub zelf in plain sight. Was wel echt de makkelijkste, daarna die van Randy idd.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
en Randy hoefde maar een paar meter te lopen en werd voorgezegd door zijn moeder
Ik snap dat sommigen het niet willen zienquote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja en de wasmachine stond 1 meter verder. randi won
omdat ze weten dat Randy BB toch niet wint. ik ga er verder niet op in..mijn mening is dat Ashley favoriet van BB is en overduidelijk moet winnen, of minstens bij de laatste 3 moet staan. hele seizoen is ze voorgetrokkenn met terugkomen na exit, voordeel bij spellen, veel uitzendtijd en dubbele standaarden. tyron heeft een verstandige keuze gemaakt.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
en Randy hoefde maar een paar meter te lopen en werd voorgezegd door zijn moeder
Ja het moet niet TE hard opvallen natuurlijk....Randy maakt verder toch geen/weinig kansquote:Op woensdag 3 april 2024 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij doet inderdaad weinigquote:Op woensdag 3 april 2024 18:31 schreef Snoozey het volgende:
nou nou, alsof randi er niet toe doet in dit spel, pfff
zieltjes winnen niets meer dan datquote:Op woensdag 3 april 2024 18:05 schreef MacDeMarco het volgende:
kan altijd nog in het zicht van de laatste 3quote:Op woensdag 3 april 2024 18:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gelukkig iig, nog hoop op een Ashley-loze finale![]()
Veel te laat, maar goed 😅
En nog wel meer dingen.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
omdat ze weten dat Randy BB toch niet wint. ik ga er verder niet op in..mijn mening is dat Ashley favoriet van BB is en overduidelijk moet winnen, of minstens bij de laatste 3 moet staan. hele seizoen is ze voorgetrokkenn met terugkomen na exit, voordeel bij spellen, veel uitzendtijd en dubbele standaarden. tyron heeft een verstandige keuze gemaakt.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
kan altijd nog in het zicht van de laatste 3
haha ik ook. hij zag alles heel goed en BB wist datquote:Op woensdag 3 april 2024 18:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
En nog wel meer dingen.
Wat betreft Ty, wat zal die zich verlost voelen lol, kan me zo goed inleven daarin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |